Goed plan, ik heb ook nog zo'n lijstje... die moet ik maar es updaten, dan kan ik die ook hiervoor gebruiken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:18 schreef Orea het volgende:
Met Leia's verjaardag hebben we zo'n afvink lijst aangelegd, die we ook willen gaan gebruiken voor kerst en andere dingen elk jaar enzoomdat we het dus ook nooit weten!
Maar die heb ik dus ook voor mezelf aangelegd! Dus heb wat dingetjes neergezet, maar ik laat me net zo lief verrassenen dat staat ook op de lijst
Ik wist niet dat dat een optie was, maar dat hebben we idd nooit gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:33 schreef Lijnloos het volgende:
Je krijgt eerst nog een mailtje met daarin dat je jouw eigen lijstje moet invullen en dan moet je je lootje "inleveren" (op knopje drukken). Zie het als je naam op een briefje schrijven en in de hoge hoed stoppen. Pas als alle briefjes zijn ingeleverd kan er getrokken worden (gebeurd dan dus automatisch) en krijg je je lootje van degene voor wie jij mag verzinnen + inzicht in zijn/haar verlanglijstje. Maar ook na het trekken van de lootjes kun je nog je eigen verlanglijstje wijzigen.
BE, als je gaat lootjestrekken.nl-en, denk er aan dat je de lijstjes van anderen niet in mag zien... anders is voor iedereen elkaars lijstje en ook adres zichtbaar
roze sokjes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb echt nog geen ideetjes voor op het lijstje en ik vind eierlepeltjes zo níet sexy....
Oh jaquote:
Ja daarom inderdaad... Was minder handig, maar ik geloof dat maar weinig mensen dat door hadden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
vorig aar heeft ie een tijdje zo gestaan, kon je ieders adres zien idd
Had ik dat nou ook net bedacht om erbij te doen! naja eerst maar eens zien van wie ik een lootje trekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Orea het volgende:
dit is ook een leuke om aan iemand te geven!![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Orea het volgende:
dit is ook een leuke om aan iemand te geven!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |