Laat 'm lekker. Bekommer je maar om je eigen relatie, voordat ook je huidige vriend zijn pik in iemand anders steekt uit frustratie over jouw frustratie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef PARP het volgende:
Het enige wat hij wil is zijn pik in zoveel mogelijk zuid europese sletjes duwen.
Dan heeft hij in elk geval een reden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat 'm lekker. Bekommer je maar om je eigen relatie, voordat ook je huidige vriend zijn pik in iemand anders steekt uit frustratie over jouw frustratie.
Daar heb je wel een punt. Het is tenslotte niet te controleren of hij ook echt over haar praat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij echt over haar praat. Volgens mij wil TS heel graag geloven dat hij over haar praat en ziet daarom wat dingen die er niet zijn. Mocht die gast toch echt over TS praten, dan zal dat vooral in termen zijn als 'Jezus, is die psycho-bitch nu nog niet over me heen?'.
Die had je ex ook. Zijn persoonlijke redenen. Live with it.quote:
Nee er zijn andere vrouwen die zich ook laten gebruiken.quote:
Als ze het niet weten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Nee er zijn andere vrouwen die zich ook laten gebruiken.
Dat hij een huichelachtige kankerlijer is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had je ex ook. Zijn persoonlijke redenen. Live with it.
Hij ging bij jou toch ook meerdere malen vreemd terwijl je dat wist. Dan laat je je gebruiken.quote:
Ik had geen bewijs dat hij zijn leuter er echt instopte, ik had alleen rare verdachte smsjes en dat hij veel meisjes kende en er innig mee omging. That being said, ik was zo door hem gemanipuleerd dat ik alleen nog meer aan de relatie ging werkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hij ging bij jou toch ook meerdere malen vreemd terwijl je dat wist. Dan laat je je gebruiken.
Das nou niet echt een uniek iets hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef PARP het volgende:
Het enige wat hij wil is zijn pik in zoveel mogelijk zuid europese sletjes duwen.
Heb je nu wel bewijs dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:16 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik had geen bewijs dat hij zijn leuter er echt instopte, ik had alleen rare verdachte smsjes en dat hij veel meisjes kende en er innig mee omging. That being said, ik was zo door hem gemanipuleerd dat ik alleen nog meer aan de relatie ging werken
Nouja toen dacht ik dat ik paranoia was maar nu is het wel duidelijk. Ik heb hem niet betrapt nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:20 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Heb je nu wel bewijs dan?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef PARP het volgende:
[..]
Nouja toen dacht ik dat ik paranoia was maar nu is het wel duidelijk. Ik heb hem niet betrapt nee.
Hier leek het uit alsof je toen al bewijs had.Je hebt hem nooit betrapt? Heeft hij het aan je toegegeven?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef PARP het volgende:
Oh ik voel geen pijn meer, eerst wel natuurlijk, nu pure woede...
Ach ik hoor van gemeenschappelijke kennisen dat ik blijkbaar nog steeds het gesprek van de dag ben af en toe.
Heb ik al vermeld dat mijn ex niet vies was van een pilletje en dan zeurde als ik boos was dat hij weer eens dingen deed waar hij de volgende dag niks van wist? Ongestraft neuken dus, voor hem.
Die altijd tot je verleden blijft behoren. Laat hem lekker daar en richt je op je hier en nu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef PARP het volgende:
Dat hij een huichelachtige kankerlijer is?
Zijn vrienden uiteindelijk schoorvoetendquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
[..]
Hier leek het uit alsof je toen al bewijs had.Je hebt hem nooit betrapt? Heeft hij het aan je toegegeven?
Een nobel streven!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt mijn ex ook een mongool.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
En steunt je vriend je hier in, ik bedoel, hebben jullie er al een gezamenlijke hobby van gemaakt?
Maar vind ie het ook cool dat je vaker aan je ex denkt dan aan je vriend?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef PARP het volgende:
Mijn vriend vindt mijn ex ook een mongool.
Wat levert dit jou nu op? Want dit levert je iets op, anders deed je dat niet. Je kunt hem niet raken, maar toch blijf je hiermee bezig. Wat haal jij hieruit dat het voor jou blijkbaar waard maakt om hier al 3 jaar mee bezig te zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef PARP het volgende:
[..]
dr philquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat levert dit jou nu op? Want dit levert je iets op, anders deed je dat niet. Je kunt hem niet raken, maar toch blijf je hiermee bezig. Wat haal jij hieruit dat het voor jou blijkbaar waard maakt om hier al 3 jaar mee bezig te zijn
Je vriend is een zwakkeling die met je meelult omdat 'ie anders z'n zaad niet kwijtkan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef PARP het volgende:
oh, don't know, maar goed, het is wel waar natuurlijk. Jij doet iets wel of niet, omdat dat jou iets oplevert. TS heeft zon enorme hekel aan haar ex, maar ondertussen is ze wel steeds met hem bezig, 3 jaar later nog.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]nou dat zegt hij ook altijd hoorrrrrr
Ja ik ben het er ook mee eens hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh, don't know, maar goed, het is wel waar natuurlijk. Jij doet iets wel of niet, omdat dat jou iets oplevert. TS heeft zon enorme hekel aan haar ex, maar ondertussen is ze wel steeds met hem bezig, 3 jaar later nog.
dus blijkbaar, levert haar dit hele drama iets op. Want als dat niet zo was, dan was ze er ook niet zo mee bezig geweest.
goed zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik ben het er ook mee eens hoor
Dude....quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Waarom Zou je nog tijd energie en moeite steken in iemand die dat niet waard is??
Ik laat m'n ex rotten in de stront waar ze nu in Zit. Fuck haar en mijn leven gaat precies zoals ik het plan.
Het feit dat ik gelukkig ben en alles redelijk op een rijtje geeft mij het gevoel dat ik op haar neer kan kijken. En dat is voor mij de ultieme wraak.
Whuahahahaha. Bitch!!! Who's laughing now!!!!
Mental much.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Waarom Zou je nog tijd energie en moeite steken in iemand die dat niet waard is??
Ik laat m'n ex rotten in de stront waar ze nu in Zit. Fuck haar en mijn leven gaat precies zoals ik het plan.
Het feit dat ik gelukkig ben en alles redelijk op een rijtje geeft mij het gevoel dat ik op haar neer kan kijken. En dat is voor mij de ultieme wraak.
Die heeft ze al. En toch energie blijven steken in het haten van d'r ex.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je hem zo haat, besteed er dan geen tijd meer aan en zoek een leuke knul.
Da's nog triester. Goed dat ze hulp heeft gezocht dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die heeft ze al. En toch energie blijven steken in het haten van d'r ex.
Idd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Friek_ het volgende:
TS wil hem nog steeds neuken. Doet 'ie goed.
TS is jouw ex?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Dacht jij dat ook al?quote:
Niet echt, maar het zou wel leuk passenquote:
Ik dacht het echt even serieusquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet echt, maar het zou wel leuk passen.
Door je te concentreren op je toekomst, de goede relatie die je nu hebt, je vrienden en je hobby's. Da's toch veel zinvoller en leuker dan jezelf maar gek te blijven maken over iets futiels dat in het verleden ligt?quote:
Nou, bedenk eens een geschikte wraak. Zo kom je er van af. Hoe denk je de stand te kunnen vereffenen? Heeft 'ie misschien een dure auto, ofzo? Of dure meubels? Of misschien heeft hij huisdieren?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:38 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Nou, bedenk eens een geschikte wraak. Zo kom je er van af. Hoe denk je de stand te kunnen vereffenen? Heeft 'ie misschien een dure auto, ofzo? Of dure meubels? Of misschien heeft hij huisdieren?
OK wat dan? Beetje creativiteit, he, anders komen we er niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:44 schreef PARP het volgende:
\Nah hij woont antikraak en ik ga niet klooien met levende wezen (dieren), die hebben daar niks mee te maken.
Wraak is echt niet de oplossing. Accepteer dat het zo gelopen is en dat jij hebt laten gebeuren, dat brengt je een stuk verder dan op wraak zinnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:44 schreef PARP het volgende:
\Nah hij woont antikraak en ik ga niet klooien met levende wezen (dieren), die hebben daar niks mee te maken.
Je loopt de boel op te naaien hoop ik?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:38 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Nou, bedenk eens een geschikte wraak. Zo kom je er van af. Hoe denk je de stand te kunnen vereffenen? Heeft 'ie misschien een dure auto, ofzo? Of dure meubels? Of misschien heeft hij huisdieren?
Wat voor wraak heb je dan voor ogen? Lijkt me niet dat je drie jaar lang bezig bent al dat wrok te koesteren alleen om hem een klap op zijn neus te willen geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:44 schreef PARP het volgende:
Al dat zoet-zure gelul, er is geen aandacht voor wat deze man haar heeft aangedaan. Er is zo'n trend van 'vergeten en vergeven', maar dat is natuurlijk niet voor alle situaties de oplossing.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wraak is echt niet de oplossing. Accepteer dat het zo gelopen is en dat jij hebt laten gebeuren, dat brengt je een stuk verder dan op wraak zinnen.
Jouw ervaring? Heb je dan een keer wel goed wraak genomen? Zo nee, hoe kun je dan zeggen dat het het beste is om verder te gaan met je leven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:57 schreef Ripley het volgende:
Wraak is sneu. Mijn ervaring is dat de beste wraak fijn verder gaan met je leven is
Je voelt geen pijn meer omdat je mee gaat in de woede, dat leidt af van de pijn maar die zit er dus net zo goed, als je de pijn verwerkt had was er ook geen woede. Je boosheid doet in jouw geval precies waar boosheid voor 'bedoelt' is; je richten op een ander, het gevoel dat diegene het helemaal fout heeft en jij niet, adrenaline aanmaken om je een opvliegend gevoel te geven zodat je nog verder van je verdriet vandaan bent. Het probleem is hier dat je in je boosheid gelooft en daardoor laat leiden en dus jezelf aanpraat dat je geen verdriet hebt om hoe het gegaan is. Boosheid geeft je de waan dat je sterk en hard bent, terwijl je hier alleen jezelf mee aan het saboteren bent, het werkt niet helend maar dat heb je zelf al gemerkt. Ja je voelt ongetwijfeld boosheid, die alleen niet echt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef PARP het volgende:
Oh ik voel geen pijn meer, eerst wel natuurlijk, nu pure woede...
Dacht dat je een grapje maakte maar jij draaft nu wel heel erg door.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Jouw ervaring? Heb je dan een keer wel goed wraak genomen? Zo nee, hoe kun je dan zeggen dat het het beste is om verder te gaan met je leven?
Overigens, dat geneuzel over vergeven is typisch Westers, hoor. Jij vind het hele middel-oosten nogal sneu, zo lees ik.
Iedereen denkt dat wraak nemen heel slecht moet zijn, maar dat is echt een cultuurverschijnsel, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte maar jij draaft nu wel heel erg door.
Er bestaat geen 'goed' wraak nemen, dat is slechts de illusie dat je door nu iets te doen iets wat in het verleden is gebeurt kan veranderen, en dat kan niet. Je hebt alleen jezelf daarmee omdat je jezelf geluk afneemt terwijl je jezelf in de maling neemt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef Heinlein het volgende:
Jouw ervaring? Heb je dan een keer wel goed wraak genomen? Zo nee, hoe kun je dan zeggen dat het het beste is om verder te gaan met je leven?
Canillas, je zit weer te diep in je theorie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:09 schreef Canillas het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'goed' wraak nemen, dat is slechts de illusie dat je door nu iets te doen iets wat in het verleden is gebeurt kan veranderen, en dat kan niet. Je hebt alleen jezelf daarmee omdat je jezelf geluk afneemt terwijl je jezelf in de maling neemt.
Ik hoef geen referenties, ik vind het gewoon een achterlijk advies. Zeker wat je schreef over die huisdieren. Dacht nog dat je gewoon een grapje maakte maar jij bent kennelijk nog veel enger dan TS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:08 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat wraak nemen heel slecht moet zijn, maar dat is echt een cultuurverschijnsel, hoor.
Wil je nog meer referenties?
Revenge is good for you -- Robert Biswas-Diener
Dat is een hele mooie paper. Mensen nemen wraak op een onschuldige manier, en werken zo hun gevoel van verraad weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:09 schreef PARP het volgende:
http://www1.psych.purdue.(...)/FitnessBetrayal.pdf
Of zit je in die illusie van de quick-fix die boosheid/woede lijkt de bieden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:10 schreef Heinlein het volgende:
Canillas, je zit weer te diep in je theorie.
Lijkt me heerlijk om langs te rijden, en, als de was buitenhangt, al zijn spijkerbroeken af te knippen.
Sure, met die huisdieren ging veel te ver, ik was eerst de trollen aan het voeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoef geen referenties, ik vind het gewoon een achterlijk advies. Zeker wat je schreef over die huisdieren. Dacht nog dat je gewoon een grapje maakte maar jij bent kennelijk nog veel enger dan TS..
Nope, hoef hem echt niet meer terug. Mijn huidige vriend is stukken leuker. Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand het lef heeft mij zo te behandelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb medelijden met de huidige vriend van TS. Als haar ex voor haar zou staan en een paar lieve woordjes zegt zou ze hem meteen weer terugnemen. Om vervolgens weer gedumpt te worden.
TS, luister eens naar je psycholoog.
Dat ook ja. Als je nog zo bezig bent met je ex ben je er gewoon nog niet overheen. Dus ben je ook niet klaar voor een nieuwe relatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb medelijden met de huidige vriend van TS. Als haar ex voor haar zou staan en een paar lieve woordjes zegt zou ze hem meteen weer terugnemen. Om vervolgens weer gedumpt te worden.
TS, luister eens naar je psycholoog.
Ben je ook niet boos op jezelf omdat je je zo hebt laten behandelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:23 schreef PARP het volgende:
[..]
Nope, hoef hem echt niet meer terug. Mijn huidige vriend is stukken leuker. Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand het lef heeft mij zo te behandelen.
Hoezo? Ik ben over hem heen mbt dat ik niet verliefd op hem ben. Met mijn vriend gaat het goed,alleen haat ik mijn ex. Ik vergelijk hem niet met mijn ex, alleen als we een ruzie hebben dan zeg ik soms "zo deed mijn ex ook, fucking irritant"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ook ja. Als je nog zo bezig bent met je ex ben je er gewoon nog niet overheen. Dus ben je ook niet klaar voor een nieuwe relatie.
Je bent niet over hem heen, want je bent nog heel veel met hem bezig. Hij hoort bij je verleden, maar jij laat hem deel uitmaken van je heden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:31 schreef PARP het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben over hem heen mbt dat ik niet verliefd op hem ben. Met mijn vriend gaat het goed,alleen haat ik mijn ex. Ik vergelijk hem niet met mijn ex, alleen als we een ruzie hebben dan zeg ik soms "zo deed mijn ex ook, fucking irritant"
Leuk als die nieuwe vriend dat constant aan moet horen. Als ik je vriend was geweest, hadden we een gevalletje "exit". Je bent overduidelijk nog niet over je ex heen (staat los van verliefdheid) en dat gaat alleen maar ten koste van andere zaken.quote:
Dat ben ik zeker met je eens, want het is gewoon niet gezond om drie jaar door te sukkelen over die ex terwijl die relatie niet eens een jaar heeft geduurd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:22 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Sure, met die huisdieren ging veel te ver, ik was eerst de trollen aan het voeren.
Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik denk: als TS al zo lang er mee bezig is, wordt het tijd om de strategie te veranderen.
Jij bent de eerste in een rij van 80+ reageerders, die niet de meute napraat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:42 schreef Staal het volgende:
Nou ja, als zijn volgehangen waslijn aan flarden knippen een oplossing voor haar is dan moet ze dat maar doen. Maar ik denk niet dat het helpt en het dan van kwaad tot erger gaat.
Misschien vinden veel mensen hetzelfde omdat het gewoon voor de hand liggend, logisch en beter is voor TS. Onzin om dan maar te gaan lopen blaten over napraten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:51 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Jij bent de eerste in een rij van 80+ reageerders, die niet de meute napraat.
Anyway, ja, ik denk dat als TS het doet, dat ze dan wel vantevoren wat grenzen in gedachte moet houden. En er rekening mee moet houden, dat ze financieel de schade binnen de perken moet houden (voor het geval ze betrapt wordt). Maar goed, zover zijn we nog niet :-)
Maar goed, het moet symbolisch zijn. Maar wel effectief! Tricky, tricky
Dat helpt geen moer hoor, want natuurlijk word jij afgeschilderd als de krankzinnige wraakzuchtige ex die het niet kan hebben dat hij je niet meer wil. Dat meisje gaat echt niet naar jou luisteren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef PARP het volgende:
Nouja, mijn plan was eerst om als hij een nieuwe vriendin had haar samen met zijn andere ex te contacten en uit te leggen dat ze op moet passen... maar meneer heeft nog geen nieuwe vriendin. Ik ga ook geen spullen van hem stukmaken, call me pathetic maar ik hou er niet van onschuldigen pijn te doen en ergens trekt dat zich door naar spullen. Bovendien krijg ik dan een strafblad.
Dan handel je op een manier waarbij je een ander nodig hebt om je 'beter' te voelen wat dus eigenlijk dezelfde afhankelijkheid van tijdens de relatie inhoudt. Wat je zegt is geen loslaten van ellende maar eraan vasthouden en je erdoor laten leiden. Tuurlijk het leidt je af van je verdriet maar dat is is tijdelijk en uiteindelijk zit toch gewoon met jezelf, zoals het hoort want daar is waar het echte werk plaats vind.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:51 schreef Heinlein het volgende:
Anyway, ja, ik denk dat als TS het doet, dat ze dan wel vantevoren wat grenzen in gedachte moet houden. En er rekening mee moet houden, dat ze financieel de schade binnen de perken moet houden (voor het geval ze betrapt wordt). Maar goed, zover zijn we nog niet :-)
Maar goed, het moet symbolisch zijn. Maar wel effectief! Tricky, tricky!
Schijterd! Je krijgt echt geen strafblad omdat je een paar spijkerbroeken afknipt, of een kras op iemand z'n auto zet. Wil je nou wraak of niet? Persoonlijk vind ik het geroer in iemand z'n privé-leven heftiger, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef PARP het volgende:
Nouja, mijn plan was eerst om als hij een nieuwe vriendin had haar samen met zijn andere ex te contacten en uit te leggen dat ze op moet passen... maar meneer heeft nog geen nieuwe vriendin.
Ik ga ook geen spullen van hem stukmaken, call me pathetic maar ik hou er niet van onschuldigen pijn te doen en ergens trekt dat zich door naar spullen. Bovendien krijg ik dan een strafblad.
Te gek! Dan kan ie een waargebeurd verhaal vertellen over wat een maf wijf je bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef PARP het volgende:
Simpelweg een knuffel kopen,platjer erop uitstrooien en aan hem versturen.
hoe oud ben je? 12? word eens volwassen en steek al die energie in je eigen leven. die gast geeft geen ene fuck om wat jij 3 jaar na dato nog doet, daar lacht hij alleen maar om.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:30 schreef PARP het volgende:
Simpelweg een knuffel kopen,platjer erop uitstrooien en aan hem versturen.
die dingen komen toch op zijn handen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:35 schreef Copycat het volgende:
Hij opent het pakje, ziet een stomme knuffel erin zitten en gooit het in de kliko.
Of verwacht je dat hij met die knuffel gaat knuffelen? Of neuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |