Noem je me nou een ei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik test gewoon stug door![]()
Weet ik Isla!! Ik ga pas uit van echt nee om/rond NOD![]()
![]()
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Na de ovulatiepiek zou de LH eigenlijk constant moeten blijven Orea...
[ afbeelding ]
Zou dus een positief signaal kunnen zijn...
Ik heb door mijn miskramen erg vaak doorgetest en het is mij inderdaad ook regelmatig overkomen dat een dag voor de menstruatie er ook een licht lijntje ontstond... Maar als dat langer dan een paar dagen was luidde het altijd een positieve HCG-test in....quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.
Tegen de tijd dat ik een HCG-test overwoog had ik altijd al een antwoordquote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb door mijn miskramen erg vaak doorgetest en het is mij inderdaad ook regelmatig overkomen dat een dag voor de menstruatie er ook een licht lijntje ontstond... Maar als dat langer dan een paar dagen was luidde het altijd een positieve HCG-test in....
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:35 schreef amaranta het volgende:
Nu ga ik vrijdg op vakantie, kun je dan al niet testen?
Tuurlijk wel, hij moet hoog blijven. Geen beter moment om ermee te beginnen juist!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Noem je me nou een ei?![]()
Geen idee, ik doe geen temp meten eigk.. heeft nu ook niet zoveel zin meer! Maargoed, ik test gewoon stug door![]()
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van linksquote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.
Enneh Orea, aan de yoga!
[ afbeelding ]
![]()
Yep! Hij brandt nog!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef Orea het volgende:
Lol! Lezen muppet! Ik ga echt wel vroegtesten dus ik denk dat ik vrijdag zeker al wel iets weet
Brand je TL balk nog?
Nu je het zegt....quote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links.
Nu je het zegtquote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links.
Nou dan ga ik vanaf morgenochtend maar eens erbij metenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:34 schreef k_i_m het volgende:
Dat maakt niet uit, als ie maar niet omlaag gaat!
En daar ben ik dan. "Uit de kast'. Woensdag afspraak in het EMC, praten over de 2 cryo's (in één rietje, grrr) en een eventuele 4e IVF poging wanneer de cryo's niet meewerken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:18 schreef Ditiseenkloontje het volgende:
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve woorden. Afgelopen donderdag is de uitvaart geweest van mijn lieve man, en, ook omdat hij in het vak zit (zat) was het groots, emotioneel en helemaal af. Tot deze dag stond ik helemaal strak van de adrenaline (denk ik) en vrijdag kwam het grote zwarte gat (die ik wel had verwacht, ook omdat ik 16 maanden heb 'gezorgd').
In de toespraak die mijn vriendin voor me heeft gehouden verteld over de IVF en de miskraam van een paar weken geleden en er ging een te horen en voelen schok door de ruim 300 aanwezigen.
Ik log nu even in op onze 'eigen' gebruikersnaam.
Dankjewel en hij was manager uitvaartverzorging bij een grote uitvaartonderneming.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef amaranta het volgende:
Bianca, het kippenvel staat op mn armen, ik ken je niet, maar je vehraal heeft me enorm geraakt.
Ik hoop voor dat je nog een mooie kindje van Michael mag krijgen dmv de ivf behandeling. Lijkt me een hele mooie herinnering aan hem.
Wat bedoel je met dat hij in het vak zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |