Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.
Dat voelt het niet. Dit is een persoonlijke kwestie voor je geworden, een obsessie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.
Misschien kennen sommigen het gevoel van haat en verontwaardiging als er een zaak als Dutroux op tv komt. Of een fritzl. Natuurlijk is mijn haat fel overdreven naast deze zaken, maar voor mij voelt het hetzelfde.
Leuk, je vergiftigt je huidige relatie met de haat van je vorige.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef PARP het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.
Pff nee laat dr maar weer lekker misbruikt worden daar haar vriend ... verder is ze gewoon uit mijn beeld maar wilde het ff meldenquote:
Vooral doen, dan kan hij weer wraak nemen op jou en weet je iig zeker dat je over 3 jaar nog steeds niet over hem heen bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn psycholoog probeert mij te helpen door te zeggen dat ik hem moet vergeten en te denken aan het positieve, maar ik kan het niet. Ik moet en zal wraak nemen.
Ik kan wel aan arsenicum komen en dan maken we samen een plannetje en dan betaal je mij 10,000 cashquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Vooral doen, dan kan hij weer wraak nemen op jou en weet je iig zeker dat je over 3 jaar nog steeds niet over hem heen bent.
Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef PARP het volgende:
Het is inderdaad een persoonlijke kwestie/obsessie. Laatst kreeg zijn broer een kind en toen heb ik zijn hele facebook doorgespit. Ik weet het niet. Ik wil hem niet terug. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand me zo behandelt. Zeker niet na wat ik voor hem overhad.
Zo moet TS het ook oplossenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Pff nee laat dr maar weer lekker misbruikt worden daar haar vriend ... verder is ze gewoon uit mijn beeld maar wilde het ff melden
Jij was nóg slechterquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemdan voel je je ook kut
Dit. Zo te lezen zit het echt ongezond diep. Ik snap werkelijk niet waarom je jezelf dit toelaat.quote:
Luister naar je psycholoogquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
Het gaat zelfs zo ver dat ik alles haat wat mijn ex was. Groen Links stemmers. vegetariers. etc.
Het klinkt meer als een obsessie / stalking dan wat simpel wraak nemen... Ik zou je even laten checken op dwangmatig handelen dus neem het initiatief en vraag dit aan je psycholoog.. WIJ kunnen in deze niks voor je doen dan je te wijzen op het feit dat je het NIET goed doetquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef PARP het volgende:
[..]
meneer heeft nog steeds geen relatie, alleen een of andere scharrel laatst hoorde ik. jammer.
Al was 'ie getrouwd. Dat moet je helemaal niets uitmaken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef PARP het volgende:
[..]
meneer heeft nog steeds geen relatie, alleen een of andere scharrel laatst hoorde ik. jammer.
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een obsessie / stalking dan wat simpel wraak nemen... Ik zou je even laten checken op dwangmatig handelen dus neem het initiatief en vraag dit aan je psycholoog.. WIJ kunnen in deze niks voor je doen dan je te wijzen op het feit dat je het NIET goed doet
Vergeten is iets anders dan het verwerken en loslaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...
Er gebeuren helaas dingen in je leven die je nooit meer vergeet en niet mee mee wilt maken, maar om daar constant over te blijven doorgaan. Je maakt hiermee alleen jezelf gek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |