abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103028235
Ik vind het nu al gezellig.
pi_103028264
Ik ben goed voorbereid, ik heb nu al een hele lijst :o
pi_103028283
Verlanglijst?

Ik weet nooit iets.
pi_103028308
Bakvormpjes en een geluidsdemper voor isababbel
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:12:37 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103028321
Ik ook niet, ik heb er nog niet echt over nagedacht iig.

Hoewel ik net een leuke frobeltip kreeg in het creatopic en als mijn santa web-aankopen geen probleem vindt is zoiets wel een optie.

Ik zal er eens over na gaan denken soon. :)

Maar je kan ook alleen een 'Hoi! Mijn lijstje komt nog!' lootje invullen zodat we wel kunnen trekken natuurlijk. Je hoeft niet per se dan al je hele lijst in te voeren. De lijstjes kunnen geupdate worden! *O*
pi_103028428
Met Leia's verjaardag hebben we zo'n afvink lijst aangelegd, die we ook willen gaan gebruiken voor kerst en andere dingen elk jaar enzo :P omdat we het dus ook nooit weten!

Maar die heb ik dus ook voor mezelf aangelegd! Dus heb wat dingetjes neergezet, maar ik laat me net zo lief verrassen :+ en dat staat ook op de lijst O-)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:20:04 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103028458
Ik heb idd voor de kinderen wel een lijstje aan de binnenkant van een van de keukenkastjes zodat ik idd tussentijds dingen op kan schrijven.

En voor onszelf hangt er ook eentje, maar ehm... een nieuwe vloer en een nieuwe bank vallen een tikkie buiten budget geloof ik. :D :o
pi_103028527
:D! Je kunt het altijd vragen BE... je weet maar nooit! B-)
pi_103028540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:18 schreef Orea het volgende:
Met Leia's verjaardag hebben we zo'n afvink lijst aangelegd, die we ook willen gaan gebruiken voor kerst en andere dingen elk jaar enzo :P omdat we het dus ook nooit weten!

Maar die heb ik dus ook voor mezelf aangelegd! Dus heb wat dingetjes neergezet, maar ik laat me net zo lief verrassen :+ en dat staat ook op de lijst O-)
Goed plan, ik heb ook nog zo'n lijstje... die moet ik maar es updaten, dan kan ik die ook hiervoor gebruiken...

Ennuh, kunnen we niet standaard stellen dat met effe snel iets in het lijstje zet, zodat de lootjes bijna direct getrokken kunnen worden?
pi_103028593
Even stomme vraag, want ei en nog nooit gedaan: lees ik het nou goed dat de lijstjes geüpload kunnen worden? Waar dan en hoe doe ik dat? Voel me echt dom, maar wil niet degene zijn waarop gewacht moet worden omdat ze een digibeet is.
pi_103028608
je krijgt vanzelf wel mailtjes van lootjestrekken.nl met uitleg e.d.
pi_103028624
Je krijgt straks een mail met daarin wie je hebt. Dan kun je op een link klikken en dan kom je in het profiel van diegene op de lootjes-trek-site. Daar kan diegene van alles invullen (in elk geval adres, wel heel handig zeg maar ;)) maar ook wensen. Of dingen die diegene juist niet wil!

Wijst zichzelf allemaal straks :Y
pi_103028699
Je krijgt eerst nog een mailtje met daarin dat je jouw eigen lijstje moet invullen en dan moet je je lootje "inleveren" (op knopje drukken). Zie het als je naam op een briefje schrijven en in de hoge hoed stoppen. Pas als alle briefjes zijn ingeleverd kan er getrokken worden (gebeurd dan dus automatisch) en krijg je je lootje van degene voor wie jij mag verzinnen + inzicht in zijn/haar verlanglijstje. Maar ook na het trekken van de lootjes kun je nog je eigen verlanglijstje wijzigen.

BE, als je gaat lootjestrekken.nl-en, denk er aan dat je de lijstjes van anderen niet in mag zien... anders is voor iedereen elkaars lijstje en ook adres zichtbaar :+
pi_103028709
Oh en denk bij dingen aan een agenda voor 2012 (bijv. van de Hema :)) lekkere warme sjaal voor de winter, hobbyspul (ik heb een nieuwe hobby, breien.. geeft gelijk heel veel opties voor mijn lijstje :+) haarspeldjes voor je beeb (ik noem maar iets :+) als je een knutselaar bent een ottobre of knippie met patronen, een bepaald boek wat je graag wilt hebben, kaarsenhouders (??) of iets zelfgemaakts vragen (iets voor je kiddo, of sokken voor jezelf :+ of een poppenlifter voor je beeb zodat die met zijn/haar pop kant rondzeulen, of een rugzakje) of..... een mandje met verwenspul (voor een tientje kun je helemaal losgaan bij de action :+) .... zoveel mogelijkheden!

En misschien ben je wel allergisch voor chocola dus dan is het handig als je erop zet dat je absoluut geen chocola wil!

En als je echt niets weet, laat je je verrassen!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:38:48 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103028833
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:33 schreef Lijnloos het volgende:
Je krijgt eerst nog een mailtje met daarin dat je jouw eigen lijstje moet invullen en dan moet je je lootje "inleveren" (op knopje drukken). Zie het als je naam op een briefje schrijven en in de hoge hoed stoppen. Pas als alle briefjes zijn ingeleverd kan er getrokken worden (gebeurd dan dus automatisch) en krijg je je lootje van degene voor wie jij mag verzinnen + inzicht in zijn/haar verlanglijstje. Maar ook na het trekken van de lootjes kun je nog je eigen verlanglijstje wijzigen.

BE, als je gaat lootjestrekken.nl-en, denk er aan dat je de lijstjes van anderen niet in mag zien... anders is voor iedereen elkaars lijstje en ook adres zichtbaar :+
Ik wist niet dat dat een optie was, maar dat hebben we idd nooit gedaan.
En ik zal er idd een uitleg bij tikken over dat het fijn is als mensen iig al hun naam invullen ofzo zodat de lootjes getrokken kunnen worden.

En voor de santa's, je krijg bericht als iemand's lootje gewijzigd is, dus je hoeft niet bang te zijn dat je iets mist. :Y
pi_103028876
vorig aar heeft ie een tijdje zo gestaan, kon je ieders adres zien idd :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:41:09 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103028892
Ik heb echt nog geen ideetjes voor op het lijstje en ik vind eierlepeltjes zo níet sexy....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103028908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb echt nog geen ideetjes voor op het lijstje en ik vind eierlepeltjes zo níet sexy....
roze sokjes!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:42:04 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103028917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

roze sokjes!
Oh ja O+
pi_103028955
Dank! Ik ben gerustgesteld haha.
pi_103028979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
vorig aar heeft ie een tijdje zo gestaan, kon je ieders adres zien idd :P
Ja daarom inderdaad... Was minder handig, maar ik geloof dat maar weinig mensen dat door hadden. :+

Hmmm, lijstje maar es updaten ;)
pi_103029254
quote:
Had ik dat nou ook net bedacht om erbij te doen! naja eerst maar eens zien van wie ik een lootje trek :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:01:26 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103029309
Ik ben nog steeds heel erg blij met de CD'tjes die PM voor me brandde. O+
Ik had erop gezet dat het mss leuk was als mijn santa me muziektips of een favoriet liedje stuurde en toen kreeg ik twee cd'tjes vol, met een lijst met welke liedjes het waren en waarom ze gekozen waren.
Ze liggen in mijn auto en ik draai ze nog steeds af en toe! :Y O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:02:03 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103029317
quote:
:o Dat is een gaaf kado-idee! :Y O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:21:04 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103029689
As 't nou een maisje is ga ik strijkapplicaties en andere strikjes en lintjes vragen...

En als het een jongen is wil ik een bijdrage in de kosten van de geslachtsverandering, nu ben ik ingesteld op jurkjes hoor :+
pi_103029926
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103030256
Ik zit ook al na te denken over mn lijstje.. maar eigenlijk heb ikgeen idee wat ik wil :D
ben snel tevreden :P
pi_103031952
nu krijgt iedereen een weckpot ;(
pi_103031954
Mag ik even de kanttekening plaatsen dat het wel fijn zou zijn als de mensen die 'weer opduiken' zeg maar dan in de tussentijd nog wat posten over hun leven nu?
Ik vind het geen probleem om in een posthistory te duiken maar als er in de laatste twee jaar 5 posts zijn gemaakt is het best lastig zeg maar :@

Sowieso best lastig tegenwoordig met die volg knop en reeksen. Niet gezegd dat iemand er echt in gepost heeft namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103032126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Welnee, jij krijgt gewoon een orchidee. :')
pi_103032386
Maar DML als je op iemand naam klikt krijg je volgens mij wel alleen de topics te zien waar die persoon ook écht in gereageerd heeft. Als ik op jouw naam klik krijg ik namelijk wel de F&F sc deel 1538 en 1541, maar niet 1539 en 1540.. :)
pi_103032407
ik kwam tot de ontdekking dat ik best wel een nieuwe make-up tasje/etui kan gebruiken. Verder kom ik ook nog niet ver met een lijstje. Ga daar maar eens hard over nadenken dit weekend. gemakkelijke moeder die geen regelneef wilt zijn staat ook hoog op mijn lijstje maar die verkopen ze vast nergens
pi_103032457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef Chan het volgende:
Maar DML als je op iemand naam klikt krijg je volgens mij wel alleen de topics te zien waar die persoon ook écht in gereageerd heeft. Als ik op jouw naam klik krijg ik namelijk wel de F&F sc deel 1538 en 1541, maar niet 1539 en 1540.. :)
Oh echt? Zo ver had ik nog niet gekeken. Nou dat is al iets makkelijker dan maar dan moet iemand dus wel actief zijn uberhaupt :+
The way you rock'n'roll
pi_103032500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel stom vind dat er bijvoorbeeld een Bianca & Michael meedoet.
ik heb nog nooit een post van r gelezen, en straks trek ik r lootje.
geen barst aan.

klinkt lullig maar ik heb echt gewoon liever iemand die ik 'ken' of iig iets over r weet
Nou domme doos dat je er zit. Ik ben Bianca 34 jaar uit Rotterdam, van gebruikersnaam bianca en michael al sinds 2000 actief op Fok! Ik heb de laatste anderhalf jaar niet zo heel actief gepost omdat mij man, Michael, darmkanker had en 12 weken geleden is overleden op zijn 38e. Een jaar geleden toen we aan de chemokuren begonnen met IVF behandelingen, inmiddels 3 achter de rug, en 2 weken voor Michael overleed heb ik een miskraam gehad.

O ja, een half jaar geleden hebben we ons oudste hondje in moeten laten slapen (ook kanker) dus in een half jaar tijd is mijn gezin gehalveerd. Inmiddels ben ik weer aan de gang met de IVF, probeer mijn leven weer op te pakken al mis ik mijn man enorm, we waren de helft van mijn leven samen.

Zo ken je me nu? Ik hoop dat je me dit kleine pleziertje verder niet misgunt en hoop ik ook van ganze harte dat jij mij NIET trekt en ik hoop jou ook niet te trekken.

BE, dikke kus.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103032534
Nou de lol is er wel weer af zo :{

Misschien kan je ook even het vervolg van het verhaal lezen?
The way you rock'n'roll
pi_103032785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de lol is er wel weer af zo :{

Misschien kan je ook even het vervolg van het verhaal lezen?
Dat kan je ook tegen KD zeggen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_103032908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh echt? Zo ver had ik nog niet gekeken. Nou dat is al iets makkelijker dan maar dan moet iemand dus wel actief zijn uberhaupt :+
Nou ja iedereen die meedoet heeft volgens mij in elk geval wel in dit of het vorige SecretSantatopic gepost dus je kunt in elk geval vrij gemakkelijk de posts terugvinden die er wel zijn :) En anders kun je altijd nog een kloon aanmaken en je misschien wat minder actieve lootje bestoken met allemaal vragen :P En via lootjestrekken.nl kan je geloof ik ook berichtjes achterlaten voor degene die je hebt, voor het geval klonen lastig is.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:31:42 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_103033416
ik heb daar echt zo geen problemen mee, prul verzinnen wat op 't lijstje kan :P
pi_103033752
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat kan je ook tegen KD zeggen :)
Mwah, met het risico dat ik nu uitgekotst word... Ze heeft een punt.

En de reactie is precies een beetje waar KD wellicht op doelt. Meer dan wat ze daar schrijft is over haar niet bekend geworden in die paar posts die ze sinds juli heeft geplaatst in het als zwanger... topic.
Het is gewoon lastig om voor iemand die je totaal niet kent een leuk pakketje te maken en KD geeft gewoon eerlijk toe dat ze liever iemand heeft die je meer tegen komt en daardoor wat beter kan doorgronden.

Maar dit is een beetje dezelfde discussie als vorig jaar met Joshua. Het is soms moeilijk om de motivatie om mee te doen te begrijpen van sommige mensen.
The way you rock'n'roll
pi_103033840
Als je iemand kent is het leuk en kan je er misschien wat meer mee.
Maar hoe moeilijk is het om een cadeautje te kopen van een lijstje dat iemand inlevert.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:49:58 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103033859
Ik snap het punt ook DML, maar het kwam er heel lomp uit. Net zoals Bianca en Michael er nu ook weer vrij lomp op reageert. Zodat ik toch gelijk had met het feit dat hun 'ballen' aan elkaar gewaagd zijn :+

Verder, naar mijn bescheiden mening, maakt het geen donder uit of je de motivatie van iemand begrijpt. de persoon doet nu eenmaal mee, klaar... :)

Snap je mijn motivatie om mee te doen?
pi_103033904
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

een leuk pakketje te maken
Ja crap, moet het ook nog leuk zijn... -O-
pi_103033939
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Je wilt er één hè!
pi_103033952
Mja 3 jaar geleden was k hier ook niet heel veel en deed ik ook mee (en nienand deed moeilijk geloof ik :P). Huup had mij toen en volgens mij had ze ook neit heel veel info over mij, maar ik had een verhaal over mezelf erin gezet (wie ik was, wat ik ging doen enz.) en had toch echt leuek spulletjes gekregen!

Ik snap t ook wel hoor, jullie reacties, maar snap ook dat iemand het leuk vindt om mee te doen.
Nja eigenlijk boeit t me ook niet zo, snap wel dat het lastiger is kado's te kopen voor mensen die je mindergoed kent, mja dat hou je toch met zoveel mensen.
pi_103033983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja 3 jaar geleden was k hier ook niet heel veel en deed ik ook mee (en nienand deed moeilijk geloof ik :P). Huup had mij toen en volgens mij had ze ook neit heel veel info over mij, maar ik had een verhaal over mezelf erin gezet (wie ik was, wat ik ging doen enz.) en had toch echt leuek spulletjes gekregen!

Ik snap t ook wel hoor, jullie reacties, maar snap ook dat iemand het leuk vindt om mee te doen.
Nja eigenlijk boeit t me ook niet zo, snap wel dat het lastiger is kado's te kopen voor mensen die je mindergoed kent, mja dat hou je toch met zoveel mensen.
Wie ben jij eigenlijk?
pi_103033997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
Als je iemand kent is het leuk en kan je er misschien wat meer mee.
Maar hoe moeilijk is het om een cadeautje te kopen van een lijstje dat iemand inlevert.
Maar dan kan ik me toch ook wel bij de Secret Santa van het boomblaadjesvereringsforum aansluiten waar ik niemand ken?

Het gaat mij in ieder geval niet om puur een cadeautje kopen, in een doosje proppen en dan zelf daarmee ook een cadeautje ontvangen.
The way you rock'n'roll
pi_103034010
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef Orea het volgende:

[..]

Wie ben jij eigenlijk?
ja dat weet ik eigenlijk ook niet.
Ken ik jou dan?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:57:39 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103034078
Er begint me weer te dagen waarom ik de andere jaren besloot niet aan te sluiten geloof ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')