abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99884346
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:35 schreef amaranta het volgende:
Nu ga ik vrijdg op vakantie, kun je dan al niet testen?
:D
pi_99884827
Lol! Lezen muppet! Ik ga echt wel vroegtesten dus ik denk dat ik vrijdag zeker al wel iets weet ;)

Brand je TL balk nog? :P
  zondag 24 juli 2011 @ 18:20:26 #228
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_99886014
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef Orea het volgende:

[..]

Noem je me nou een ei? o|O :P

Geen idee, ik doe geen temp meten eigk.. heeft nu ook niet zoveel zin meer! Maargoed, ik test gewoon stug door :P

Tuurlijk wel, hij moet hoog blijven. Geen beter moment om ermee te beginnen juist! O-).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_99886248
Maar ik weet niet hoe mijn temp normaal is :P vandaar! Kan morgenochtend wel gelijk bijdoen, ben nou toch bezig :')
  zondag 24 juli 2011 @ 18:34:02 #230
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_99886644
Dat maakt niet uit, als ie maar niet omlaag gaat!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:16:55 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99888266
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.

Enneh Orea, aan de yoga!

[ afbeelding ]

:P
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links :@ .
  zondag 24 juli 2011 @ 19:27:49 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99888717
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef Orea het volgende:
Lol! Lezen muppet! Ik ga echt wel vroegtesten dus ik denk dat ik vrijdag zeker al wel iets weet ;)

Brand je TL balk nog? :P
Yep! Hij brandt nog!!!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:28:28 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99888750
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links :@ .
Nu je het zegt....
pi_99889363
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Nu je het zegt :D
pi_99900558
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:34 schreef k_i_m het volgende:
Dat maakt niet uit, als ie maar niet omlaag gaat!
Nou dan ga ik vanaf morgenochtend maar eens erbij meten :P

TM!! :D nu je het zegt :') !!

Echt, als ik nu een gok zou moeten doen aangaande mijn moeheid, dan weet ik de uitslag wel ;) vorige keer weet ik dat aan de hormonen.. maar nu ;) het overvalt me regelmatig echt, en al slaap ik goede nachten, het helpt niet echt :D (gelukkig ontziet meneer me even extra wvb speenploppen en lopen als ze tussendoor komt ;) al word ik er toch niet wakker van :o)
pi_99911312
Ik ben vergeten te tempen :') niets voor mij, zit ook niet in mijn systeem.

Maar gewoon geduldig ( :') ) afwachten!
pi_99917849
Ooh.. wat is Orea geduldig (misschien helpt het als je het vaak van anderen hoort). ;)

Ik heb een beetje rare vraag. I.v.m. naderende IVF voor m'n lieve zus hebben wij het plan op gevat om een mand vol met kadotjes te maken zodat ze zodra ze in de stress zit, hormonen moet spuiten, echos moet maken, punctie moet doorstaan en (hopelijk succesvolle) terugplaatsing moet doen wat leuks/liefs/grappigs heeft om naar uit te kijken.

Nu had ik al hopen ideetjes uiteenlopend van een lief gelukspoppetje tot een maskertje of ander verzorgingsproduct, een fijne film en natuurlijk lekkere thee... maar als mensen hier nog iets hebben waarvan ze zeggen: "Ja, dat had ik in die periode heel graag willen hebben/kunnen gebruiken/heb ik gewaardeerd", dan zou ik het graag horen.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:11:42 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_99918388
Ik vind het idee lief, maar ik zou er niet op zitten wachten. Zeker omdat het een soort uitstraalt van ff nare tijd door en dan zwanger. Terwijl het voor hetzelfde geld nog wel jaren kan duren en tig terugplaatsingen vereist.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_99918450
Wat Tico zegt. Een kaartje of een bosje bloemen heb ik wel erg gewaardeerd.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:14:43 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99918481
Mijn eerste reactie was: 'wat lief van jullie!', maar ik kan me wat Tico en pze zeggen ook wel voorstellen :Y

Maargoed, het gaat om het feit dat je wat liefs voor je zus wilt doen, en dat is natuurlijk altijd goed!
pi_99919537
Wat mij betreft ook wat Tico zegt.
Zelf zou ik alleen een kaartje, klavertje-vier of gelukspoppetje wel waarderen, verder zou het van mij niet hoeven.
Ik zou het persoonlijk ook vervelend vinden als er te direct wordt meegeleefd met het proces, maar dat kan aan mij liggen.
Maar wel lief van je. :Y

Vrijdag medicijnen afgehaald voor de IVF, gewoon twee grote zakken vol. :o

Orea, PUPO van een tweeling. O+
pi_99919885
:W Hola O+

Eerste IUI mislukt -O- We gaan weer op voor de volgende :P
Ik ga weer terug in lurkstand ;)
pi_99921087
Sjit Charmed_A. :{ -O- :( :*
pi_99921095
Koloon, succes! Wat is het veel he? Ik vond het ook schrikken. Komt goed. :*

C_A... wat jammer. Je klinkt wel sterk, op naar de volgende dan. :*

Als ik deze week ga menstrueren gaan wij deze ronde de laatste cryo ophalen. Ben benieuwd.
pi_99926565
Kahlie, ik kreeg van een vriendin op de dag van terugplaatsing-per post-het tijdschrift Flow met een kaartje:en nu lekker relaxen. Vond ik erg leuk en lief. O+ Van een andere vriendin een heel grappig boek (omdat lachen na de terugplaatsing het innestelen zou bevorderen) Dat is lief maar niet teveel. Zou niet zo'n hele mand doen inderdaad. Maar wel erg lief van je. O+

Balen CA.... -O- Je klinkt wel positief! "Gewoon"doorgaan! :*

PZE, spannund!!!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_99927380
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve woorden. Afgelopen donderdag is de uitvaart geweest van mijn lieve man, en, ook omdat hij in het vak zit (zat) was het groots, emotioneel en helemaal af. Tot deze dag stond ik helemaal strak van de adrenaline (denk ik) en vrijdag kwam het grote zwarte gat (die ik wel had verwacht, ook omdat ik 16 maanden heb 'gezorgd').

In de toespraak die mijn vriendin voor me heeft gehouden verteld over de IVF en de miskraam van een paar weken geleden en er ging een te horen en voelen schok door de ruim 300 aanwezigen.

Ik log nu even in op onze 'eigen' gebruikersnaam.
pi_99927423
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:18 schreef Ditiseenkloontje het volgende:
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve woorden. Afgelopen donderdag is de uitvaart geweest van mijn lieve man, en, ook omdat hij in het vak zit (zat) was het groots, emotioneel en helemaal af. Tot deze dag stond ik helemaal strak van de adrenaline (denk ik) en vrijdag kwam het grote zwarte gat (die ik wel had verwacht, ook omdat ik 16 maanden heb 'gezorgd').

In de toespraak die mijn vriendin voor me heeft gehouden verteld over de IVF en de miskraam van een paar weken geleden en er ging een te horen en voelen schok door de ruim 300 aanwezigen.

Ik log nu even in op onze 'eigen' gebruikersnaam.
En daar ben ik dan. "Uit de kast'. Woensdag afspraak in het EMC, praten over de 2 cryo's (in één rietje, grrr) en een eventuele 4e IVF poging wanneer de cryo's niet meewerken.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 25 juli 2011 @ 17:23:24 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99927510
Bianca, het kippenvel staat op mn armen, ik ken je niet, maar je vehraal heeft me enorm geraakt.
Ik hoop voor dat je nog een mooie kindje van Michael mag krijgen dmv de ivf behandeling. Lijkt me een hele mooie herinnering aan hem.

Wat bedoel je met dat hij in het vak zit?
  maandag 25 juli 2011 @ 17:28:04 #249
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99927639
C_A -O- je klinkt wel positief zeg :*

Koloon spannend :*

Bianca :* zo heftig zeg :'( lijkt me nu wel moeilijk zeg doorgaan met een volgende poging.

Mag ik even klagen?? Mijn lijf is echt van slag :'( vandaag 2 dgn overtijd en nee niet zwanger door de operatie afgelopen maand stond mijn hoofd niet naar sex. Mijn buik is opgezwollen en heb het idee dat het ieder moment kan uitbreken, inclusief al opkomende buikpijn. En ik voel me hondsberoerd. Keelpijn die met het vordere van de dag steeds erger lijkt te worden. Heb vanmiddag al geslapen, maar het helpt niet..
[/eindeklaagmodus]
Be happy with the little things in life
pi_99927696
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef amaranta het volgende:
Bianca, het kippenvel staat op mn armen, ik ken je niet, maar je vehraal heeft me enorm geraakt.
Ik hoop voor dat je nog een mooie kindje van Michael mag krijgen dmv de ivf behandeling. Lijkt me een hele mooie herinnering aan hem.

Wat bedoel je met dat hij in het vak zit?
Dankjewel en hij was manager uitvaartverzorging bij een grote uitvaartonderneming.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')