Ik twijfelde bij het zien van die titels nog even, maar ik ga toch maar voor ekstra weekendquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meerdere pathé's: www.horrorshow.nl. ik wil naar groningen. programma is over hetzelfde volgens mij:
Don't be afraid of the dark
11/11/11
The Thing (prequel)
Wake Wood
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij het zien van die titels nog even, maar ik ga toch maar voor ekstra weekend![]()
Zou ik doen ja, om bij te tankenquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....
misschein de maandag erna maar ff vrij vragen voor de zekerheid....
Download/koop/leen de films en houd de horroravond in een ander weekend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....
misschein de maandag erna maar ff vrij vragen voor de zekerheid....
neehee, dat is toch niet in de bioscoohoop? dommie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Download/koop/leen de films en houd de horroravond in een ander weekend?
OE, dat smaakt!quote:
Briljant jasje van Roberto ten Bquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
De allereerste aflevering van Lingo is op Ned 1![]()
Echt hey! en dat "tempo" ookquote:
Lekkere oude bliepjesquote:
Yay!!quote:
Ik dacht al dat dat Tineke Schouten personage me al bekend voorkwamquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:04 schreef alors het volgende:
Prachtig!!! die ouwe vrouw lijkt wel Tineke Schouten in de c1000 reclame
ja toen kon je nog eeuwig doorstuderenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
En wat zijn de studenten van die tijd oud zeg!
is maar goed dat dat niet meer kanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja toen kon je nog eeuwig doorstuderen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Wanneer komt Domien weer terug in de avond ik mis hem nu al.
ik mis Barendquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Wanneer komt Domien weer terug in de avond ik mis hem nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |