quote:
Dat ga ik over 1,5 jaar doen, zonder verdere vertraging. Bij het halen van m'n propedeuse wat tegenslag gehad, maar ik ga het vanaf nu allemaal glansrijk halen!!quote:
Ach ik heb 4 jaar over mijn bachelordiploma gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ga ik over 1,5 jaar doen, zonder verdere vertraging. Bij het halen van m'n propedeuse wat tegenslag gehad, maar ik ga het vanaf nu allemaal glansrijk halen!!![]()
Misschien dan
Ik zie het wel! Tot een paar jaar geleden had ik alleen een LTS-diploma op zak en 0,0 zelfvertrouwen, ben aardig gegroeid en al dik tevreden daarmee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ik heb 4 jaar over mijn bachelordiploma gedaan
Nauwelijks: http://goo.gl/lzonrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
God, Plage op 538Wordt die plaat nog gedraaid op 3FM?
Een godsgeschenkquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijd om het weer eens aan te vragen
Nope, niet meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Roel. Nog pleebrillen laten vallen de laatste tijd?
Ja, laten we dat eens gaan doen!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijd om het weer eens aan te vragen
Siaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:46 schreef minthy het volgende:
Die Guetta flikt het ook elke keer weer... Toffe plaat
Ik ookquote:
wadist lief eendje?quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 17:48:15Hoera, mijn eerste snelheidsboete! Vier km/h te hard. #jaja http://t.co/PMUkpdyA reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:28@Domien Ben je de boete van 3 jaar geleden vergeten? Twee keer geflitst op dezelfde weg. #weekenddna reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:53@TjibbeTjibsma Was niet mijn auto. reageer retweet
je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 17:48:15Hoera, mijn eerste snelheidsboete! Vier km/h te hard. #jaja http://t.co/PMUkpdyA reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:28@Domien Ben je de boete van 3 jaar geleden vergeten? Twee keer geflitst op dezelfde weg. #weekenddna reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 18:42:53@TjibbeTjibsma Was niet mijn auto. reageer retweet
.
Wat een druifje is het toch ook!quote:
NEE.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef minthy het volgende:
Zitten we weer in grote getalen klaar voor Michiel?
Ik heb wel wat beters te doenquote:
Ik nietquote:
Vanaf ca. 19:40 ben ik present.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef minthy het volgende:
Zitten we weer in grote getalen klaar voor Michiel?
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ja, ik mag zo nog even een geleende laptop terugbrengen naar mijn ex, maar dat duurt ook maar een minuut of 10
Altijd tof om met dat soort dingen te prutsen! Tis dat ik nog een jaartje met deze telefoon moet doen, anders had ik een S2 genomen. Ik ontdek nog vaak mogelijkheden, echt superspulquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.
Vooral veel apps installeren dus, want verder is er niet zo heel veel waar je lang mee bezig bent om te ontdekken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.
dikke +1quote:
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaasquote:
Stelletje Scroogesquote:
Alks je de nieuwe Bruno Mars hoort zou je het wel denkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het al tijd voor Veiling TV en de vieze sapjes dan?
Ik heb een gruwelijke schurftpestpokkepleurishekel (3x woordwaarde) aan kerst en oud &nieuw... Eerder vond ik het tof, maar sinds m'n pa het nodig vond om dood te gaan vind ik er geen ruk meer aan! Echt de meest gore eenzame baggerdagen van het jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaas
Dan snap ik jou redenatie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke schurftpestpokkepleurishekel (3x woordwaarde) aan kerst en oud &nieuw... Eerder vond ik het tof, maar sinds m'n pa het nodig vond om dood te gaan vind ik er geen ruk meer aan! Echt de meest gore eenzame baggerdagen van het jaar
Sorry
De sint is vroeg dit jaar, dus je hebt geluk. Binnenkomst op TV is op de dag ná Sint Maarten (11 november).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaas
Nogmaals yayquote:
Achja dat ligt aan de NTR he die wou vanaf 1995 dat de Sint de eerste zaterdag na Sint Maarten binnenkwam .quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De sint is vroeg dit jaar, dus je hebt geluk. Binnenkomst op TV is op de dag ná Sint Maarten (11 november).
Dus de ene avond hebben alle kindjes (althans, veel daarvan want niet overal wordt Sint Maarten gevierd) snoep opgehaald langs de deuren... en 15 uur later is de sint er alweer.
Precies... Wat dat betreft vind ik het rond de feestdagen niet zo erg geen schoonouders te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al die pleurisliedjes weer en die gemaakte gezelligheid
Och, lang leve de Tweetdeck global filter... zoals Sersjee ook al had ontdekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
Dus én mijn timeline stroomt over van het apple-nieuws en nu komt Michiel er ook nog eens mee
Je zou evt. 'iOS' nog toe kunnen voegen daaraan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik filter nu apple en iphone uit m'n tweetdeck. Lekker rustig.
yup... Het is best leuk spul hoor, maar ik snap de heisa/grote fanbase niet zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
Dus én mijn timeline stroomt over van het apple-nieuws en nu komt Michiel er ook nog eens mee
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
yup... Het is best leuk spul hoor, maar ik snap de heisa/grote fanbase niet zo
Daarin zijn ze idd erg goed! Wat dat betreft ben ik blij dat ik even niet naar m'n werk hoef, alleen maar fanboys daarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.
Ik moet even op persoonlijk front voorkomen dat er eentje fanboy wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarin zijn ze idd erg goed! Wat dat betreft ben ik blij dat ik even niet naar m'n werk hoef, alleen maar fanboys daar(bewoners)
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden is
Krijgen we daar dan ook vrij voor?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden is
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet even op persoonlijk front voorkomen dat er eentje fanboy wordt
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
En een tijdje terug had hij nog een flinke afkeer van touchscreens
En natuurlijk moet ie ook weer terug naar de hemel... In dat geval, kom maar door met die vrije dagenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
KloptHij kan er ook niet echt mee overweg, zelfde met een mousepad. Ik ben benieuwd
Dat is ie al héél lang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef themauster het volgende:
Roel valt trouwens ook onder de fanboys
Chill. Ik ben gek op vrije dagen gebaseerd op dingen waar ik niet in geloof.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een gratis glaasje applecider.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een gratis glaasje applecider.
Maakt mij niet uit, die blijft door mij op grote hoogte aanbeden wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef themauster het volgende:
Roel valt trouwens ook onder de fanboys
Hans werkte nog met een 486... Held.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, die blijft door mij op grote hoogte aanbeden worden![]()
Hans ook
En had nog een 3310!! God, wat mis ik hem in deze digitale tijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hans werkte nog met een 486... Held.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik mijn timeline zo zie is er een nieuwe Iphone aangekondigd.
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
En had nog een 3310!! God, wat mis ik hem in deze digitale tijden
Ik hoop het!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleest
Hans is de geest van dit topicquote:
Misschien moeten we net als met Sinterklaas heel hard roepen, misschien komt ie dan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |