Ha, tof!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDie heeft Hole voor me gered op de Nieuwjaarsreceptie van Met Michiel
Oh ja, we worden gevraagd een dag geen vlees te eten... Tja, daarvoor vind ik het toch iets te lekkerquote:
Ik vind dat de antivleesmaffia iets te erg bezig is, dus vandaag een dubbele biefstukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, we worden gevraagd een dag geen vlees te eten... Tja, daarvoor vind ik het toch iets te lekker![]()
Dubbele biefstuk kan ik niet betalen... Ben maar een arme social worker/deeltijdstudentquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind dat de antivleesmaffia iets te erg bezig is, dus vandaag een dubbele biefstuk
Bij komt er ook maar simpel gehakt door m'n gerecht vanavond. En nog wat filet americain op brood. Ik eet sowieso al (onbewust) een dag per week geen vlees, dus morgen eet ik gewoon vlees. Zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dubbele biefstuk kan ik niet betalen... Ben maar een arme social worker/deeltijdstudent
Ik eet op het moment wat mij wordt voorgezet, zelf koken zit er even niet in... Gelukkig is mijn moeder zo tof om extra te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij komt er ook maar simpel gehakt door m'n gerecht vanavond. En nog wat filet americain op brood. Ik eet sowieso al (onbewust) een dag per week geen vlees, dus morgen eet ik gewoon vlees. Zo
Ik heb er 4. Een gesigneerd door Michiel, een gesigneerd door Maricha (en da's een collectorsitem!) en dan nog 2.quote:
Ik heb er ook 1 gesigneerd door Michiel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er 4. Een gesigneerd door Michiel, een gesigneerd door Maricha (en da's een collectorsitem!) en dan nog 2.
Ik zag het langskomen, tof!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
En ik heb gehoord dat Michiel Distant Sun heeft gedraaid voor mij (en hemzelf), dus ik ben een blij mens.
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden.quote:
klopt op het eind word je genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
En ik heb gehoord dat Michiel Distant Sun heeft gedraaid voor mij (en hemzelf), dus ik ben een blij mens.
Onnozele vraag misschien, ik loop hier nog niet zo lang rond... Ken je hem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tradities zijn er om in ere gehouden te worden.
Twee keer ontmoet in de studio, heel veel aan de telefoon gehad met requestsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Onnozele vraag misschien, ik loop hier nog niet zo lang rond... Ken je hem?
welke idee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twee keer ontmoet in de studio, heel veel aan de telefoon gehad met requests![]()
Onze muzieksmaak overlapt als een malle, met o.a. Crowded House, Johan en R.E.M. als speerpunten, waarbij Distant Sun een traditie is geworden bij 90's request. Maar dat ging nu dus niet, dus had ik een mailtje gestuurd of het een plan was dat bij de terugkeer te doen. Props voor oud-FOK!ker Marc63 trouwens, want die kwam met het idee.
Duidelijk, tnx voor je antwoord, tof!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twee keer ontmoet in de studio, heel veel aan de telefoon gehad met requests![]()
Onze muzieksmaak overlapt als een malle, met o.a. Crowded House, Johan en R.E.M. als speerpunten, waarbij Distant Sun een traditie is geworden bij 90's request. Maar dat ging nu dus niet, dus had ik een mailtje gestuurd of het een plan was dat bij de terugkeer te doen. Props voor oud-FOK!ker Marc63 trouwens, want die kwam met het idee.
Om Distant Sun te doen bij de terugkeer van Michiel. Kijk, het was geen optie om 'em bij Domien aan te vragen, want het is "ons" plaatje.quote:
zo die is ook al lang niet meer geweest http://forum.fok.nl/user/history/178470quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Om Distant Sun te doen bij de terugkeer van Michiel. Kijk, het was geen optie om 'em bij Domien aan te vragen, want het is "ons" plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |