Jij denkt dat de rest van z'n woonplaats niet weet wat voor een persoon hij is?quote:in zijn woonplaats word ik nu met de nek aangekeken
Deze springt er ook wel tussenuitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een domme reacties staan hier tussen zeg.
En watte is "PARP"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef PARP het volgende:
Is dat een nickname of heet iemand echt zo
Ik ga nu misschien iets raars zeggen, maar heeft het diep niet gewoon met zelfhaat te maken? En dat projecteer je op hem?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef PARP het volgende:
Ik krijg nu cognitieve therapie bij de psycholoog. Dat helpt wel een beetje en meestal kan ik het channelen. Vandaag zit ik echter ziek thuis terwijl iedereen lekker buiten zit en het begint weer te knagen. Elke keer als ik boos ben dan denk ik uiteindelijk weer aan mijn ex.
Ik moet er trouwens bij vertellen dat het een relatie van een jaar was waarin het tegen het einde 3 keer bijna uitging (en hij me dan toch weer manipuleerde) en hij al tijdens de relatie leugens over me had verspreid en me had beledigd om mijn pestverleden en angsten (toendertijd was er een familielid heel erg ziek en ik was bang dat hij dood zou gaan/besefte me van mijn eigen sterfelijkheid). Hij heeft me naar eigen gevoel zo lang gebruikt (voor seks) en ondermijnd tot ik niks meer was dan een zielig hoopje mens. Als zoiets je is aangedaan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |