Dat is mij gebeurd toen ik me in Z&G meldde met een kloon. Tot drie keer toe postte ik met het verkeerde account en heeft BE me gered.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat zou wel droevenis ten top zijn, direct op dag 1 al je eigen kloon verraden!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat is mij gebeurd toen ik me in Z&G meldde met een kloon. Tot drie keer toe postte ik met het verkeerde account en heeft BE me gered.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat zou wel droevenis ten top zijn, direct op dag 1 al je eigen kloon verraden!
naar OUD pm'en lukt toch wel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, verstuurd. Ik hoop maar naar het goeie adres en alles. Ik ben echt zunne kneus ook he. Alsof ik niet al jaren op internetten zit.
Hier ook geen bevestiging.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef SacreCoeur het volgende:
lol! ik heb niet eens een bevestiging, dus wie is hier de kneus![]()
denk dat ik het goed gedaan heb?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Lois het volgende:
Kolere hee ik heb ineens 43 PM berichtenik schrok
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Lois het volgende:
Kolere hee ik heb ineens 43 PM berichtenik schrok
Ja hoor, gewoon je mailadres insturen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb me dan wel niet gemeld in het animo check-topic, maar mag ik wel gewoon meedoen? Gaat wel spannend worden want ik ben 8 december uitgerekend, maar ik kan vast (ruim) voor die tijd wel een pakje versturen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijnes ook goed aangekomen?
Dat wordt leuk! Fijn cadeau's shoppen en mooi inpakken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |