Pm-en naar OUD.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is het emailadres van OUD ook alweer?
Nee, zeker niet! Iedereen die voor 15 okt haar mailadres naa OUD PM't doet mee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef klumsy het volgende:
afhankelijk van wat voor nieuws we donderdag van het ziekenhuis krijgen wil ik wel of niet meedoen,
kan ik dan eventueel nog meedoen of is dat dan al te laat?
Dan nog vind ik dat we moeten wachten tot 15 okt voor we gaan trekken. Mocht er nog iemand zich bedenken bijvoorbeeld, die ineens wel mee wil doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Keshet het volgende:
Misschien is 't handig als iedereen dat even in de deelnemerslijst zet zodat we snel weten wie de boel vertragen?![]()
Ik dacht ook zoiets, maar ik wilde niet weer meteen naar de mods gaan wijzen. Anders heb je ook weer dat er mensen van de lijst vallen ofzo, of tegelijkertijd posten en dan klopt de lijst niet. Dus als jullie dat willen doen, is dat een goed ideequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmzzz, wilde er een reeks van maken zodat het makkelijker terug te vinden is, maar dat gaat mobiel niet.
Over dat 'verzonden', dan hebben we straks een ellenlang topic als iedereen die lijst in zijn post plakt.
Als de modjes dat nou eens ééns, of nou ja, vooruit, mss twee keer per dag deden?
Gewoon ''OUD'' invullen als je in je PMbox bent en een nieuw bericht gaat versturenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef kitty_hello het volgende:
Ik snap niet waar ik een pm naar kan sturenNaar BE?
Dat is mij gebeurd toen ik me in Z&G meldde met een kloon. Tot drie keer toe postte ik met het verkeerde account en heeft BE me gered.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat zou wel droevenis ten top zijn, direct op dag 1 al je eigen kloon verraden!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat is mij gebeurd toen ik me in Z&G meldde met een kloon. Tot drie keer toe postte ik met het verkeerde account en heeft BE me gered.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat zou wel droevenis ten top zijn, direct op dag 1 al je eigen kloon verraden!
naar OUD pm'en lukt toch wel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, verstuurd. Ik hoop maar naar het goeie adres en alles. Ik ben echt zunne kneus ook he. Alsof ik niet al jaren op internetten zit.
Hier ook geen bevestiging.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef SacreCoeur het volgende:
lol! ik heb niet eens een bevestiging, dus wie is hier de kneus![]()
denk dat ik het goed gedaan heb?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Lois het volgende:
Kolere hee ik heb ineens 43 PM berichtenik schrok
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Lois het volgende:
Kolere hee ik heb ineens 43 PM berichtenik schrok
Ja hoor, gewoon je mailadres insturen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb me dan wel niet gemeld in het animo check-topic, maar mag ik wel gewoon meedoen? Gaat wel spannend worden want ik ben 8 december uitgerekend, maar ik kan vast (ruim) voor die tijd wel een pakje versturen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijnes ook goed aangekomen?
Dat wordt leuk! Fijn cadeau's shoppen en mooi inpakken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |