QFTquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij als vrouw kan deze vraag beter beantwoorden dan mannen. Wij mannen begrijpen het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:01 schreef PARP het volgende:
Ik ben zelf een vrouw maar als ik de 40 nader neem ik gewoon een lange bob. Ik heb het hoofd er niet voor om kort te gaan. Ik vind het ook gewoon lelijk en mij zal je nooit felle kleuren zien dragen:)
Vrouwen met stekeltjeshaar en 3 verschillende kleuren staat geen enkele vrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wrm eigenlijk? Soms staat kort haar beter bij iemand hoor
Wel bij alternatieve vrouwen. Vooral bij de wat jongere exemplaren. Bijpassende kleding noodzakelijk (die met gaten en kettingen)...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Vrouwen met stekeltjeshaar en 3 verschillende kleuren staat geen enkele vrouw.
Oké, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Vrouwen met stekeltjeshaar en 3 verschillende kleuren staat geen enkele vrouw.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel bij alternatieve vrouwen. Vooral bij de wat jongere exemplaren. Bijpassende kleding noodzakelijk (die met gaten en kettingen)...
Dat is kort, maar niet pittig. Een kort, pittig kapseltje is wat ik zojuist beschreef. Kort haar kan inderdaad wel mooi staan, soms.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, daar heb je gelijk in
Maar ik bedoelde meer kort haar zoals die van Rihanna, Amber Rose enzo
rihannaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, daar heb je gelijk in
Maar ik bedoelde meer kort haar zoals die van Rihanna, Amber Rose enzo
Vrouwen van 50 + met lang haar staat idd hekserig, maar een lange bob staat gewoon classy en mooi. [img] http://fireproofpaperdoll.files.wordpress.com/2009/12/anne_hathaway_s_long_bob.jpg3 [/img]quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef Prospos het volgende:
Vrouwen die als meisje lang haar hadden en nu nog steeds met hetzelfde kapsel lopen omdat het jammer is om het af te knippen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |