Mobiel heb ik Fok! altijd al een ramp gevondenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef minthy het volgende:
Zo leuk, al die emoticons hebben ADHD in de mobiele versie van Fok!
Is in het laatste half jaar heel erg verbeterd, ik Fok! meer mobiel dan op pcquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mobiel heb ik Fok! altijd al een ramp gevonden
Theorie-examen ja. Op gevaarherkennig mag je 12 vd 25 fout hebben, ik had er 4.quote:
Aah, das bagger...quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theorie-examen ja. Op gevaarherkennig mag je 12 vd 25 fout hebben, ik had er 4.
Op de overige mag je 5 vd 40 fout hebben, ik had 6.![]()
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer doorquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Aah, das bagger...![]()
Aan de andere kant: wees blij dat dit slechts theorie was, praktijk kost idioot veel geld...
Mn vriendin slaagde bij theorie in 1x, praktijk in 2x. Ik ga denk ik het andersom doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer door
Mag je blij zij dat je niet in Groningen afrijd,daar zijn er namelijk 2 die iedereen bij de 1e keer afrijden laten zakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn vriendin slaagde bij theorie in 1x, praktijk in 2x. Ik ga denk ik het andersom doen.
Ja, ik ook. Wel meer dan 40 lessen nodig gehadquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat kost best veel ja, ik was gelukkig bij zowel theorie als praktijk er in 1 keer door
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel meer dan 40 lessen nodig gehad![]()
Veel te onzeker achter het stuur, nu geen last meer van, jakker overal heen
Sommige examinators zijn echt kut inderdaad, geldwolven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mag je blij zij dat je niet in Groningen afrijd,daar zijn er namelijk 2 die iedereen bij de 1e keer afrijden laten zakken.
Ik had al wel eens geoefend in de auto van m'n ex, maar dat vond ik doodengquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik begon kon ik al wel rijden maar had ik verkeerde manieren aangeleerd
Ik kreeg de hoofdexaminator toegewezen, ik scheet bagger...quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sommige examinators zijn echt kut inderdaad, geldwolven.
De meeste mensen schijten bagger.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg de hoofdexaminator toegewezen, ik scheet bagger...![]()
Klopt, maar het gaf net dat beetje schijt extraquote:
Ik vind hem lastig vandaag... Toch ga ik voor Major Tom, want lang niet gehoord en m'n pa was er gek vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 2, want Nur geträumt. En omdat Mädchen in 1, dat heft Major Tom in al z'n tofheid niet op.
Welkon in Nederland waar tegenwoordig alles duur isquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Naar aanleiding van het nieuws net: wat is post en pakketten versturen in Nederland toch achterlijk duur
Ja, vorige week nog een slagroomtaart verstuurd, en hij is ook nog eens niet aangekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef CindieY het volgende:
Naar aanleiding van het nieuws net: wat is post en pakketten versturen in Nederland toch achterlijk duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |