Inca

het gevoel is zo herkenbaar. En dan zit ik in een totaal andere situatie. Komende maand zou ik nog een kans kunnen hebben om zelfstandig zwanger te kunnen raken, maar die kans is zo klein. En toch denk ik dan zou ik het doen, ovulatie testen en in die periode vrijen, en tegerlijkertijd denk ik nee. 10aug heb ik een afspraak en daar leef ik nu zo naar toe, ik wil duidelijkheid. En mijn gevoel zegt idd als ik het niet probeer is het een gemiste kans en wie weet. Maar het verdriet als het niet zo is, die teleurstelling dat het echt niet gaat lukken zonder hulp daar wil ik op die manier niet mee geconfronteerd worden.
Ik heb geen goede adviezen voor je, maar sluit me aan bij kahlie, wees lief voor jezelf

Ook al voelt het als "verspilling" en dat is het niet, ook je geestelijke gezondheid is heel wat waard, sterker in je schoenen staan is geen must, maar misschien wel dat wat je nu heel hard nodig hebt en als je ei kwijt wilt, dan hier lekker van je afschrijven.
Whaaaa Orea PUPO spannend..
En TM

Geniaal dat plaatje..
Kloontje ik heb aan je gedacht vandaag, hopelijk ben je de dag goed doorgekomen en was het een mooi afscheid waar je met mooie herinneringen op terug kan kijken