quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef SummerBreeze het volgende:
ik denk dat Vlindur het heeft over de browser Google Chrome
Heb je die zwembroek gezien in V&A?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Incantrix het volgende:
OhjaHoeii, dan kan ik gewoon wat Star Wars- en Transformers-prullaria kopen
??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb je die zwembroek gezien in V&A?
+1 ... Misschien een goeie om alvast over na te denken... Ook met de familie-feestdagen die er uiteraard ook weer aankomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja shit. Lijstjes![]()
Ik weet nooit wat ik hebben wil
Vlindur's lijstje:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan echt 100 dingen bedenken die ik voor J. of de kinderen wil, maar voor mij zelf kom ik niet zo ver
Had ik maar een hobby![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vlindur's lijstje:
'een hobby.'
Klaar!
Da's nog niet zo erg als een aantal dames op zw.pag. die 'forummen' en shoppen als hobby's opgeschreven haddenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn hobby is Fok. Staat ook op mn cv.
echt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik werk bij een uitzendbureau en hoevaak ik wel niet 'tv-kijken' op een cv tegenkom...
Ja! Of 'me' hondje oidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik werk bij een uitzendbureau en hoevaak ik wel niet 'tv-kijken' op een cv tegenkom...
Vraag maar aan Poppejans... Wolf is ongeveer onder de kerstboom geboren geloof ik en die is van iets na de Sintquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef happyme28 het volgende:
Oh, maar de kerstboom een week na Sint kan best hoor![]()
maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Idd! vorige week nog: me hondjes Flugel en Dropshot.
Gelukkig zocht ik een echte horecatijger.
Dat zal nog wel even duren.... Meer hobby's dan tijd, dus op zich kan ik nog effe vooruitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Elmo76 het volgende:
Ojee, Lijnloos, je houdt zometeen geen hobby meer over!!
Geef de iPad maar de schuldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ws nog bezig met de laatste paar sinds gisteren.
Ik wist er een paar uit mijn hoofd en een paar moest ik een checken, maar op de iPad gaat dat minder handig, dus ik postte de lijst alvast even. Mea culpa!
Nu klopt ie echt weer!
Ja, doe maar, dan gooi ik hem door naar RockabeIIa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ka niet pmmen op de ipad
BE als ik hem naar jou message, gaat dat dan ook goed?
Waar blijft je PM nou?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Kleurdoos het volgende:
mensen die geen tijd hebben zijn suf jonguh
done.quote:
Waarom wachten we dan nog helemaal tot de 15e??quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Je stond er al tussen.![]()
En nu hebben we die van Sorbo ook!66 it is!
Dito!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef klumsy het volgende:
Ik zal eens gaan nadenken over een verlanglijstje...
Al vind ik het leuker om op pad te gaan voor een ander :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |