Hoe?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik ken jou en je ex niet maar de houding die uit je OP spreekt siert niemand. Gelukkig verder leven zonder je te laten kennen is de beste wraak.
Gewoon jezelf zijn en mocht hij jou ooit zien gewoon jezelf blijven en dan niet boos worden maar laten zien dat je sterker bent geworden. ( maak het overigens niet je DOEL om hem te laten zien hoe sterk je bent, dan ben je alleen gefocust om hem te confronteren )quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik ken jou en je ex niet maar de houding die uit je OP spreekt siert niemand. Gelukkig verder leven zonder je te laten kennen is de beste wraak.
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ti's de moeite niet. Of ben je nog niet over hem heen ?
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef Northside het volgende:
Zolang hij jou nog wat doet wint hij.
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef vosss het volgende:
TS is een gevalletje niet haatdragend maar wél wraakzuchtig.
Zo zijn veel vrouwen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef vosss het volgende:
TS is een gevalletje niet haatdragend maar wél wraakzuchtig.
Laat het los. Het is drie jaar geleden, kom op.quote:
da's kut. Wraak genomen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemdan voel je je ook kut
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.
Dat voelt het niet. Dit is een persoonlijke kwestie voor je geworden, een obsessie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.
Misschien kennen sommigen het gevoel van haat en verontwaardiging als er een zaak als Dutroux op tv komt. Of een fritzl. Natuurlijk is mijn haat fel overdreven naast deze zaken, maar voor mij voelt het hetzelfde.
Leuk, je vergiftigt je huidige relatie met de haat van je vorige.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef PARP het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.
Pff nee laat dr maar weer lekker misbruikt worden daar haar vriend ... verder is ze gewoon uit mijn beeld maar wilde het ff meldenquote:
Vooral doen, dan kan hij weer wraak nemen op jou en weet je iig zeker dat je over 3 jaar nog steeds niet over hem heen bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn psycholoog probeert mij te helpen door te zeggen dat ik hem moet vergeten en te denken aan het positieve, maar ik kan het niet. Ik moet en zal wraak nemen.
Ik kan wel aan arsenicum komen en dan maken we samen een plannetje en dan betaal je mij 10,000 cashquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Vooral doen, dan kan hij weer wraak nemen op jou en weet je iig zeker dat je over 3 jaar nog steeds niet over hem heen bent.
Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef PARP het volgende:
Het is inderdaad een persoonlijke kwestie/obsessie. Laatst kreeg zijn broer een kind en toen heb ik zijn hele facebook doorgespit. Ik weet het niet. Ik wil hem niet terug. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand me zo behandelt. Zeker niet na wat ik voor hem overhad.
Zo moet TS het ook oplossenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Pff nee laat dr maar weer lekker misbruikt worden daar haar vriend ... verder is ze gewoon uit mijn beeld maar wilde het ff melden
Jij was nóg slechterquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemdan voel je je ook kut
Dit. Zo te lezen zit het echt ongezond diep. Ik snap werkelijk niet waarom je jezelf dit toelaat.quote:
Luister naar je psycholoogquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
Het gaat zelfs zo ver dat ik alles haat wat mijn ex was. Groen Links stemmers. vegetariers. etc.
Het klinkt meer als een obsessie / stalking dan wat simpel wraak nemen... Ik zou je even laten checken op dwangmatig handelen dus neem het initiatief en vraag dit aan je psycholoog.. WIJ kunnen in deze niks voor je doen dan je te wijzen op het feit dat je het NIET goed doetquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef PARP het volgende:
[..]
meneer heeft nog steeds geen relatie, alleen een of andere scharrel laatst hoorde ik. jammer.
Al was 'ie getrouwd. Dat moet je helemaal niets uitmaken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef PARP het volgende:
[..]
meneer heeft nog steeds geen relatie, alleen een of andere scharrel laatst hoorde ik. jammer.
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een obsessie / stalking dan wat simpel wraak nemen... Ik zou je even laten checken op dwangmatig handelen dus neem het initiatief en vraag dit aan je psycholoog.. WIJ kunnen in deze niks voor je doen dan je te wijzen op het feit dat je het NIET goed doet
Vergeten is iets anders dan het verwerken en loslaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...
Er gebeuren helaas dingen in je leven die je nooit meer vergeet en niet mee mee wilt maken, maar om daar constant over te blijven doorgaan. Je maakt hiermee alleen jezelf gek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...
Zolang je geen contact zoekt kan het ook niet uitlopen op iets fouts, dat is ook mijn motto...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef PARP het volgende:
Ik heb wel een verleden met obsessie ja. Ik weet het, het is ongezond. Maar ik zoek iig geen contact met hem, daar ben ik dan wel een klein beetje trots op.
Dat zou helemaal triest zijn ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef PARP het volgende:
Ik heb wel een verleden met obsessie ja. Ik weet het, het is ongezond. Maar ik zoek iig geen contact met hem, daar ben ik dan wel een klein beetje trots op.
Loslaten zal ik het nooit, het is gewoon te hopen dat ik haar nooit meer tegen komen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vergeten is iets anders dan het verwerken en loslaten.
Je haat alles wat met m te maken heeft, bent ontzettend jaloers op het feit dat het hem niets kan schelen en dan ben je trots op jezelf omdat je m niet opbelt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef PARP het volgende:
Nooit, nooit. Over 10 jaar weet je niet eens meer wie ze was man. Dramatisch gedoe altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Loslaten zal ik het nooit, het is gewoon te hopen dat ik haar nooit meer tegen komen...
Dat hoopt de psychiater ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je haat alles wat met m te maken heeft, bent ontzettend jaloers op het feit dat het hem niets kan schelen en dan ben je trots op jezelf omdat je m niet opbelt?
Meid, ik hoop dat je nog lang bij die psych blijft lopen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ti's de moeite niet. Of ben je nog niet over hem heen ?
Dat laat je je aandoen. Altijd maar in de slachtoffer rol duiken schiet echt niet op, dat maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef PARP het volgende:
Ik krijg nu cognitieve therapie bij de psycholoog. Dat helpt wel een beetje en meestal kan ik het channelen. Vandaag zit ik echter ziek thuis terwijl iedereen lekker buiten zit en het begint weer te knagen. Elke keer als ik boos ben dan denk ik uiteindelijk weer aan mijn ex.
Ik moet er trouwens bij vertellen dat het een relatie van een jaar was waarin het tegen het einde 3 keer bijna uitging (en hij me dan toch weer manipuleerde) en hij al tijdens de relatie leugens over me had verspreid en me had beledigd om mijn pestverleden en angsten (toendertijd was er een familielid heel erg ziek en ik was bang dat hij dood zou gaan/besefte me van mijn eigen sterfelijkheid). Hij heeft me naar eigen gevoel zo lang gebruikt (voor seks) en ondermijnd tot ik niks meer was dan een zielig hoopje mens. Als zoiets je is aangedaan...
Doe je het weer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:18 schreef PARP het volgende:
Misschien zit er deels in die haat ook iets van boosheid naar mezelf toe.
Maar ik was toen al helemaal kapot,een soort beaten wife syndrome. Ik was al blij als ik aandacht kreeg en hij eens niet met meisjes afsprak.Kun je nagaan. Ik wou zo graag. Hij was sterker en maakte er alsnog misbruik van.
Denk je tijdens de seks met je huidige vriend ook aan je ex?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef PARP het volgende:
Hij heeft me naar eigen gevoel zo lang gebruikt (voor seks) en ondermijnd tot ik niks meer was dan een zielig hoopje mens. Als zoiets je is aangedaan...
Heeft ie toch nog iets goed bij je gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
Het gaat zelfs zo ver dat ik alles haat wat mijn ex was. Groen Links stemmers. vegetariers. etc.
Waarom bewaar je al die zooi dan ook? Je wentelt je in je woede, lijkt het.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.
Inderdaad, maar serieus TS .. loat goan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef TMartina het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog iets goed bij je gedaan
Nu moet je je geluk niet gaan pushen ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:53 schreef PARP het volgende:
Haha, denk niet aan moord ofzo, maar ik denk wel dat als ik hem tegenkom die dreun zoooo lekker voelt...:P
Inderdaad. Ze kan hem niet raken, en dat frustreert haar. Maar het feit dat ze zich daar druk over maakt geeft ook aan dat ze nog helemaal niet over die relatie heen is. Wat overigens wel raar is, want de relatie duurde blijkbaar een jaar, en die diepgewortelde haat (zo lijkt het toch) is al 3 jaar aan de gang?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef Waaghals het volgende:
TS is vooral gefrustreerd vanwege haar onmogelijkheid om haar ex "emotioneel" pijn te doen.
Dat zal ook nooit gebeuren, omdat je voor hem gewoon niks bent.
Je kan hem dan wel fysieke pijn toebrengen, maar dat geneest meestal snel. Tenzij je te ver gaat natuurlijk.
Je bent niet over hem heen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.
Misschien kennen sommigen het gevoel van haat en verontwaardiging als er een zaak als Dutroux op tv komt. Of een fritzl. Natuurlijk is mijn haat fel overdreven naast deze zaken, maar voor mij voelt het hetzelfde.
Volgens mij vind je die slachtofferrol best lekker..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:18 schreef PARP het volgende:
Misschien zit er deels in die haat ook iets van boosheid naar mezelf toe.
Maar ik was toen al helemaal kapot,een soort beaten wife syndrome. Ik was al blij als ik aandacht kreeg en hij eens niet met meisjes afsprak.Kun je nagaan. Ik wou zo graag. Hij was sterker en maakte er alsnog misbruik van.
Lekker makkelijk ja. Niks fijners dan al je problemen afschuiven op iemand anders toch? Zelf nergens verantwoordelijk voor zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef Life2.0 het volgende:
Volgens mij vind je die slachtofferrol best lekker..
Gewoon doen. En hard ook. Dat deed ik ook altijd, weliswaar op de middelbare school. In ieder geval één bal heeft het niet na kunnen vertellen.quote:
Wat klink jij als een droomvrouw zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:11 schreef netflanders het volgende:
[..]
Gewoon doen. En hard ook. Dat deed ik ook altijd, weliswaar op de middelbare school. In ieder geval één bal heeft het niet na kunnen vertellen.
Ik wou hem minstens 3 keer dumpen maar dan deed hij weer zielig en ik vond ergens ook dat als je elkaar trouw belooft je er voor moet werken. De laatste keer deed hij het maar pas toen hij betrapt was (had hem gezegd dat ik zijn mail had gelezen en wist van de meiden, wat hij ervoor altijd ontkende)quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:44 schreef Catbert het volgende:
Nutcase. Geen wonder dat 'ie je gedumpt heeft.
Blijkbaar ben je voor hem nog een interessant onderwerp. Anders praat hij niet zoveel over jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef PARP het volgende:
Oh ik voel geen pijn meer, eerst wel natuurlijk, nu pure woede...
Ach ik hoor van gemeenschappelijke kennisen dat ik blijkbaar nog steeds het gesprek van de dag ben af en toe.
Heb ik al vermeld dat mijn ex niet vies was van een pilletje en dan zeurde als ik boos was dat hij weer eens dingen deed waar hij de volgende dag niks van wist? Ongestraft neuken dus, voor hem.
En nu heb je een strafblad met iets als 'zware mishandeling met blijvend letsel' erop?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:11 schreef netflanders het volgende:
Gewoon doen. En hard ook. Dat deed ik ook altijd, weliswaar op de middelbare school. In ieder geval één bal heeft het niet na kunnen vertellen.
Ik ben onvindbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar hij zal vast wel eens jouw profiel bekijken. Of vrienden van hem.
Denkfout. Dat zal hem totaal niet boeien, want hij is wel verder gegaan met z'n leven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
En probeer verder samen met je vriend gewoon van het leven te genieten. Door te tonen dat je gelukkig bent, geef je eigenlijk aan dat je niet meer afhankelijk van hem bent en dat zal hij niet leuk vinden. Hij heeft tenslotte geen macht meer over jou.
Je bent gewoon geplayed, niet zo aanstellen, doorgaan naar de volgende. Neus naar de toekomst en niet meer naar achteren kijken. Kom op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:44 schreef PARP het volgende:
Oke, wat zijn mijn grotere problemen dan? Het punt is: hij woonde 1,5 uur verder. Elk weekend zat ik daar. Ik had amper tijd voor mijn vrienden want hij wou maar niet naar mij komen. In totaal is hij maar 3 keer bij mij geweest en dan klaagde hij steen een been hoe kut mijn woonplaats is (woon in utrecht, hij in drenthe) ik had zo alleen tijd voor hem en mijn studie, mijn vrienden moesten altijd maar tussendoor. Ik dacht dat hoe harder ik aan de relaite zou werken hoe beter. Toch boeide het hem niet en ging hij zelfs een maand weg met zijn beste vriend om te feesten en te beesten in Griekenland waar hij ook allemaal vriendinnen"had. Ik kwam ook nog even langs en toen waren er constant meiden die hem begroetten en mij soms vuil aankeken. In zijn mail en smsjes stonden constant dubieuze berichten en hij ging zovaak naar feestjes van meiden zonder mij.Tsja. Ik zit er zo mee omdat ik mezelf 120 procent gaf voor niks.
Het is maar een bal,hoor. Moettie zijn ballen maar niet rond andere vagina's stoppenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:47 schreef Northside het volgende:
[..]
En nu heb je een strafblad met iets als 'zware mishandeling met blijvend letsel' erop?
Waarom praat hij dan over haar? Mensen gaan echt niet over iemand praten die ze niet boeiend vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Denkfout. Dat zal hem totaal niet boeien, want hij is wel verder gegaan met z'n leven.
En als hij haar echt zo boeiend vond dan had hij wel weer nader contact met haar gezocht, en geprobeerd om weer een relatie met TS te starten. Dat doet hij niet. TS kan daar allemaal bij verzinnen wat ze wil, maar die gast maakt geen enkele move. Actions speak louder than words.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom praat hij dan over haar? Mensen gaan echt niet over iemand praten die ze niet boeiend vinden.
Iemand interessant vinden kan ook op een negatieve manier.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als hij haar echt zo boeiend vond dan had hij wel weer nader contact met haar gezocht, en geprobeerd om weer een relatie met TS te starten. Dat doet hij niet. TS kan daar allemaal bij verzinnen wat ze wil, maar die gast maakt geen enkele move. Actions speak louder than words.
Wat maakt het nu nog uit wat ie wel en niet doet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:55 schreef PARP het volgende:
Hij heeft anders nog steeds geen relatie met een ander. Ik denk niet eens dat hij een relatie wil. Hij zit dan blijkbaar wel nog steeds vol woede over de oude.
Ik betwijfel of hij echt over haar praat. Volgens mij wil TS heel graag geloven dat hij over haar praat en ziet daarom wat dingen die er niet zijn. Mocht die gast toch echt over TS praten, dan zal dat vooral in termen zijn als 'Jezus, is die psycho-bitch nu nog niet over me heen?'.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
Waarom praat hij dan over haar? Mensen gaan echt niet over iemand praten die ze niet boeiend vinden.
Laat 'm lekker. Bekommer je maar om je eigen relatie, voordat ook je huidige vriend zijn pik in iemand anders steekt uit frustratie over jouw frustratie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef PARP het volgende:
Het enige wat hij wil is zijn pik in zoveel mogelijk zuid europese sletjes duwen.
Dan heeft hij in elk geval een reden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat 'm lekker. Bekommer je maar om je eigen relatie, voordat ook je huidige vriend zijn pik in iemand anders steekt uit frustratie over jouw frustratie.
Daar heb je wel een punt. Het is tenslotte niet te controleren of hij ook echt over haar praat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij echt over haar praat. Volgens mij wil TS heel graag geloven dat hij over haar praat en ziet daarom wat dingen die er niet zijn. Mocht die gast toch echt over TS praten, dan zal dat vooral in termen zijn als 'Jezus, is die psycho-bitch nu nog niet over me heen?'.
Die had je ex ook. Zijn persoonlijke redenen. Live with it.quote:
Nee er zijn andere vrouwen die zich ook laten gebruiken.quote:
Als ze het niet weten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Nee er zijn andere vrouwen die zich ook laten gebruiken.
Dat hij een huichelachtige kankerlijer is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had je ex ook. Zijn persoonlijke redenen. Live with it.
Hij ging bij jou toch ook meerdere malen vreemd terwijl je dat wist. Dan laat je je gebruiken.quote:
Ik had geen bewijs dat hij zijn leuter er echt instopte, ik had alleen rare verdachte smsjes en dat hij veel meisjes kende en er innig mee omging. That being said, ik was zo door hem gemanipuleerd dat ik alleen nog meer aan de relatie ging werkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hij ging bij jou toch ook meerdere malen vreemd terwijl je dat wist. Dan laat je je gebruiken.
Das nou niet echt een uniek iets hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef PARP het volgende:
Het enige wat hij wil is zijn pik in zoveel mogelijk zuid europese sletjes duwen.
Heb je nu wel bewijs dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:16 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik had geen bewijs dat hij zijn leuter er echt instopte, ik had alleen rare verdachte smsjes en dat hij veel meisjes kende en er innig mee omging. That being said, ik was zo door hem gemanipuleerd dat ik alleen nog meer aan de relatie ging werken
Nouja toen dacht ik dat ik paranoia was maar nu is het wel duidelijk. Ik heb hem niet betrapt nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Heb je nu wel bewijs dan?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef PARP het volgende:
[..]
Nouja toen dacht ik dat ik paranoia was maar nu is het wel duidelijk. Ik heb hem niet betrapt nee.
Hier leek het uit alsof je toen al bewijs had.Je hebt hem nooit betrapt? Heeft hij het aan je toegegeven?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef PARP het volgende:
Ach ik hoor van gemeenschappelijke kennisen dat ik blijkbaar nog steeds het gesprek van de dag ben af en toe.
Heb ik al vermeld dat mijn ex niet vies was van een pilletje en dan zeurde als ik boos was dat hij weer eens dingen deed waar hij de volgende dag niks van wist? Ongestraft neuken dus, voor hem.
Die altijd tot je verleden blijft behoren. Laat hem lekker daar en richt je op je hier en nu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef PARP het volgende:
Dat hij een huichelachtige kankerlijer is?
Zijn vrienden uiteindelijk schoorvoetendquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
[..]
Hier leek het uit alsof je toen al bewijs had.Je hebt hem nooit betrapt? Heeft hij het aan je toegegeven?
Een nobel streven!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt mijn ex ook een mongool.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
En steunt je vriend je hier in, ik bedoel, hebben jullie er al een gezamenlijke hobby van gemaakt?
Maar vind ie het ook cool dat je vaker aan je ex denkt dan aan je vriend?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt mijn ex ook een mongool.
Wat levert dit jou nu op? Want dit levert je iets op, anders deed je dat niet. Je kunt hem niet raken, maar toch blijf je hiermee bezig. Wat haal jij hieruit dat het voor jou blijkbaar waard maakt om hier al 3 jaar mee bezig te zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef PARP het volgende:
[..]
dr philquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat levert dit jou nu op? Want dit levert je iets op, anders deed je dat niet. Je kunt hem niet raken, maar toch blijf je hiermee bezig. Wat haal jij hieruit dat het voor jou blijkbaar waard maakt om hier al 3 jaar mee bezig te zijn
Je vriend is een zwakkeling die met je meelult omdat 'ie anders z'n zaad niet kwijtkan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef PARP het volgende:
oh, don't know, maar goed, het is wel waar natuurlijk. Jij doet iets wel of niet, omdat dat jou iets oplevert. TS heeft zon enorme hekel aan haar ex, maar ondertussen is ze wel steeds met hem bezig, 3 jaar later nog.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]nou dat zegt hij ook altijd hoorrrrrr
Ja ik ben het er ook mee eens hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh, don't know, maar goed, het is wel waar natuurlijk. Jij doet iets wel of niet, omdat dat jou iets oplevert. TS heeft zon enorme hekel aan haar ex, maar ondertussen is ze wel steeds met hem bezig, 3 jaar later nog.
dus blijkbaar, levert haar dit hele drama iets op. Want als dat niet zo was, dan was ze er ook niet zo mee bezig geweest.
goed zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik ben het er ook mee eens hoor
Dude....quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Waarom Zou je nog tijd energie en moeite steken in iemand die dat niet waard is??
Ik laat m'n ex rotten in de stront waar ze nu in Zit. Fuck haar en mijn leven gaat precies zoals ik het plan.
Het feit dat ik gelukkig ben en alles redelijk op een rijtje geeft mij het gevoel dat ik op haar neer kan kijken. En dat is voor mij de ultieme wraak.
Whuahahahaha. Bitch!!! Who's laughing now!!!!
Mental much.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Waarom Zou je nog tijd energie en moeite steken in iemand die dat niet waard is??
Ik laat m'n ex rotten in de stront waar ze nu in Zit. Fuck haar en mijn leven gaat precies zoals ik het plan.
Het feit dat ik gelukkig ben en alles redelijk op een rijtje geeft mij het gevoel dat ik op haar neer kan kijken. En dat is voor mij de ultieme wraak.
Die heeft ze al. En toch energie blijven steken in het haten van d'r ex.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je hem zo haat, besteed er dan geen tijd meer aan en zoek een leuke knul.
Da's nog triester. Goed dat ze hulp heeft gezocht dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die heeft ze al. En toch energie blijven steken in het haten van d'r ex.
Idd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Friek_ het volgende:
TS wil hem nog steeds neuken. Doet 'ie goed.
TS is jouw ex?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Dacht jij dat ook al?quote:
Niet echt, maar het zou wel leuk passenquote:
Ik dacht het echt even serieusquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet echt, maar het zou wel leuk passen.
Door je te concentreren op je toekomst, de goede relatie die je nu hebt, je vrienden en je hobby's. Da's toch veel zinvoller en leuker dan jezelf maar gek te blijven maken over iets futiels dat in het verleden ligt?quote:
Nou, bedenk eens een geschikte wraak. Zo kom je er van af. Hoe denk je de stand te kunnen vereffenen? Heeft 'ie misschien een dure auto, ofzo? Of dure meubels? Of misschien heeft hij huisdieren?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:38 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Nou, bedenk eens een geschikte wraak. Zo kom je er van af. Hoe denk je de stand te kunnen vereffenen? Heeft 'ie misschien een dure auto, ofzo? Of dure meubels? Of misschien heeft hij huisdieren?
OK wat dan? Beetje creativiteit, he, anders komen we er niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:44 schreef PARP het volgende:
\Nah hij woont antikraak en ik ga niet klooien met levende wezen (dieren), die hebben daar niks mee te maken.
Wraak is echt niet de oplossing. Accepteer dat het zo gelopen is en dat jij hebt laten gebeuren, dat brengt je een stuk verder dan op wraak zinnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:44 schreef PARP het volgende:
\Nah hij woont antikraak en ik ga niet klooien met levende wezen (dieren), die hebben daar niks mee te maken.
Je loopt de boel op te naaien hoop ik?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:38 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Nou, bedenk eens een geschikte wraak. Zo kom je er van af. Hoe denk je de stand te kunnen vereffenen? Heeft 'ie misschien een dure auto, ofzo? Of dure meubels? Of misschien heeft hij huisdieren?
Wat voor wraak heb je dan voor ogen? Lijkt me niet dat je drie jaar lang bezig bent al dat wrok te koesteren alleen om hem een klap op zijn neus te willen geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:44 schreef PARP het volgende:
Al dat zoet-zure gelul, er is geen aandacht voor wat deze man haar heeft aangedaan. Er is zo'n trend van 'vergeten en vergeven', maar dat is natuurlijk niet voor alle situaties de oplossing.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wraak is echt niet de oplossing. Accepteer dat het zo gelopen is en dat jij hebt laten gebeuren, dat brengt je een stuk verder dan op wraak zinnen.
Jouw ervaring? Heb je dan een keer wel goed wraak genomen? Zo nee, hoe kun je dan zeggen dat het het beste is om verder te gaan met je leven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:57 schreef Ripley het volgende:
Wraak is sneu. Mijn ervaring is dat de beste wraak fijn verder gaan met je leven is
Je voelt geen pijn meer omdat je mee gaat in de woede, dat leidt af van de pijn maar die zit er dus net zo goed, als je de pijn verwerkt had was er ook geen woede. Je boosheid doet in jouw geval precies waar boosheid voor 'bedoelt' is; je richten op een ander, het gevoel dat diegene het helemaal fout heeft en jij niet, adrenaline aanmaken om je een opvliegend gevoel te geven zodat je nog verder van je verdriet vandaan bent. Het probleem is hier dat je in je boosheid gelooft en daardoor laat leiden en dus jezelf aanpraat dat je geen verdriet hebt om hoe het gegaan is. Boosheid geeft je de waan dat je sterk en hard bent, terwijl je hier alleen jezelf mee aan het saboteren bent, het werkt niet helend maar dat heb je zelf al gemerkt. Ja je voelt ongetwijfeld boosheid, die alleen niet echt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef PARP het volgende:
Dacht dat je een grapje maakte maar jij draaft nu wel heel erg door.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Jouw ervaring? Heb je dan een keer wel goed wraak genomen? Zo nee, hoe kun je dan zeggen dat het het beste is om verder te gaan met je leven?
Overigens, dat geneuzel over vergeven is typisch Westers, hoor. Jij vind het hele middel-oosten nogal sneu, zo lees ik.
Iedereen denkt dat wraak nemen heel slecht moet zijn, maar dat is echt een cultuurverschijnsel, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte maar jij draaft nu wel heel erg door.
Er bestaat geen 'goed' wraak nemen, dat is slechts de illusie dat je door nu iets te doen iets wat in het verleden is gebeurt kan veranderen, en dat kan niet. Je hebt alleen jezelf daarmee omdat je jezelf geluk afneemt terwijl je jezelf in de maling neemt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef Heinlein het volgende:
Jouw ervaring? Heb je dan een keer wel goed wraak genomen? Zo nee, hoe kun je dan zeggen dat het het beste is om verder te gaan met je leven?
Canillas, je zit weer te diep in je theorie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:09 schreef Canillas het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'goed' wraak nemen, dat is slechts de illusie dat je door nu iets te doen iets wat in het verleden is gebeurt kan veranderen, en dat kan niet. Je hebt alleen jezelf daarmee omdat je jezelf geluk afneemt terwijl je jezelf in de maling neemt.
Ik hoef geen referenties, ik vind het gewoon een achterlijk advies. Zeker wat je schreef over die huisdieren. Dacht nog dat je gewoon een grapje maakte maar jij bent kennelijk nog veel enger dan TS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:08 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat wraak nemen heel slecht moet zijn, maar dat is echt een cultuurverschijnsel, hoor.
Wil je nog meer referenties?
Revenge is good for you -- Robert Biswas-Diener
Dat is een hele mooie paper. Mensen nemen wraak op een onschuldige manier, en werken zo hun gevoel van verraad weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:09 schreef PARP het volgende:
http://www1.psych.purdue.(...)/FitnessBetrayal.pdf
Of zit je in die illusie van de quick-fix die boosheid/woede lijkt de bieden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:10 schreef Heinlein het volgende:
Canillas, je zit weer te diep in je theorie.
Lijkt me heerlijk om langs te rijden, en, als de was buitenhangt, al zijn spijkerbroeken af te knippen.
Sure, met die huisdieren ging veel te ver, ik was eerst de trollen aan het voeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoef geen referenties, ik vind het gewoon een achterlijk advies. Zeker wat je schreef over die huisdieren. Dacht nog dat je gewoon een grapje maakte maar jij bent kennelijk nog veel enger dan TS..
Nope, hoef hem echt niet meer terug. Mijn huidige vriend is stukken leuker. Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand het lef heeft mij zo te behandelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb medelijden met de huidige vriend van TS. Als haar ex voor haar zou staan en een paar lieve woordjes zegt zou ze hem meteen weer terugnemen. Om vervolgens weer gedumpt te worden.
TS, luister eens naar je psycholoog.
Dat ook ja. Als je nog zo bezig bent met je ex ben je er gewoon nog niet overheen. Dus ben je ook niet klaar voor een nieuwe relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb medelijden met de huidige vriend van TS. Als haar ex voor haar zou staan en een paar lieve woordjes zegt zou ze hem meteen weer terugnemen. Om vervolgens weer gedumpt te worden.
TS, luister eens naar je psycholoog.
Ben je ook niet boos op jezelf omdat je je zo hebt laten behandelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:23 schreef PARP het volgende:
[..]
Nope, hoef hem echt niet meer terug. Mijn huidige vriend is stukken leuker. Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand het lef heeft mij zo te behandelen.
Hoezo? Ik ben over hem heen mbt dat ik niet verliefd op hem ben. Met mijn vriend gaat het goed,alleen haat ik mijn ex. Ik vergelijk hem niet met mijn ex, alleen als we een ruzie hebben dan zeg ik soms "zo deed mijn ex ook, fucking irritant"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ook ja. Als je nog zo bezig bent met je ex ben je er gewoon nog niet overheen. Dus ben je ook niet klaar voor een nieuwe relatie.
Je bent niet over hem heen, want je bent nog heel veel met hem bezig. Hij hoort bij je verleden, maar jij laat hem deel uitmaken van je heden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:31 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben over hem heen mbt dat ik niet verliefd op hem ben. Met mijn vriend gaat het goed,alleen haat ik mijn ex. Ik vergelijk hem niet met mijn ex, alleen als we een ruzie hebben dan zeg ik soms "zo deed mijn ex ook, fucking irritant"
Leuk als die nieuwe vriend dat constant aan moet horen. Als ik je vriend was geweest, hadden we een gevalletje "exit". Je bent overduidelijk nog niet over je ex heen (staat los van verliefdheid) en dat gaat alleen maar ten koste van andere zaken.quote:
Dat ben ik zeker met je eens, want het is gewoon niet gezond om drie jaar door te sukkelen over die ex terwijl die relatie niet eens een jaar heeft geduurd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:22 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Sure, met die huisdieren ging veel te ver, ik was eerst de trollen aan het voeren.
Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik denk: als TS al zo lang er mee bezig is, wordt het tijd om de strategie te veranderen.
Jij bent de eerste in een rij van 80+ reageerders, die niet de meute napraat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:42 schreef Staal het volgende:
Nou ja, als zijn volgehangen waslijn aan flarden knippen een oplossing voor haar is dan moet ze dat maar doen. Maar ik denk niet dat het helpt en het dan van kwaad tot erger gaat.
Misschien vinden veel mensen hetzelfde omdat het gewoon voor de hand liggend, logisch en beter is voor TS. Onzin om dan maar te gaan lopen blaten over napraten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:51 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in een rij van 80+ reageerders, die niet de meute napraat.
Anyway, ja, ik denk dat als TS het doet, dat ze dan wel vantevoren wat grenzen in gedachte moet houden. En er rekening mee moet houden, dat ze financieel de schade binnen de perken moet houden (voor het geval ze betrapt wordt). Maar goed, zover zijn we nog niet :-)
Maar goed, het moet symbolisch zijn. Maar wel effectief! Tricky, tricky
Dat helpt geen moer hoor, want natuurlijk word jij afgeschilderd als de krankzinnige wraakzuchtige ex die het niet kan hebben dat hij je niet meer wil. Dat meisje gaat echt niet naar jou luisteren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef PARP het volgende:
Nouja, mijn plan was eerst om als hij een nieuwe vriendin had haar samen met zijn andere ex te contacten en uit te leggen dat ze op moet passen... maar meneer heeft nog geen nieuwe vriendin. Ik ga ook geen spullen van hem stukmaken, call me pathetic maar ik hou er niet van onschuldigen pijn te doen en ergens trekt dat zich door naar spullen. Bovendien krijg ik dan een strafblad.
Dan handel je op een manier waarbij je een ander nodig hebt om je 'beter' te voelen wat dus eigenlijk dezelfde afhankelijkheid van tijdens de relatie inhoudt. Wat je zegt is geen loslaten van ellende maar eraan vasthouden en je erdoor laten leiden. Tuurlijk het leidt je af van je verdriet maar dat is is tijdelijk en uiteindelijk zit toch gewoon met jezelf, zoals het hoort want daar is waar het echte werk plaats vind.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:51 schreef Heinlein het volgende:
Anyway, ja, ik denk dat als TS het doet, dat ze dan wel vantevoren wat grenzen in gedachte moet houden. En er rekening mee moet houden, dat ze financieel de schade binnen de perken moet houden (voor het geval ze betrapt wordt). Maar goed, zover zijn we nog niet :-)
Maar goed, het moet symbolisch zijn. Maar wel effectief! Tricky, tricky!
Schijterd! Je krijgt echt geen strafblad omdat je een paar spijkerbroeken afknipt, of een kras op iemand z'n auto zet. Wil je nou wraak of niet? Persoonlijk vind ik het geroer in iemand z'n privé-leven heftiger, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef PARP het volgende:
Nouja, mijn plan was eerst om als hij een nieuwe vriendin had haar samen met zijn andere ex te contacten en uit te leggen dat ze op moet passen... maar meneer heeft nog geen nieuwe vriendin.
Ik ga ook geen spullen van hem stukmaken, call me pathetic maar ik hou er niet van onschuldigen pijn te doen en ergens trekt dat zich door naar spullen. Bovendien krijg ik dan een strafblad.
Te gek! Dan kan ie een waargebeurd verhaal vertellen over wat een maf wijf je bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef PARP het volgende:
Simpelweg een knuffel kopen,platjer erop uitstrooien en aan hem versturen.
hoe oud ben je? 12? word eens volwassen en steek al die energie in je eigen leven. die gast geeft geen ene fuck om wat jij 3 jaar na dato nog doet, daar lacht hij alleen maar om.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef PARP het volgende:
Simpelweg een knuffel kopen,platjer erop uitstrooien en aan hem versturen.
die dingen komen toch op zijn handen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:35 schreef Copycat het volgende:
Hij opent het pakje, ziet een stomme knuffel erin zitten en gooit het in de kliko.
Of verwacht je dat hij met die knuffel gaat knuffelen? Of neuken?
Hahaha briljant! Als je er daarmee vanaf bent, gewoon doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:37 schreef PARP het volgende:
[..]
die dingen komen toch op zijn handen?
Alsof mijn vriend erachter komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:38 schreef dawg het volgende:
en nog een vriend hebben ook. als mijn vriendin zulk gedrag zou vertonen zou ik haar net als ts' ex ook het gat van de timmerman laten zien.
Ja, en dan springen ze linea recta naar zijn kruis.quote:
quote:
Misschien wel in zijn haar. As hij zijn hand er doorheen haalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dan springen ze linea recta naar zijn kruis.
Dat maakt hem niet zoveel uit, hij spoort zelf ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent nogal obsessief bezig dus er komt vanzelf een moment dat hij merkt dat jij niet spoort.
Misschien. En misschien ook niet en is je wraak mislukt. Maar hoe denk je daar ooit achter te komen? En dus blijft het knagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef PARP het volgende:
Misschien wel in zijn haar. As hij zijn hand er doorheen haalt.
dat maakt je niet minder triest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef PARP het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet zoveel uit, hij spoort zelf ook niet.
Ik heb contacten die het me vertellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien. En misschien ook niet en is je wraak mislukt. Maar hoe denk je daar ooit achter te komen? En dus blijft het knagen.
En hij vertelt deze personen gegarandeerd dat hij schaamluis heeft opgelopen?quote:
Ok, dat zie ik nog wel voor me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt het naar voor me dat mijn ex een lul is.
En daar komt nog bij dat het oneerlijk is t.o.v. je nieuwe vriend. I.p.v. je gedachten te wijden aan je zogenaamd "goede" relatie nu, zit je met je gedachten nog voor een (groot) deel bij je ex.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:45 schreef VanHelsing het volgende:
Het is wel een compliment voor je ex om na 3 jaar nog zo met hem bezig te zijnStuur anders een link naar dit topic, wedden dat z'n ego niet meer stuk kan dit leven
ik denk niet zoveel omdat het een neptopic is en die vriend dus ook fictief is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Maar wat zegt je huidige vriend er nou eigenlijk van, dat je FUCKING DRIE JAAR LATER nog stééds met je ex bezig bent?
Koop ze allemaal op om ze te redden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Platjes zijn óók onschuldige levende wezens
Als je een manier hebt om hem terug te pakken zou ik zeggen: VOORAL DOENquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn psycholoog probeert mij te helpen door te zeggen dat ik hem moet vergeten en te denken aan het positieve, maar ik kan het niet. Ik moet en zal wraak nemen.
Dat is een kloon van iemand maar ik heb geen idee wiequote:
Echt of niet, het blijft in beide gevallenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een kloon van iemand maar ik heb geen idee wie![]()
Alle 4 topics van TS zijn redelijk gestoord maar ze is net nieuw en ze weet wel precies
wie Tong is, ze verlulde zich in één van de topics![]()
Ik moest trouwens stiekum lachen om die platjes![]()
is wel de ultieme wraak![]()
maar goed 4 verzonnen topics, ik ben benieuwd naar nummer 5
uhu... daarom blijf ik TS effe volgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt of niet, het blijft in beide gevallen!!
Ik heb nooit gezegd dat ik net nieuw was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een kloon van iemand maar ik heb geen idee wie![]()
Alle 4 topics van TS zijn redelijk gestoord maar ze is net nieuw en ze weet wel precies
wie Tong is, ze verlulde zich in één van de topics![]()
Ik moest trouwens stiekum lachen om die platjes![]()
is wel de ultieme wraak![]()
maar goed 4 verzonnen topics, ik ben benieuwd naar nummer 5
nou jah... je kloon waaronder je nu post is in ieder geval nieuwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:08 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik net nieuw was.
Hoe zou het komen? Nou terug ontopic svp.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
godver weer een post van me weggehaald
Nou??? hoe dan en waarom dan? Vloek ik, discrimineer ik, zeg ik iets verkeerds?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe zou het komen? Nou terug ontopic svp.
Je vergeet jequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou??? hoe dan en waarom dan? Vloek ik, discrimineer ik, zeg ik iets verkeerds?
of heb je gewoon de pest aan me ofzo![]()
ach laat ook maar
doei
Zeg Dees, die Donald van je heeft kuikentjes bij jou gemaakt niet bij mij heurquote:
TS, je hebt het allemaal aan jezelf te wijten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:08 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik net nieuw was.
Nah, kom ik je weer een keertje tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg Dees, die Donald van je heeft kuikentjes bij jou gemaakt niet bij mij heur![]()
o ja... ik was weg
Is dit een verkapte uitnodiging aan het adres van TS om haar wraak/lust op jou te botvieren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Je zou zo tot een aantal van mijn exen kunnen behoren.
Hmm, het is wat scherp gesteld en kort door de bocht, maar in essentie ben ik het hier wel mee eens. In eerste plaats ben je zelf verantwoordelijk voor het feit dat je dit keer op keer liet gebeuren. Niemand kan jouw eigenwaarde zo diep de grond in boren als je daar zelf niet aan meewerkt. Tenslotte is het niet voor niks EIGENwaarde. De waarde die je jezelf toekent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:26 schreef Godshand het volgende:
TS, je hebt het allemaal aan jezelf te wijten.
Je WAS gewoon OERSTOM.
Niemand is manipuleerbaar, tenzij die het zich laat gebeuren. Jij hebt het laten gebeuren. Je vriend naar Griekenland en jij met je waanideeen dat je alles voor hem over moet hebben. Iemand die over je loopt te lullen moet je KEIHARD laten vallen, maar nee, hij neukte te lekker.
Kortom, jij hebt hetzelf laten doen, dus jij moet jezelf haten. Haten dat je het Zover hebt laten komen.
En als ik je nieuwe vriend was zou ik je wegdoen. Jij denkt namelijk meer aan je ex dan aan je nieuwe vriend. Behalve een natte doos heb je verder NIETS aan je!
Dat zeg ik ook nergens. Ik hoef serieus geen kerel die nadat het 3 jaar uit is met zijn ex nog steeds wraak op haar wil nemen. Donder op zeg, heb wel wat beters te doen dan een relatie aangaan met een psycho.quote:
Gezellig!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef PARP het volgende:
Ik vind het wel leuk, lekker samen de ex haten.
Godskolere zeg, gare trollquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef PARP het volgende:
Dat soort geschifte types zijn doorgaans echt beesten in bed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging aan het adres van TS om haar wraak/lust op jou te botvieren?
Waarom moet ik nu aan de film Audition denken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat soort geschifte types zijn doorgaans echt beesten in bed.
Dan zijn jullie bij nader inzien wss toch voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef PARP het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet zoveel uit, hij spoort zelf ook niet.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef MercuryCooler het volgende:
PARP, wat is je geboortedatum?
Ergens in oktober/november?
heeft ie geen knijntje? zoals in fatal attraction?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef PARP het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef MercuryCooler het volgende:
PARP, wat is je geboortedatum?
Ergens in oktober/november?
Jij bent bezig met het schrijven van een horoscoop voor Libelle?quote:
Het feit dat jij je zo hebt laten behandelen door hem zegt meer over jou dan over hem. Hij is waarschijnlijk gewoon altijd al een lul geweest, dus misschien moet je je eens met je eigen issues bezig houden ipv met die van een ander?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef PARP het volgende:
Het is inderdaad een persoonlijke kwestie/obsessie. Laatst kreeg zijn broer een kind en toen heb ik zijn hele facebook doorgespit. Ik weet het niet. Ik wil hem niet terug. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand me zo behandelt. Zeker niet na wat ik voor hem overhad.
Foutje van de natuur.quote:
Een klinisch psycholoog en psychiater zijn even goed opgeleid en behandelen dezelfde doelgroep.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het feit dat jij je zo hebt laten behandelen door hem zegt meer over jou dan over hem. Hij is waarschijnlijk gewoon altijd al een lul geweest, dus misschien moet je je eens met je eigen issues bezig houden ipv met die van een ander?
Edit: na het topic gelezen te hebben ben ik van mening dat TS of een troll is of volslagen gestoord. Meid, laat die psycholoog maar zitten en maak snel een afspraak bij de psychiater.
'De jongens op fok zeiden dat...'?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:31 schreef PARP het volgende:
Heb het erover gehad met de therapeut gisteren, hielp wel een beetje.
Zal die wel vaker gehoord hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Northside het volgende:
[..]
'De jongens op fok zeiden dat...'?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Zal die wel vaker gehoord hebben
Fok krijgt jaarlijks een zak geld van de Nederlandse vereniging voor psychologen. Wij houden die industrie draaiende.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zal die wel vaker gehoord hebben
Neuh, ik besef gewoon hoe ziekelijk het is. En wil er vanaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef Northside het volgende:
[..]
'De jongens op fok zeiden dat...'?
Oh, toch wel. Maar je beseft dat er een leegte valt als je al die haat laat gaan he. En dat je dan naar de toekomst moet gaan kijken in plaats van in het verleden leven. En dat dat wel beangstigend kan zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef PARP het volgende:
Neuh, ik besef gewoon hoe ziekelijk het is. En wil er vanaf.
Ooooooh, doe eens niet zo. Ze ziet het eindelijk in, ga jij haar bang makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Maar je beseft dat er een leegte valt als je al die haat laat gaan he. En dat je dan naar de toekomst moet gaan kijken in plaats van in het verleden leven. En dat dat wel beangstigend kan zijn...
Daar is Fok toch voor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:40 schreef Phantomesse het volgende:
Ooooooh, doe eens niet zo. Ze ziet het eindelijk in, ga jij haar bang maken
Jij denkt dat de rest van z'n woonplaats niet weet wat voor een persoon hij is?quote:in zijn woonplaats word ik nu met de nek aangekeken
Deze springt er ook wel tussenuitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een domme reacties staan hier tussen zeg.
En watte is "PARP"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef PARP het volgende:
Is dat een nickname of heet iemand echt zo
Ik ga nu misschien iets raars zeggen, maar heeft het diep niet gewoon met zelfhaat te maken? En dat projecteer je op hem?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef PARP het volgende:
Ik krijg nu cognitieve therapie bij de psycholoog. Dat helpt wel een beetje en meestal kan ik het channelen. Vandaag zit ik echter ziek thuis terwijl iedereen lekker buiten zit en het begint weer te knagen. Elke keer als ik boos ben dan denk ik uiteindelijk weer aan mijn ex.
Ik moet er trouwens bij vertellen dat het een relatie van een jaar was waarin het tegen het einde 3 keer bijna uitging (en hij me dan toch weer manipuleerde) en hij al tijdens de relatie leugens over me had verspreid en me had beledigd om mijn pestverleden en angsten (toendertijd was er een familielid heel erg ziek en ik was bang dat hij dood zou gaan/besefte me van mijn eigen sterfelijkheid). Hij heeft me naar eigen gevoel zo lang gebruikt (voor seks) en ondermijnd tot ik niks meer was dan een zielig hoopje mens. Als zoiets je is aangedaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |