Altijd tof om met dat soort dingen te prutsen! Tis dat ik nog een jaartje met deze telefoon moet doen, anders had ik een S2 genomen. Ik ontdek nog vaak mogelijkheden, echt superspulquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.
Vooral veel apps installeren dus, want verder is er niet zo heel veel waar je lang mee bezig bent om te ontdekken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn net gekochte iPad voor het eerst opstarten(verder heb ik niks met Apple) en uitvogelen hoe alles werkt.
dikke +1quote:
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaasquote:
Stelletje Scroogesquote:
Alks je de nieuwe Bruno Mars hoort zou je het wel denkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het al tijd voor Veiling TV en de vieze sapjes dan?
Ik heb een gruwelijke schurftpestpokkepleurishekel (3x woordwaarde) aan kerst en oud &nieuw... Eerder vond ik het tof, maar sinds m'n pa het nodig vond om dood te gaan vind ik er geen ruk meer aan! Echt de meest gore eenzame baggerdagen van het jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaas
Dan snap ik jou redenatie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke schurftpestpokkepleurishekel (3x woordwaarde) aan kerst en oud &nieuw... Eerder vond ik het tof, maar sinds m'n pa het nodig vond om dood te gaan vind ik er geen ruk meer aan! Echt de meest gore eenzame baggerdagen van het jaar
Sorry
De sint is vroeg dit jaar, dus je hebt geluk. Binnenkomst op TV is op de dag ná Sint Maarten (11 november).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus? ik heb er wel weer zin in hoor maar eerst Sinterklaas
Nogmaals yayquote:
Achja dat ligt aan de NTR he die wou vanaf 1995 dat de Sint de eerste zaterdag na Sint Maarten binnenkwam .quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De sint is vroeg dit jaar, dus je hebt geluk. Binnenkomst op TV is op de dag ná Sint Maarten (11 november).
Dus de ene avond hebben alle kindjes (althans, veel daarvan want niet overal wordt Sint Maarten gevierd) snoep opgehaald langs de deuren... en 15 uur later is de sint er alweer.
Precies... Wat dat betreft vind ik het rond de feestdagen niet zo erg geen schoonouders te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al die pleurisliedjes weer en die gemaakte gezelligheid
Och, lang leve de Tweetdeck global filter... zoals Sersjee ook al had ontdekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
Dus én mijn timeline stroomt over van het apple-nieuws en nu komt Michiel er ook nog eens mee
Je zou evt. 'iOS' nog toe kunnen voegen daaraan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik filter nu apple en iphone uit m'n tweetdeck. Lekker rustig.
yup... Het is best leuk spul hoor, maar ik snap de heisa/grote fanbase niet zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
Dus én mijn timeline stroomt over van het apple-nieuws en nu komt Michiel er ook nog eens mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |