Mobiel heb ik Fok! altijd al een ramp gevondenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef minthy het volgende:
Zo leuk, al die emoticons hebben ADHD in de mobiele versie van Fok!
Is in het laatste half jaar heel erg verbeterd, ik Fok! meer mobiel dan op pcquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mobiel heb ik Fok! altijd al een ramp gevonden
Theorie-examen ja. Op gevaarherkennig mag je 12 vd 25 fout hebben, ik had er 4.quote:
Aah, das bagger...quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theorie-examen ja. Op gevaarherkennig mag je 12 vd 25 fout hebben, ik had er 4.
Op de overige mag je 5 vd 40 fout hebben, ik had 6.![]()
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer doorquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Aah, das bagger...![]()
Aan de andere kant: wees blij dat dit slechts theorie was, praktijk kost idioot veel geld...
Mn vriendin slaagde bij theorie in 1x, praktijk in 2x. Ik ga denk ik het andersom doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer door
Mag je blij zij dat je niet in Groningen afrijd,daar zijn er namelijk 2 die iedereen bij de 1e keer afrijden laten zakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn vriendin slaagde bij theorie in 1x, praktijk in 2x. Ik ga denk ik het andersom doen.
Ja, ik ook. Wel meer dan 40 lessen nodig gehadquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer door
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel meer dan 40 lessen nodig gehad![]()
Veel te onzeker achter het stuur, nu geen last meer van, jakker overal heen
Sommige examinators zijn echt kut inderdaad, geldwolven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mag je blij zij dat je niet in Groningen afrijd,daar zijn er namelijk 2 die iedereen bij de 1e keer afrijden laten zakken.
Ik had al wel eens geoefend in de auto van m'n ex, maar dat vond ik doodengquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerd
Ik kreeg de hoofdexaminator toegewezen, ik scheet bagger...quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sommige examinators zijn echt kut inderdaad, geldwolven.
De meeste mensen schijten bagger.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de hoofdexaminator toegewezen, ik scheet bagger...![]()
Klopt, maar het gaf net dat beetje schijt extraquote:
Ik vind hem lastig vandaag... Toch ga ik voor Major Tom, want lang niet gehoord en m'n pa was er gek vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 2, want Nur geträumt. En omdat Mädchen in 1, dat heft Major Tom in al z'n tofheid niet op.
Welkon in Nederland waar tegenwoordig alles duur isquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Naar aanleiding van het nieuws net: wat is post en pakketten versturen in Nederland toch achterlijk duur
Ja, vorige week nog een slagroomtaart verstuurd, en hij is ook nog eens niet aangekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Naar aanleiding van het nieuws net: wat is post en pakketten versturen in Nederland toch achterlijk duur
Echt hè, 6 euro nog wat voor een pakketje van normale afmetingen. Voor een paar euro meer kan ik het ook wel uit de VS laten komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkon in Nederland waar tegenwoordig alles duur is
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, vorige week nog een slagroomtaart verstuurd, en hij is ook nog eens niet aangekomen
Eens, ik koop altijd graag dingen via internet (ook wat kleinere dingen) maar soms kost het dan uiteindelijk het dubbele alleen vanwege de verzendkosten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Dat is inderdaad de grootste fout die je kan maken als je je rijbewijs wil halenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerd
Het heeft mij anders geen windeieren gelegd, ik kon al rijden en na 27 lesuren had ik m'n rijbewijsquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste fout die je kan maken als je je rijbewijs wil halen
Dat is mijn voornaamste reden om alle aanbiedingen om ergens op een stil weggetje achteraf wat te oefenen af te slaan. Ach, ik ben er ook nog niet echt aan toe, geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste fout die je kan maken als je je rijbewijs wil halen
Dan ben je toch wel een uitzondering denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het heeft mij anders geen windeieren gelegd, ik kon al rijden en na 27 lesuren had ik m'n rijbewijs
je moet ook niet achteraf nog eens gaan oefenenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is mijn voornaamste reden om alle aanbiedingen om ergens op een stil weggetje achteraf wat te oefenen af te slaan. Ach, ik ben er ook nog niet echt aan toe, geloof ik
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet ook niet achteraf nog eens gaan oefenen
Whehequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet ook niet achteraf nog eens gaan oefenen
Is waarschijnlijk heerlijk om je op te automutileren! Ik zal hem op m'n werk eens opzetten en kijken wat het doet met de bewonersquote:
Geen idee, heb de radio net hard genoeg staan om de muziek te horen... Leidt het niet zo af bij het lerenquote:
Welke bios en welke films?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
nog ff over rijlessen..
heb er ca 30 gehad, mocht de snelweg nog niet eens op en heb 1x theorieexamen gedaan en ben gezakt.
nee, Rockie zal niet snel rijlessen meer nemen....
edit: mmm...Ekstra Weekend Marathon en de nacht daarna Horrormarathon in de bios met 4 vette films...ik twijfel of ik dat ga trekken.....
meerdere pathé's: www.horrorshow.nl. ik wil naar groningen. programma is over hetzelfde volgens mij:quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke bios en welke films?
Wat is die megahit toch verschrikkelijk huppelblij.
Ik twijfelde bij het zien van die titels nog even, maar ik ga toch maar voor ekstra weekendquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meerdere pathé's: www.horrorshow.nl. ik wil naar groningen. programma is over hetzelfde volgens mij:
Don't be afraid of the dark
11/11/11
The Thing (prequel)
Wake Wood
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij het zien van die titels nog even, maar ik ga toch maar voor ekstra weekend![]()
Zou ik doen ja, om bij te tankenquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....
misschein de maandag erna maar ff vrij vragen voor de zekerheid....
Download/koop/leen de films en houd de horroravond in een ander weekend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder ander weekend zou ik sowieso gaan.....
misschein de maandag erna maar ff vrij vragen voor de zekerheid....
neehee, dat is toch niet in de bioscoohoop? dommie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Download/koop/leen de films en houd de horroravond in een ander weekend?
OE, dat smaakt!quote:
Briljant jasje van Roberto ten Bquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
De allereerste aflevering van Lingo is op Ned 1![]()
Echt hey! en dat "tempo" ookquote:
Lekkere oude bliepjesquote:
Yay!!quote:
Ik dacht al dat dat Tineke Schouten personage me al bekend voorkwamquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:04 schreef alors het volgende:
Prachtig!!! die ouwe vrouw lijkt wel Tineke Schouten in de c1000 reclame
ja toen kon je nog eeuwig doorstuderenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
En wat zijn de studenten van die tijd oud zeg!
is maar goed dat dat niet meer kanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja toen kon je nog eeuwig doorstuderen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Wanneer komt Domien weer terug in de avond ik mis hem nu al.
ik mis Barendquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Wanneer komt Domien weer terug in de avond ik mis hem nu al.
Die verdiend zeker een plekje in de dagprogrammeringquote:
Guldenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
Jaaaa er is 11.200 gulden gewonnen bij Lingo
Nee een Cruijff item.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Alweer een Ajax gerelateerd item bij DWDDIk ga maar weer eens niet kijken
In de komende uitzending:quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Alweer een Ajax gerelateerd item bij DWDDIk ga maar weer eens niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |