Dito!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef klumsy het volgende:
Ik zal eens gaan nadenken over een verlanglijstje...
Al vind ik het leuker om op pad te gaan voor een ander :p
jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Chan het volgende:
Hebben alle twijfelaars hun mailadres al ingestuurd?
Moest ik iets horen eigenlijk? Ik heb gisteravond een PM gestuurd....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Chan het volgende:
Hebben alle twijfelaars hun mailadres al ingestuurd?
PM mag naar OUDquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef Reilain het volgende:
Zo... was dit draadje ff kwijt..
Waarheen mag mijn emailadres?
Mss moet je dan je kop eens uit je hol trekken en meelezen in topics waar je mss zelf niet per se post...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel stom vind dat er bijvoorbeeld een Bianca & Michael meedoet.
ik heb nog nooit een post van r gelezen, en straks trek ik r lootje.
geen barst aan.
klinkt lullig maar ik heb echt gewoon liever iemand die ik 'ken' of iig iets over r weet
Zo met je dikste been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss moet je dan je kop eens uit je hol trekken en meelezen in topics waar je mss zelf niet per se post...
OUD en SSS is niet alleen voor de mensen die maar happy-de-peppie mee posten in Z&G en de babietje-dreumes-peuter-kleuter topics...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Een idioot lompe opmerking. Die had je vast niet van me verwacht!
Dat is dus ook precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Joshua heeft gewoon meegepost in OUD.
Dat ik het stom vind dat een NIET OUDér meedoet, vind ik niet heel erg raar en dat ik aangeef dat ik t jammer zou vinden als ik haar lootje zou trekken is ook mijn goed recht.
Er zijn mensen op Fok die al meer dan 10 jaar posten, als die zich nu allemaal komen melden omdat ze misschien wel eens een post in Z&G hebben geplaatst dan zou je ook je wenkbrauwen optrekken.
Maar nee, omdat jij haar kent kan het opeens niet wat ik zeg.
Tijdens de zwangerschap at ik zoet en zout door elkaar, fantastisch.. nu mot ik geen popcorn meer en mn hele keukenkast ligt vol (idem voor Skittles, die vrat ik zelfs tijdens de bevalling)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:33 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ja, zullen we eerst gewoon maar es afwachten hoe het lootjestrekken uitvalt, misschien weer gedoe om niks allemaal! Vorig jaar de Joshua-rel, ik hield me er verre van, maar was alsnog de SjaakEn dan moet je gewoon je best doen om er iets leuks van te maken, tja, niet iedereen heeft zijn meest gewenste lootje.
Popcorn mag best... als je er maar geen olie of meuk overheen gooit en zoete popcorn is![]()
Ik heb hetzelfde bij sommige van de oldies hier hoor... Die kids zijn ouder dan die van mij en ik post niet in de SC dus dan kom je ze amper tegen. Ik snap ergens wel wat je bedoeld, maar ik ga mezelf wel inlezen zodra ik weet wiens lootje ik heb. Maar als ik iemand trek waar ik minder mee heb zal het wel een ander pakketje worden dan iemand die ik dagelijks tegenkom, dat klopt wel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nooit een post van r gelezen lijndude
Kijk es: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #101 Bookmark deze maar voor als je haar lootje hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nooit een post van r gelezen lijndude
Tussenbie telt nie...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg je nou dat je m'n lootje niet wilt Fluugs
Ik ben trouwens een tusseninbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |