Mobiel heb ik Fok! altijd al een ramp gevondenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef minthy het volgende:
Zo leuk, al die emoticons hebben ADHD in de mobiele versie van Fok!
Is in het laatste half jaar heel erg verbeterd, ik Fok! meer mobiel dan op pcquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mobiel heb ik Fok! altijd al een ramp gevonden
Theorie-examen ja. Op gevaarherkennig mag je 12 vd 25 fout hebben, ik had er 4.quote:
Aah, das bagger...quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theorie-examen ja. Op gevaarherkennig mag je 12 vd 25 fout hebben, ik had er 4.
Op de overige mag je 5 vd 40 fout hebben, ik had 6.![]()
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer doorquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Aah, das bagger...![]()
Aan de andere kant: wees blij dat dit slechts theorie was, praktijk kost idioot veel geld...
Mn vriendin slaagde bij theorie in 1x, praktijk in 2x. Ik ga denk ik het andersom doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer door
Mag je blij zij dat je niet in Groningen afrijd,daar zijn er namelijk 2 die iedereen bij de 1e keer afrijden laten zakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn vriendin slaagde bij theorie in 1x, praktijk in 2x. Ik ga denk ik het andersom doen.
Ja, ik ook. Wel meer dan 40 lessen nodig gehadquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer door
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel meer dan 40 lessen nodig gehad![]()
Veel te onzeker achter het stuur, nu geen last meer van, jakker overal heen
Sommige examinators zijn echt kut inderdaad, geldwolven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mag je blij zij dat je niet in Groningen afrijd,daar zijn er namelijk 2 die iedereen bij de 1e keer afrijden laten zakken.
Ik had al wel eens geoefend in de auto van m'n ex, maar dat vond ik doodengquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerd
Ik kreeg de hoofdexaminator toegewezen, ik scheet bagger...quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sommige examinators zijn echt kut inderdaad, geldwolven.
De meeste mensen schijten bagger.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de hoofdexaminator toegewezen, ik scheet bagger...![]()
Klopt, maar het gaf net dat beetje schijt extraquote:
Ik vind hem lastig vandaag... Toch ga ik voor Major Tom, want lang niet gehoord en m'n pa was er gek vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 2, want Nur geträumt. En omdat Mädchen in 1, dat heft Major Tom in al z'n tofheid niet op.
Welkon in Nederland waar tegenwoordig alles duur isquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Naar aanleiding van het nieuws net: wat is post en pakketten versturen in Nederland toch achterlijk duur
Ja, vorige week nog een slagroomtaart verstuurd, en hij is ook nog eens niet aangekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Naar aanleiding van het nieuws net: wat is post en pakketten versturen in Nederland toch achterlijk duur
Echt hè, 6 euro nog wat voor een pakketje van normale afmetingen. Voor een paar euro meer kan ik het ook wel uit de VS laten komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkon in Nederland waar tegenwoordig alles duur is
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, vorige week nog een slagroomtaart verstuurd, en hij is ook nog eens niet aangekomen
Eens, ik koop altijd graag dingen via internet (ook wat kleinere dingen) maar soms kost het dan uiteindelijk het dubbele alleen vanwege de verzendkosten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Dat is inderdaad de grootste fout die je kan maken als je je rijbewijs wil halenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerd
Het heeft mij anders geen windeieren gelegd, ik kon al rijden en na 27 lesuren had ik m'n rijbewijsquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste fout die je kan maken als je je rijbewijs wil halen
Dat is mijn voornaamste reden om alle aanbiedingen om ergens op een stil weggetje achteraf wat te oefenen af te slaan. Ach, ik ben er ook nog niet echt aan toe, geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste fout die je kan maken als je je rijbewijs wil halen
Dan ben je toch wel een uitzondering denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het heeft mij anders geen windeieren gelegd, ik kon al rijden en na 27 lesuren had ik m'n rijbewijs
je moet ook niet achteraf nog eens gaan oefenenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is mijn voornaamste reden om alle aanbiedingen om ergens op een stil weggetje achteraf wat te oefenen af te slaan. Ach, ik ben er ook nog niet echt aan toe, geloof ik
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet ook niet achteraf nog eens gaan oefenen
Whehequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet ook niet achteraf nog eens gaan oefenen
Is waarschijnlijk heerlijk om je op te automutileren! Ik zal hem op m'n werk eens opzetten en kijken wat het doet met de bewonersquote:
Geen idee, heb de radio net hard genoeg staan om de muziek te horen... Leidt het niet zo af bij het lerenquote:
Welke bios en welke films?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
nog ff over rijlessen..
heb er ca 30 gehad, mocht de snelweg nog niet eens op en heb 1x theorieexamen gedaan en ben gezakt.
nee, Rockie zal niet snel rijlessen meer nemen....
edit: mmm...Ekstra Weekend Marathon en de nacht daarna Horrormarathon in de bios met 4 vette films...ik twijfel of ik dat ga trekken.....
meerdere pathé's: www.horrorshow.nl. ik wil naar groningen. programma is over hetzelfde volgens mij:quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke bios en welke films?
Wat is die megahit toch verschrikkelijk huppelblij.
Ik twijfelde bij het zien van die titels nog even, maar ik ga toch maar voor ekstra weekendquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meerdere pathé's: www.horrorshow.nl. ik wil naar groningen. programma is over hetzelfde volgens mij:
Don't be afraid of the dark
11/11/11
The Thing (prequel)
Wake Wood
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij het zien van die titels nog even, maar ik ga toch maar voor ekstra weekend![]()
Zou ik doen ja, om bij te tankenquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....
misschein de maandag erna maar ff vrij vragen voor de zekerheid....
Download/koop/leen de films en houd de horroravond in een ander weekend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....
misschein de maandag erna maar ff vrij vragen voor de zekerheid....
neehee, dat is toch niet in de bioscoohoop? dommie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Download/koop/leen de films en houd de horroravond in een ander weekend?
OE, dat smaakt!quote:
Briljant jasje van Roberto ten Bquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
De allereerste aflevering van Lingo is op Ned 1![]()
Echt hey! en dat "tempo" ookquote:
Lekkere oude bliepjesquote:
Yay!!quote:
Ik dacht al dat dat Tineke Schouten personage me al bekend voorkwamquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:04 schreef alors het volgende:
Prachtig!!! die ouwe vrouw lijkt wel Tineke Schouten in de c1000 reclame
ja toen kon je nog eeuwig doorstuderenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
En wat zijn de studenten van die tijd oud zeg!
is maar goed dat dat niet meer kanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja toen kon je nog eeuwig doorstuderen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Wanneer komt Domien weer terug in de avond ik mis hem nu al.
ik mis Barendquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Wanneer komt Domien weer terug in de avond ik mis hem nu al.
Die verdiend zeker een plekje in de dagprogrammeringquote:
Guldenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
Jaaaa er is 11.200 gulden gewonnen bij Lingo
Nee een Cruijff item.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Alweer een Ajax gerelateerd item bij DWDDIk ga maar weer eens niet kijken
In de komende uitzending:quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Dat is ook Ajax.quote:
Och, ik kijk helemaal nooit DWDD. Mis je niks aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Ik zit al klaar met mijn vlaggetjequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
Zappie, straks een optreden van The Hoff bij Das große Wunschkonzert op NDR (duitsland 3)
Hij was vorige week ook bij Ask Rhod Gilbert op de BBCquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
Zappie, straks een optreden van The Hoff bij Das große Wunschkonzert op NDR (duitsland 3)
Dat laatste hoop ik toch nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
Bijna geen posts tijdens MetMichiel...![]()
Of ziet iedereen met een half stijfje te wachten op Roos?
Hij is weer lekker enthousiast, je kan horen dat hij er zin in heeftquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
Laatste 10 minuutjes Michiel Veenstra even mee pakken! Dat is lang geleden.
Ja, iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is weer lekker enthousiast, je kan horen dat hij er zin in heeft
Geweldig toch!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is weer lekker enthousiast, je kan horen dat hij er zin in heeft
Fijn, relaxtquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, iddMorgenavond maar even een hele show mee pikken, denk ik. Lekker onverwacht dagje vrij morgen
Ja, ik miste hem ook wel! Maar eigenlijk vond ik Domien ook primaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geweldig toch!!![]()
![]()
erg gemist. Alhoewel ik Barend ook tof vond
Ik was hard aan het werk en heb gewoon geluisterd hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
Op Roos wachten met een half stijfje naar de radio luisterend is anders ook keihard werken hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk en heb gewoon geluisterd hoor
En nee, niet op Roos aan het wachten
Nee, dat is halfhard dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Op Roos wachten met een half stijfje naar de radio luisterend is anders ook keihard werken hoor!
Nee, vanavond nog even druk bezig geweest met de nieuwe Serious Request-site. Vandaag het grafisch ontwerp grotendeels aangeleverd gekregen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
Ja, maar om hem zo te houden is hard werken!! Half/half dusquote:
Getsie, dat klinkt nog zo ver weg, maar het is zo weer zoverquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vanavond nog even druk bezig geweest met de nieuwe Serious Request-site. Vandaag het grafisch ontwerp grotendeels aangeleverd gekregen.
Truequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar om hem zo te houden is hard werken!! Half/half dus![]()
Wat een onderwerp ook weer![]()
Dat niveau is aan mij wel toevertrouwd, jarenlang tussen alleen maar kerels gewerkt... De eerste maanden liep ik constant met een rood hoofd rond, na die tijd was ik weer zo bleek als normaal en liepen zij met rode koppenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Trueen inderdaad, wat een niveau weer zeg
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Helemaal kapot. Slapen. Doei. Tot morgen.
twitter:ramon3fm twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:23:02Ik heb zin om morgenmiddag naar een kledingzaak te gaan. In een pashokje te gaan zitten en dan heel hard roepen, dat het wc-papier op is.. reageer retweet
OMG, wat een kleuter is het toch ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:23:02Ik heb zin om morgenmiddag naar een kledingzaak te gaan. In een pashokje te gaan zitten en dan heel hard roepen, dat het wc-papier op is.. reageer retweet
Die van mij heeft nog altijd een prominente plek naast de home cinema set, waarmee ik dus trouw 3FM luister.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die van mij heeft nog altijd een prominente plek naast de home cinema set, waarmee ik dus trouw 3FM luister.
Jaquote:
Ha, tof!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDie heeft Hole voor me gered op de Nieuwjaarsreceptie van Met Michiel
Oh ja, we worden gevraagd een dag geen vlees te eten... Tja, daarvoor vind ik het toch iets te lekkerquote:
Ik vind dat de antivleesmaffia iets te erg bezig is, dus vandaag een dubbele biefstukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, we worden gevraagd een dag geen vlees te eten... Tja, daarvoor vind ik het toch iets te lekker![]()
Dubbele biefstuk kan ik niet betalen... Ben maar een arme social worker/deeltijdstudentquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind dat de antivleesmaffia iets te erg bezig is, dus vandaag een dubbele biefstuk
Bij komt er ook maar simpel gehakt door m'n gerecht vanavond. En nog wat filet americain op brood. Ik eet sowieso al (onbewust) een dag per week geen vlees, dus morgen eet ik gewoon vlees. Zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dubbele biefstuk kan ik niet betalen... Ben maar een arme social worker/deeltijdstudent
Ik eet op het moment wat mij wordt voorgezet, zelf koken zit er even niet in... Gelukkig is mijn moeder zo tof om extra te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij komt er ook maar simpel gehakt door m'n gerecht vanavond. En nog wat filet americain op brood. Ik eet sowieso al (onbewust) een dag per week geen vlees, dus morgen eet ik gewoon vlees. Zo
Ik heb er 4. Een gesigneerd door Michiel, een gesigneerd door Maricha (en da's een collectorsitem!) en dan nog 2.quote:
Ik heb er ook 1 gesigneerd door Michiel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er 4. Een gesigneerd door Michiel, een gesigneerd door Maricha (en da's een collectorsitem!) en dan nog 2.
Ik zag het langskomen, tof!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
En ik heb gehoord dat Michiel Distant Sun heeft gedraaid voor mij (en hemzelf), dus ik ben een blij mens.
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden.quote:
klopt op het eind word je genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
En ik heb gehoord dat Michiel Distant Sun heeft gedraaid voor mij (en hemzelf), dus ik ben een blij mens.
Onnozele vraag misschien, ik loop hier nog niet zo lang rond... Ken je hem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden.
Twee keer ontmoet in de studio, heel veel aan de telefoon gehad met requestsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Onnozele vraag misschien, ik loop hier nog niet zo lang rond... Ken je hem?
welke idee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twee keer ontmoet in de studio, heel veel aan de telefoon gehad met requests![]()
Onze muzieksmaak overlapt als een malle, met o.a. Crowded House, Johan en R.E.M. als speerpunten, waarbij Distant Sun een traditie is geworden bij 90's request. Maar dat ging nu dus niet, dus had ik een mailtje gestuurd of het een plan was dat bij de terugkeer te doen. Props voor oud-FOK!ker Marc63 trouwens, want die kwam met het idee.
Duidelijk, tnx voor je antwoord, tof!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twee keer ontmoet in de studio, heel veel aan de telefoon gehad met requests![]()
Onze muzieksmaak overlapt als een malle, met o.a. Crowded House, Johan en R.E.M. als speerpunten, waarbij Distant Sun een traditie is geworden bij 90's request. Maar dat ging nu dus niet, dus had ik een mailtje gestuurd of het een plan was dat bij de terugkeer te doen. Props voor oud-FOK!ker Marc63 trouwens, want die kwam met het idee.
Om Distant Sun te doen bij de terugkeer van Michiel. Kijk, het was geen optie om 'em bij Domien aan te vragen, want het is "ons" plaatje.quote:
zo die is ook al lang niet meer geweest http://forum.fok.nl/user/history/178470quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om Distant Sun te doen bij de terugkeer van Michiel. Kijk, het was geen optie om 'em bij Domien aan te vragen, want het is "ons" plaatje.
Was jij die halve gare die ik net tegenkwam en de lichten van z'n auto niet aan had gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Het is nog best donker als ik vertrek naar kantoor
Haha, denk't nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Was jij die halve gare die ik net tegenkwam en de lichten van z'n auto niet aan had gedaan?
Ik heb ze alleen 's avonds aan als het donker wordt/is, zoveel gedoe...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, denk't nietIk rij bijna altijd met m'n lichten aan
Ja het is een hoop gedoe, aan dat schakelaartje draaienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen 's avonds aan als het donker wordt/is, zoveel gedoe...![]()
Op naar school, 1,5u proberen of het gaat lukken met m'n poot. Ja, ik ben eigenwijs en ga weer eens keihard over m'n grenzen heen waarschijnlijk...![]()
Later!!
Nou precies, dat bedoel ik!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het is een hoop gedoe, aan dat schakelaartje draaien![]()
Succes!
Ik vertrek altijd rond 7.50. Dan is het nu nét aan licht... maar dat zal niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Het is nog best donker als ik vertrek naar kantoor
Me too, en als ik ze vergeet in het donker heb ik dat na een paar seconden meestal wel door.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, denk't nietIk rij bijna altijd met m'n lichten aan
Dat gaat iedereen bijna welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef borisz het volgende:
In de decembermaand ga ik weer dagen meemaken dat ik geen daglicht ga zien.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef borisz het volgende:
Al het werkende volk zal het wel meemaken natuurlijk.quote:
Thieme is niet goed bezig voor de poezen en honden, als ze de vleestax zou invoeren blijven er geen lekkere blikjes rund of kip meer over.quote:
Werk jij dan in een kantoor zonder ramen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef borisz het volgende:
quote:
Dat ga ik over 1,5 jaar doen, zonder verdere vertraging. Bij het halen van m'n propedeuse wat tegenslag gehad, maar ik ga het vanaf nu allemaal glansrijk halen!!quote:
Ach ik heb 4 jaar over mijn bachelordiploma gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ga ik over 1,5 jaar doen, zonder verdere vertraging. Bij het halen van m'n propedeuse wat tegenslag gehad, maar ik ga het vanaf nu allemaal glansrijk halen!!![]()
Misschien dan
Ik zie het wel! Tot een paar jaar geleden had ik alleen een LTS-diploma op zak en 0,0 zelfvertrouwen, ben aardig gegroeid en al dik tevreden daarmee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ik heb 4 jaar over mijn bachelordiploma gedaan
Nauwelijks: http://goo.gl/lzonrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
God, Plage op 538Wordt die plaat nog gedraaid op 3FM?
Een godsgeschenkquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijd om het weer eens aan te vragen
Nope, niet meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Roel. Nog pleebrillen laten vallen de laatste tijd?
Ja, laten we dat eens gaan doen!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijd om het weer eens aan te vragen
Siaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:46 schreef minthy het volgende:
Die Guetta flikt het ook elke keer weer... Toffe plaat
Ik ookquote:
wadist lief eendje?quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 17:48:15Hoera, mijn eerste snelheidsboete! Vier km/h te hard. #jaja http://t.co/PMUkpdyA reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:28@Domien Ben je de boete van 3 jaar geleden vergeten? Twee keer geflitst op dezelfde weg. #weekenddna reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:53@TjibbeTjibsma Was niet mijn auto. reageer retweet
je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 17:48:15Hoera, mijn eerste snelheidsboete! Vier km/h te hard. #jaja http://t.co/PMUkpdyA reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:28@Domien Ben je de boete van 3 jaar geleden vergeten? Twee keer geflitst op dezelfde weg. #weekenddna reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:53@TjibbeTjibsma Was niet mijn auto. reageer retweet
.
Wat een druifje is het toch ook!quote:
NEE.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef minthy het volgende:
Zitten we weer in grote getalen klaar voor Michiel?
Ik heb wel wat beters te doenquote:
Ik nietquote:
Vanaf ca. 19:40 ben ik present.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef minthy het volgende:
Zitten we weer in grote getalen klaar voor Michiel?
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ja, ik mag zo nog even een geleende laptop terugbrengen naar mijn ex, maar dat duurt ook maar een minuut of 10
Altijd tof om met dat soort dingen te prutsen! Tis dat ik nog een jaartje met deze telefoon moet doen, anders had ik een S2 genomen. Ik ontdek nog vaak mogelijkheden, echt superspulquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.
Vooral veel apps installeren dus, want verder is er niet zo heel veel waar je lang mee bezig bent om te ontdekken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.
dikke +1quote:
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaasquote:
Stelletje Scroogesquote:
Alks je de nieuwe Bruno Mars hoort zou je het wel denkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het al tijd voor Veiling TV en de vieze sapjes dan?
Ik heb een gruwelijke schurftpestpokkepleurishekel (3x woordwaarde) aan kerst en oud &nieuw... Eerder vond ik het tof, maar sinds m'n pa het nodig vond om dood te gaan vind ik er geen ruk meer aan! Echt de meest gore eenzame baggerdagen van het jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaas
Dan snap ik jou redenatie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke schurftpestpokkepleurishekel (3x woordwaarde) aan kerst en oud &nieuw... Eerder vond ik het tof, maar sinds m'n pa het nodig vond om dood te gaan vind ik er geen ruk meer aan! Echt de meest gore eenzame baggerdagen van het jaar
Sorry
De sint is vroeg dit jaar, dus je hebt geluk. Binnenkomst op TV is op de dag ná Sint Maarten (11 november).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaas
Nogmaals yayquote:
Achja dat ligt aan de NTR he die wou vanaf 1995 dat de Sint de eerste zaterdag na Sint Maarten binnenkwam .quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De sint is vroeg dit jaar, dus je hebt geluk. Binnenkomst op TV is op de dag ná Sint Maarten (11 november).
Dus de ene avond hebben alle kindjes (althans, veel daarvan want niet overal wordt Sint Maarten gevierd) snoep opgehaald langs de deuren... en 15 uur later is de sint er alweer.
Precies... Wat dat betreft vind ik het rond de feestdagen niet zo erg geen schoonouders te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al die pleurisliedjes weer en die gemaakte gezelligheid
Och, lang leve de Tweetdeck global filter... zoals Sersjee ook al had ontdekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
Dus én mijn timeline stroomt over van het apple-nieuws en nu komt Michiel er ook nog eens mee
Je zou evt. 'iOS' nog toe kunnen voegen daaraan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik filter nu apple en iphone uit m'n tweetdeck. Lekker rustig.
yup... Het is best leuk spul hoor, maar ik snap de heisa/grote fanbase niet zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
Dus én mijn timeline stroomt over van het apple-nieuws en nu komt Michiel er ook nog eens mee
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
yup... Het is best leuk spul hoor, maar ik snap de heisa/grote fanbase niet zo
Daarin zijn ze idd erg goed! Wat dat betreft ben ik blij dat ik even niet naar m'n werk hoef, alleen maar fanboys daarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.
Ik moet even op persoonlijk front voorkomen dat er eentje fanboy wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarin zijn ze idd erg goed! Wat dat betreft ben ik blij dat ik even niet naar m'n werk hoef, alleen maar fanboys daar(bewoners)
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden is
Krijgen we daar dan ook vrij voor?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden is
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet even op persoonlijk front voorkomen dat er eentje fanboy wordt
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
En een tijdje terug had hij nog een flinke afkeer van touchscreens
En natuurlijk moet ie ook weer terug naar de hemel... In dat geval, kom maar door met die vrije dagenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
KloptHij kan er ook niet echt mee overweg, zelfde met een mousepad. Ik ben benieuwd
Dat is ie al héél lang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef themauster het volgende:
Roel valt trouwens ook onder de fanboys
Chill. Ik ben gek op vrije dagen gebaseerd op dingen waar ik niet in geloof.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een gratis glaasje applecider.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een gratis glaasje applecider.
Maakt mij niet uit, die blijft door mij op grote hoogte aanbeden wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef themauster het volgende:
Roel valt trouwens ook onder de fanboys
Hans werkte nog met een 486... Held.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, die blijft door mij op grote hoogte aanbeden worden![]()
Hans ook
En had nog een 3310!! God, wat mis ik hem in deze digitale tijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hans werkte nog met een 486... Held.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik mijn timeline zo zie is er een nieuwe Iphone aangekondigd.
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
En had nog een 3310!! God, wat mis ik hem in deze digitale tijden
Ik hoop het!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleest
Hans is de geest van dit topicquote:
Misschien moeten we net als met Sinterklaas heel hard roepen, misschien komt ie dan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleest
Heeft Michiel het nog niet gezegd dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik mijn timeline zo zie is er een nieuwe Iphone aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |