Dat is het enige dat ik vroeg. Een hele simpele vraag met vlgs mij een heel simpel antwoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef YPPY het volgende:
Wat een toestand! Het was een klein gedoetje vorig jaar, maar keurig opgelost verder vind ik. Niet ideaal nee, maar ook niet dramatisch. Ik weet ook dat de situatie van Troel nu totaal anders is dan toen. Maar jullie zoeken het verder zelf maar uit.
Ik heb zin om te gaan shoppen.
Niks mis met je geheugen hoor! [OUD] Secret Santa 2010 - Waar de pakjes open mogen!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit, dan zal dat het zijn.Nogmaals mijn excuses daarvoor dan Troel.
Ja man! Ik moet dingen uit arren moede zelfs personlijk afhalen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Nee man. Tegen de tijd dat ik een keer wat verstuur zijn we een jaar verder. Vraag maar aan Taart.
Whehe!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Shit, ik moet je nagellak nog steeds opsturen.
Ontzeggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whehe!
En zoals ik het lees mag BE haar excuses wel terugnemen
Volgens mij is Sorbo nu nog op vakantie en alleen jouw mailadres is niet genoeg. Je moet je lootje eerst inleveren voordat er getrokken kan worden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:36 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa gezellig Rocka![]()
![]()
Overigens gaan wij vrijdag tot 15 okt op vakantie. Is de verwachting dat voor die tijd lootjes getrokken worden? Zo ja kan ik dan bij iemand mijn mailadres achterlaten zodat er niet op mij gewacht hoeft te worden? Weet niet of we daar regelmatig i-net hebben.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Secret Sinterklaas, strak plan! Hoeven we ook niet zo lang te wachten!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Kleurdoos het volgende:
mensen die geen tijd hebben zijn suf jonguh
Dit!quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
Sint zou mij weer niet zo best uitkomen eigenlijk. How about SecretSinterSanta en dan kiezen we de tweede vrijdag of zondag in December als uitpakdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |