Hoe?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik ken jou en je ex niet maar de houding die uit je OP spreekt siert niemand. Gelukkig verder leven zonder je te laten kennen is de beste wraak.
Gewoon jezelf zijn en mocht hij jou ooit zien gewoon jezelf blijven en dan niet boos worden maar laten zien dat je sterker bent geworden. ( maak het overigens niet je DOEL om hem te laten zien hoe sterk je bent, dan ben je alleen gefocust om hem te confronteren )quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik ken jou en je ex niet maar de houding die uit je OP spreekt siert niemand. Gelukkig verder leven zonder je te laten kennen is de beste wraak.
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ti's de moeite niet. Of ben je nog niet over hem heen ?
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef Northside het volgende:
Zolang hij jou nog wat doet wint hij.
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef vosss het volgende:
TS is een gevalletje niet haatdragend maar wél wraakzuchtig.
Zo zijn veel vrouwen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef vosss het volgende:
TS is een gevalletje niet haatdragend maar wél wraakzuchtig.
Laat het los. Het is drie jaar geleden, kom op.quote:
da's kut. Wraak genomen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemdan voel je je ook kut
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef bynnad het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik eerder. Je bent nog zo in je hoofd bezig over je ex. Oppassen dat je vriend hier niet aan gaat storen. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin nog zo bezig is over haar ex.
Dat voelt het niet. Dit is een persoonlijke kwestie voor je geworden, een obsessie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.
Misschien kennen sommigen het gevoel van haat en verontwaardiging als er een zaak als Dutroux op tv komt. Of een fritzl. Natuurlijk is mijn haat fel overdreven naast deze zaken, maar voor mij voelt het hetzelfde.
Leuk, je vergiftigt je huidige relatie met de haat van je vorige.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef PARP het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.
Pff nee laat dr maar weer lekker misbruikt worden daar haar vriend ... verder is ze gewoon uit mijn beeld maar wilde het ff meldenquote:
Vooral doen, dan kan hij weer wraak nemen op jou en weet je iig zeker dat je over 3 jaar nog steeds niet over hem heen bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef PARP het volgende:
Mijn psycholoog probeert mij te helpen door te zeggen dat ik hem moet vergeten en te denken aan het positieve, maar ik kan het niet. Ik moet en zal wraak nemen.
Ik kan wel aan arsenicum komen en dan maken we samen een plannetje en dan betaal je mij 10,000 cashquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Vooral doen, dan kan hij weer wraak nemen op jou en weet je iig zeker dat je over 3 jaar nog steeds niet over hem heen bent.
Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef PARP het volgende:
Het is inderdaad een persoonlijke kwestie/obsessie. Laatst kreeg zijn broer een kind en toen heb ik zijn hele facebook doorgespit. Ik weet het niet. Ik wil hem niet terug. Ik kan er gewoon niet tegen als iemand me zo behandelt. Zeker niet na wat ik voor hem overhad.
Zo moet TS het ook oplossenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Pff nee laat dr maar weer lekker misbruikt worden daar haar vriend ... verder is ze gewoon uit mijn beeld maar wilde het ff melden
Jij was nóg slechterquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Had ik ook man kreeg alleen te horen hoe slecht de ex van mijn ex was... was het uit tussen ons en 2 weken later had ze weer met hemdan voel je je ook kut
Dit. Zo te lezen zit het echt ongezond diep. Ik snap werkelijk niet waarom je jezelf dit toelaat.quote:
Luister naar je psycholoogquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
Het gaat zelfs zo ver dat ik alles haat wat mijn ex was. Groen Links stemmers. vegetariers. etc.
Het klinkt meer als een obsessie / stalking dan wat simpel wraak nemen... Ik zou je even laten checken op dwangmatig handelen dus neem het initiatief en vraag dit aan je psycholoog.. WIJ kunnen in deze niks voor je doen dan je te wijzen op het feit dat je het NIET goed doetquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef PARP het volgende:
[..]
meneer heeft nog steeds geen relatie, alleen een of andere scharrel laatst hoorde ik. jammer.
Al was 'ie getrouwd. Dat moet je helemaal niets uitmaken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef PARP het volgende:
[..]
meneer heeft nog steeds geen relatie, alleen een of andere scharrel laatst hoorde ik. jammer.
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een obsessie / stalking dan wat simpel wraak nemen... Ik zou je even laten checken op dwangmatig handelen dus neem het initiatief en vraag dit aan je psycholoog.. WIJ kunnen in deze niks voor je doen dan je te wijzen op het feit dat je het NIET goed doet
Vergeten is iets anders dan het verwerken en loslaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...
Er gebeuren helaas dingen in je leven die je nooit meer vergeet en niet mee mee wilt maken, maar om daar constant over te blijven doorgaan. Je maakt hiermee alleen jezelf gek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds met mijn ex. Soms worden er je dingen aan gedaan die je de rest van je leven niet meer vergeet...
Zolang je geen contact zoekt kan het ook niet uitlopen op iets fouts, dat is ook mijn motto...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef PARP het volgende:
Ik heb wel een verleden met obsessie ja. Ik weet het, het is ongezond. Maar ik zoek iig geen contact met hem, daar ben ik dan wel een klein beetje trots op.
Dat zou helemaal triest zijn ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef PARP het volgende:
Ik heb wel een verleden met obsessie ja. Ik weet het, het is ongezond. Maar ik zoek iig geen contact met hem, daar ben ik dan wel een klein beetje trots op.
Loslaten zal ik het nooit, het is gewoon te hopen dat ik haar nooit meer tegen komen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vergeten is iets anders dan het verwerken en loslaten.
Je haat alles wat met m te maken heeft, bent ontzettend jaloers op het feit dat het hem niets kan schelen en dan ben je trots op jezelf omdat je m niet opbelt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef PARP het volgende:
Nooit, nooit. Over 10 jaar weet je niet eens meer wie ze was man. Dramatisch gedoe altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Loslaten zal ik het nooit, het is gewoon te hopen dat ik haar nooit meer tegen komen...
Dat hoopt de psychiater ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je haat alles wat met m te maken heeft, bent ontzettend jaloers op het feit dat het hem niets kan schelen en dan ben je trots op jezelf omdat je m niet opbelt?
Meid, ik hoop dat je nog lang bij die psych blijft lopen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Ti's de moeite niet. Of ben je nog niet over hem heen ?
Dat laat je je aandoen. Altijd maar in de slachtoffer rol duiken schiet echt niet op, dat maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef PARP het volgende:
Ik krijg nu cognitieve therapie bij de psycholoog. Dat helpt wel een beetje en meestal kan ik het channelen. Vandaag zit ik echter ziek thuis terwijl iedereen lekker buiten zit en het begint weer te knagen. Elke keer als ik boos ben dan denk ik uiteindelijk weer aan mijn ex.
Ik moet er trouwens bij vertellen dat het een relatie van een jaar was waarin het tegen het einde 3 keer bijna uitging (en hij me dan toch weer manipuleerde) en hij al tijdens de relatie leugens over me had verspreid en me had beledigd om mijn pestverleden en angsten (toendertijd was er een familielid heel erg ziek en ik was bang dat hij dood zou gaan/besefte me van mijn eigen sterfelijkheid). Hij heeft me naar eigen gevoel zo lang gebruikt (voor seks) en ondermijnd tot ik niks meer was dan een zielig hoopje mens. Als zoiets je is aangedaan...
Doe je het weer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:18 schreef PARP het volgende:
Misschien zit er deels in die haat ook iets van boosheid naar mezelf toe.
Maar ik was toen al helemaal kapot,een soort beaten wife syndrome. Ik was al blij als ik aandacht kreeg en hij eens niet met meisjes afsprak.Kun je nagaan. Ik wou zo graag. Hij was sterker en maakte er alsnog misbruik van.
Denk je tijdens de seks met je huidige vriend ook aan je ex?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef PARP het volgende:
Hij heeft me naar eigen gevoel zo lang gebruikt (voor seks) en ondermijnd tot ik niks meer was dan een zielig hoopje mens. Als zoiets je is aangedaan...
Heeft ie toch nog iets goed bij je gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
Het gaat zelfs zo ver dat ik alles haat wat mijn ex was. Groen Links stemmers. vegetariers. etc.
Waarom bewaar je al die zooi dan ook? Je wentelt je in je woede, lijkt het.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt het ook niet leuk, maar hij snapt hoe veelpijn mijn ex mij gedaan heeft en hij vindt hem ook best een lul als hij de verhalen hoort en oude mails van hem leest.
Inderdaad, maar serieus TS .. loat goan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef TMartina het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog iets goed bij je gedaan
Nu moet je je geluk niet gaan pushen ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:04 schreef PARP het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:53 schreef PARP het volgende:
Haha, denk niet aan moord ofzo, maar ik denk wel dat als ik hem tegenkom die dreun zoooo lekker voelt...:P
Inderdaad. Ze kan hem niet raken, en dat frustreert haar. Maar het feit dat ze zich daar druk over maakt geeft ook aan dat ze nog helemaal niet over die relatie heen is. Wat overigens wel raar is, want de relatie duurde blijkbaar een jaar, en die diepgewortelde haat (zo lijkt het toch) is al 3 jaar aan de gang?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef Waaghals het volgende:
TS is vooral gefrustreerd vanwege haar onmogelijkheid om haar ex "emotioneel" pijn te doen.
Dat zal ook nooit gebeuren, omdat je voor hem gewoon niks bent.
Je kan hem dan wel fysieke pijn toebrengen, maar dat geneest meestal snel. Tenzij je te ver gaat natuurlijk.
Je bent niet over hem heen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo,ik haat hem toch? Ik ben alleen niet meer verdrietig dat het uit is.
Misschien kennen sommigen het gevoel van haat en verontwaardiging als er een zaak als Dutroux op tv komt. Of een fritzl. Natuurlijk is mijn haat fel overdreven naast deze zaken, maar voor mij voelt het hetzelfde.
Volgens mij vind je die slachtofferrol best lekker..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:18 schreef PARP het volgende:
Misschien zit er deels in die haat ook iets van boosheid naar mezelf toe.
Maar ik was toen al helemaal kapot,een soort beaten wife syndrome. Ik was al blij als ik aandacht kreeg en hij eens niet met meisjes afsprak.Kun je nagaan. Ik wou zo graag. Hij was sterker en maakte er alsnog misbruik van.
Lekker makkelijk ja. Niks fijners dan al je problemen afschuiven op iemand anders toch? Zelf nergens verantwoordelijk voor zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:06 schreef Life2.0 het volgende:
Volgens mij vind je die slachtofferrol best lekker..
Gewoon doen. En hard ook. Dat deed ik ook altijd, weliswaar op de middelbare school. In ieder geval één bal heeft het niet na kunnen vertellen.quote:
Wat klink jij als een droomvrouw zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:11 schreef netflanders het volgende:
[..]
Gewoon doen. En hard ook. Dat deed ik ook altijd, weliswaar op de middelbare school. In ieder geval één bal heeft het niet na kunnen vertellen.
Ik wou hem minstens 3 keer dumpen maar dan deed hij weer zielig en ik vond ergens ook dat als je elkaar trouw belooft je er voor moet werken. De laatste keer deed hij het maar pas toen hij betrapt was (had hem gezegd dat ik zijn mail had gelezen en wist van de meiden, wat hij ervoor altijd ontkende)quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:44 schreef Catbert het volgende:
Nutcase. Geen wonder dat 'ie je gedumpt heeft.
Blijkbaar ben je voor hem nog een interessant onderwerp. Anders praat hij niet zoveel over jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef PARP het volgende:
Oh ik voel geen pijn meer, eerst wel natuurlijk, nu pure woede...
Ach ik hoor van gemeenschappelijke kennisen dat ik blijkbaar nog steeds het gesprek van de dag ben af en toe.
Heb ik al vermeld dat mijn ex niet vies was van een pilletje en dan zeurde als ik boos was dat hij weer eens dingen deed waar hij de volgende dag niks van wist? Ongestraft neuken dus, voor hem.
En nu heb je een strafblad met iets als 'zware mishandeling met blijvend letsel' erop?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:11 schreef netflanders het volgende:
Gewoon doen. En hard ook. Dat deed ik ook altijd, weliswaar op de middelbare school. In ieder geval één bal heeft het niet na kunnen vertellen.
Ik ben onvindbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar hij zal vast wel eens jouw profiel bekijken. Of vrienden van hem.
Denkfout. Dat zal hem totaal niet boeien, want hij is wel verder gegaan met z'n leven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
En probeer verder samen met je vriend gewoon van het leven te genieten. Door te tonen dat je gelukkig bent, geef je eigenlijk aan dat je niet meer afhankelijk van hem bent en dat zal hij niet leuk vinden. Hij heeft tenslotte geen macht meer over jou.
Je bent gewoon geplayed, niet zo aanstellen, doorgaan naar de volgende. Neus naar de toekomst en niet meer naar achteren kijken. Kom op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:44 schreef PARP het volgende:
Oke, wat zijn mijn grotere problemen dan? Het punt is: hij woonde 1,5 uur verder. Elk weekend zat ik daar. Ik had amper tijd voor mijn vrienden want hij wou maar niet naar mij komen. In totaal is hij maar 3 keer bij mij geweest en dan klaagde hij steen een been hoe kut mijn woonplaats is (woon in utrecht, hij in drenthe) ik had zo alleen tijd voor hem en mijn studie, mijn vrienden moesten altijd maar tussendoor. Ik dacht dat hoe harder ik aan de relaite zou werken hoe beter. Toch boeide het hem niet en ging hij zelfs een maand weg met zijn beste vriend om te feesten en te beesten in Griekenland waar hij ook allemaal vriendinnen"had. Ik kwam ook nog even langs en toen waren er constant meiden die hem begroetten en mij soms vuil aankeken. In zijn mail en smsjes stonden constant dubieuze berichten en hij ging zovaak naar feestjes van meiden zonder mij.Tsja. Ik zit er zo mee omdat ik mezelf 120 procent gaf voor niks.
Het is maar een bal,hoor. Moettie zijn ballen maar niet rond andere vagina's stoppenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:47 schreef Northside het volgende:
[..]
En nu heb je een strafblad met iets als 'zware mishandeling met blijvend letsel' erop?
Waarom praat hij dan over haar? Mensen gaan echt niet over iemand praten die ze niet boeiend vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Denkfout. Dat zal hem totaal niet boeien, want hij is wel verder gegaan met z'n leven.
En als hij haar echt zo boeiend vond dan had hij wel weer nader contact met haar gezocht, en geprobeerd om weer een relatie met TS te starten. Dat doet hij niet. TS kan daar allemaal bij verzinnen wat ze wil, maar die gast maakt geen enkele move. Actions speak louder than words.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom praat hij dan over haar? Mensen gaan echt niet over iemand praten die ze niet boeiend vinden.
Iemand interessant vinden kan ook op een negatieve manier.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als hij haar echt zo boeiend vond dan had hij wel weer nader contact met haar gezocht, en geprobeerd om weer een relatie met TS te starten. Dat doet hij niet. TS kan daar allemaal bij verzinnen wat ze wil, maar die gast maakt geen enkele move. Actions speak louder than words.
Wat maakt het nu nog uit wat ie wel en niet doet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:55 schreef PARP het volgende:
Hij heeft anders nog steeds geen relatie met een ander. Ik denk niet eens dat hij een relatie wil. Hij zit dan blijkbaar wel nog steeds vol woede over de oude.
Ik betwijfel of hij echt over haar praat. Volgens mij wil TS heel graag geloven dat hij over haar praat en ziet daarom wat dingen die er niet zijn. Mocht die gast toch echt over TS praten, dan zal dat vooral in termen zijn als 'Jezus, is die psycho-bitch nu nog niet over me heen?'.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
Waarom praat hij dan over haar? Mensen gaan echt niet over iemand praten die ze niet boeiend vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |