neequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb Idols nooit gevolgd... Is zij goed?
jepquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij was toch van 'in de pocket'?
Nee m'n vader ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij was ik de enige die voor Alice was toen
Oh god nee, niet zij!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
oh god, er begint wat te dagenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij was ik de enige die voor Alice was toen
Ooooohquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
M'n nichtje heet Elles. Raak me aan.
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Gele van het kots dast er overheen is gekomen na 't horen van die walgelijke stem van d'r?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog een Idols-Alice-sjaal
Een gele
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die milkshakes kokos zijn heul lekkerquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gele van het kots dast er overheen is gekomen na 't horen van die walgelijke stem van d'r?
ik hou niet van kokosquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die milkshakes kokos zijn heul lekker
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef Coelho het volgende:
[..]oh tnx dat helpt ons bij het coachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een van de eerste 'slachtoffers' van Henk Jan Smits die vond dat ze te lang in de finale bleefquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gele van het kots dast er overheen is gekomen na 't horen van die walgelijke stem van d'r?
had dat nou niet gezegdquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Sssstquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://home.kabelfoon.nl/~bleengp/
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
oh tnx dat helpt ons bij het coachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wist ik wel, maar ik moest ff nadenken over dat irritante stopzinnetje van haar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Een van de eerste 'slachtoffers' van Henk Jan Smits die vond dat ze te lang in de finale bleef
Maar door al die kritiek bleef ze alleen maar langertoen ook al.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Coelho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Coelho het volgende:
[..]Ik dacht dat ik in het GTST topic zat en weer fout zat te posten, maar 't valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn applicatie doet het niet meer
Oja, nu weet ik het weer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mij ook niet? Misschien omdat je voor haar al eerder kon kiezen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn applicatie doet het niet meer
Dit is ELLES.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
ze lijkt gewoon niet meer op Alice
ik dacht al, dit is vaag, ik herken haar helemaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is ELLES.
Alice HOES komt straks.
Ik dacht eigenlijk dat je een grapje maakte, maar toen je het 2 keer zei bedacht ik me dat je wel serieus was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht al, dit is vaag, ik herken haar helemaal niet
je kon vanmiddag al luisteren en coachenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
hoe bepalen zou nou die percentages zo snel?
Ik hoorde zo nu en dan voorbij komen. Niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand naar de wildcardz op 538 geluisterd?
dit en ze zingt ook wel liefjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ze ziet er wel schattig uit.
Dit is geen piepstem hoor..quote:
SPOILER: ze kiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 21:45:44 ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef Balisto het volgende:
Eindelijk alle vier gedrukt. En terecht.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
hoe weet je dat?SPOILER: ze kiestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit heeft niks met Jennifer te maken. Die zong minstens 10 octaven hoger...quote:
Vind Jennifer Ewbank ook prachtig.. Maar ja dat is echt puur smaak.. You love her or hate her..quote:
Dat dus!quote:
Dit is echt GEEN piepstemquote:
I hate her!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Vind Jennifer Ewbank ook prachtig.. Maar ja dat is echt puur smaak.. You love her or hate her..
En 50 decibel zachter.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met Jennifer te maken. Die zong minstens 10 octaven hoger...
Nee, anoniemquote:
Sneaky, jij kijkt met voorkennis!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was bij the opnames van the battles aanwezig
ohooo dasniet eerlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen de groep van Marco heb ik gezienquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sneaky, jij kijkt met voorkennis!
Mag je dit allemaal wel zeggen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verstond toch duidelijk pijp-vormen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Performen? Dan zou ik niet voor Marco gaan
Ohooooo, jij speelt vals!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja? Ze heeft nu toch al opgetreden?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag je dit allemaal wel zeggen dan?
herkenbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef fratsman het volgende:
Ik ben altijd weer blij dat als zo'n kandidaat weer backstage gaat, dat daar gewoon Martijn staat.
Voor de tijd zag ik al een spoiler langskomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja? Ze heeft nu toch al opgetreden?
Toen had Marco al gedruktquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de tijd zag ik al een spoiler langskomen.
Is dit nummer van Ted de la Course?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Coelho het volgende:
Dit is wel goed zeg. Nos Tourflits..tourflits..tourflits...
Ik zou het zomaar geloven....quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef michiel_merk het volgende:
was dit de zoon van frederiqe spicht?
lijkt er wel op ja, de 2 toppers gelijk in de 1e afleveringquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben charly en guy wel expres in aflevering 1 gezet hè?
ik vind het meer een Bart ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Whehehe.... Rodney, die naam past niet bij hem.
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het meer een Bart ofzo
Nee Rodney!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Roderick heet ie toch? Ik hoorde iets met "Rod" in ieder geval dacht ik...
heel bizar ja. Het is meer een naam voor een negerquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is toch al geweest?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef ZaZoe het volgende:
Het is gewoon wachten OP
[ afbeelding ]
Nou, broer van Lisa was toch wel super vond ik!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze expres alle goede zangers in de eerste aflevering gestopt?
Huh, hoezo draait Roel om?
Hij lijkt ook op Bart, van popstars.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op Bart, van popstars. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |