abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102716978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie kijken nooit Amerikaanse series?
Al die series zijn zo, doe nou niet extra je best om standaard dingen belachelijk te maken :')

Alleen HBO series zijn anders maar die kunnen het dan ook volpompen met sex en drugs
Jij kijkt gewoon geen kwaliteitsseries als Breaking Bad en dergelijke. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:38:13 #102
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102717160
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Jij kijkt gewoon geen kwaliteitsseries als Breaking Bad en dergelijke. :')
Breaking Bad

Vader maakt fouten, moeder verbeterd ze, zoon is boos.
Vader maakt fouten, moeder is bitch volgens zoon.
Moeder is jaloers/boos op vader vanwege zoon
Standaard shit

Of Walt die toevallig net z'n zwager red enzo

:')____________!
pi_102717301
Ze moeten gewoon die familie uit elkaar halen. Kinderen moeten bij hun love interests intrekken en hun eigen avonturen beleven en dan slechts om de paar afleveringen even bijkletsen met de ouders.

Dat zou al heel wat clichés schelen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:41:42 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_102717331
Ja, dit was een kutepisode. Hopen dat het volgende week weer beter wordt.
pi_102717460
Ik had trouwens verwacht hier een hele klaagzang aan te treffen over alle actie die buiten beeld plaats vond. Die pa die even snel twee van die vogels levend gevangen neemt en het weglokken van die zwerm bijvoorbeeld.

Maar blijkbaar is dat niet als storend ervaren? Da's wel knap opgelost van de schrijvers dan ^O^
pi_102717474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Breaking Bad

Standaard shit

:')
pi_102717525
Ik moet mij heel erg gaan vervelen wil ik dit verder kijken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_102717527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Symer het volgende:
Ik had trouwens verwacht hier een hele klaagzang aan te treffen over alle actie die buiten beeld plaats vond. Die pa die even snel twee van die vogels levend gevangen neemt en het weglokken van die zwerm bijvoorbeeld.

Maar blijkbaar is dat niet als storend ervaren? Da's wel knap opgelost van de schrijvers dan ^O^
Ik ben er blij om, want de actie die ik heb gezien was fucking slecht gedaan met CGI. Maar dan verwacht ik in plaats van actie wel een boeiend verhaal. En dat is niet GTST met dino's.
pi_102718630
Ik vond die vogels niet slecht gedaan anders.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:12:35 #110
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_102718788
Ik deel jullie mening niet. Nee, het is niet diepgaand, daar ben ik het mee eens. Wel vind ik het gewoon spannend, ik vind het jammer als de episode ten einde is en het kijkt heerlijk weg. Ik ben hooked.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_102718832
Tja, aflevering 3 ook gekeken. Ik zie zo veel potentie in het verhaal maar dan moet je niet aankomen met een 'filler episode', zoals het hierboven werd genoemd. Op het moment dat het op zo'n manier verder gaat haak ik af. Ik vind TV-series pas awesome als het verhaal telkens verder loopt, en niet afloopt zoals bij film, of dat er iedere aflevering weer netjes bij de normale stand van zaken wordt geeindigd.

Maar goed, wachten op Episode 4 dus. Hopen komen daar weer sixers in voor.
pi_102718957
quote:
Als dat mokkeltje die gitaar voor 'm koopt, kap ik met deze serie.
:D :D :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:18:32 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102718985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben nu bezig met episode drie, en ik hou weer een kort logboekje bij:

- Acteurs "leggen te veel uit", de dialoog is te verklarend, zeg maar. "Outpost is expecting these supplies in the morning." Duh! Dat weet die ander ook wel, daarom zitten ze al een tijd op die truck ver van Terra Nova. Ik heb 'm daar nu gepauzeerd maar het is te obvious dat die gasten zo worden genakt door een dino.
Spijker op z'n kop, de afleveringen tot nu toe zijn doorspekt van dat soort momenten waardoor de dialoog onnatuurlijk aanvoelt.

In je real-time verslag mis ik alleen nog de -"Dad, how do I know if a boy likes me?"- scène. :')!

quote:
Al die series zijn zo, doe nou niet extra je best om standaard dingen belachelijk te maken :')
Deze serie maakt het wel heel erg bont hoor. :D
En HBO is inderdaad baas.

quote:

Nee, het kon gewoon niemand iets schelen hoe ze van die vliegende monstertjes afkwamen.
De last-minute technobabble oplossing verspeelde het laatste beetje spanning dat er nog was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kleffe_Dop op 05-10-2011 00:30:13 ]
pi_102719041
quote:

Of men was al gestopt met kijken? ;) Of doelde je op mensen in de serie die iets storend zouden moeten vinden? :P
pi_102719387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef Smeich het volgende:

[..]

Of men was al gestopt met kijken? ;) Of doelde je op mensen in de serie die iets storend zouden moeten vinden? :P
Nee, ik lees gewoon overal dat men minder drama wil en meer actie, maar als die actie dan in een halve seconde buiten beeld afgehandeld wordt is dat blijkbaar prima.

Wat wordt er bedoeld met filler trouwens? Terra Nova gaat toch over een familie die zich aan moet passen aan een nieuwe wereld (met dino's), wat dat betreft ging deze aflevering over de hoofdverhaallijn. Waar moet een aflevering over gaan om geen filler te zijn?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:51:47 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102719922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef Symer het volgende:

[..]

Nee, ik lees gewoon overal dat men minder drama wil en meer actie, maar als die actie dan in een halve seconde buiten beeld afgehandeld wordt is dat blijkbaar prima.

Wat wordt er bedoeld met filler trouwens? Terra Nova gaat toch over een familie die zich aan moet passen aan een nieuwe wereld (met dino's), wat dat betreft ging deze aflevering over de hoofdverhaallijn. Waar moet een aflevering over gaan om geen filler te zijn?
Ik vond het storender toen in de eerste aflevering niet te zien was hoe hij uit de gevangenis ontsnapte. Nu viel het me wel op dat ze ineens blijkbaar die twee vogels hadden gevangen, maar dat stoorde me toch minder.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:55:15 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102720019
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik weet niet welk topic jij hebt gelezen? De kritiek gaat hier namelijk niet over de hoeveelheid drama, maar over de manier waarop menselijke relatie's worden neergezet in de serie.
Dat is heel wat anders.

quote:
Een 'filler episode' is een naam die gegeven wordt aan een aflevering waarin vrijwel geen plot ontwikkeling en karakter ontwikkeling plaatsvindt.
Vaak wordt zo'n aflevering gekenmerkt door een verhaallijn die binnen één aflevering afgehandeld wordt en bovendien geen invloed heeft op het verdere verloop van de serie.
Afleveringen met een grote rode 'reset-button' dus.

En afgaande op de promo komt er ook volgende week een filler episode, alleen worden de vliegende monstertjes ingewisseld voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 05-10-2011 01:03:50 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:29:30 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_102720745
quote:

Alleen HBO series zijn anders maar die kunnen het dan ook volpompen met sex en drugs
Ja want AMC, Showtime enz. kunnen dat niet. Het is leuk dat je uit de hoogte wil doen, maar ook op de grotere netwerken zijn er goede series te vinden.
pi_102721740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef robertwilson het volgende:
Tja, aflevering 3 ook gekeken. Ik zie zo veel potentie in het verhaal maar dan moet je niet aankomen met een 'filler episode', zoals het hierboven werd genoemd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Introduceer Terra Nova nou eens fatsoenlijk, er valt zoveel te vertellen!
Waar zien jullie precies die potentie in? De oude wereld met dino's? Want daar valt nou eigenlijk weinig boeiends mee te doen. En personages in het kamp zijn nou ook nog niet echt ingrediënten tot iets interessants.

Het kijkt redelijk weg hoor, maar ik zie juist weinig potentie.
pi_102721827
quote:

Inderdaad wat een debiele haters hier zeg. Aflevering was niet best, maar zoals sommige mensen het hier doen overkomen is dit nog erger dan Nederlandse rommel.

quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik deel jullie mening niet. Nee, het is niet diepgaand, daar ben ik het mee eens. Wel vind ik het gewoon spannend, ik vind het jammer als de episode ten einde is en het kijkt heerlijk weg. Ik ben hooked.
Hier kan ik me ook wel enigszins in vinden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102724213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Breaking Bad

Standaard shit

:D _O_.
  Moderator woensdag 5 oktober 2011 @ 09:41:38 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_102724434
De aflevering van gisteren heb ik nog niet gekeken, maar als ik hier lees dat dat NU al een filler is, dat vind ik wel erg vlot.

De pilot vond ik wel aardig, maar (volgens mij hier al een keertje gezegd) een beetje teveel met kinderen/tieners, daar houd ik niet zo van. De CGI vond ik reuze meevallen trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102724442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Een 'filler episode' is een naam die gegeven wordt aan een aflevering waarin vrijwel geen plot ontwikkeling en karakter ontwikkeling plaatsvindt.
Vaak wordt zo'n aflevering gekenmerkt door een verhaallijn die binnen één aflevering afgehandeld wordt en bovendien geen invloed heeft op het verdere verloop van de serie.
Afleveringen met een grote rode 'reset-button' dus.
Dan ben ik nog steeds benieuwd waar het over moet gaan om geen filler te zijn. De 6'ers? Die zijn gewoon onderdeel van de beproeving die de kolonisten moeten doorstaan, net als de vogels dat deze week waren. Het enige verschil is dat die verhaallijn wat langer doorloopt.

Of over die zoon van Taylor die een paar cryptische tekeningen heeft gemaakt over 'the real reason behind Terra Nova' misschien? Ik kan toch niet de enige zijn die dat maar een geforceerd mysterie vindt dat nog lang niet interessant genoeg is om alle afleveringen tot de terugkeer van dat plot af te doen als filler?
pi_102726733
quote:

Dan kijk jij echt niet de goede series :').
Amen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:19:16 #125
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102727515
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dan kijk jij echt niet de goede series :').
Nou noem ze dan op
pi_102727714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[..]

Waar zien jullie precies die potentie in? De oude wereld met dino's? Want daar valt nou eigenlijk weinig boeiends mee te doen. En personages in het kamp zijn nou ook nog niet echt ingrediënten tot iets interessants.

Het kijkt redelijk weg hoor, maar ik zie juist weinig potentie.
Het interressante lijkt mij juist die time-portal, met een 'different time-stream'. Hoe communiceren ze? Wie zijn die verraders? Wat is the real reason, enz.
pi_102727887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef Symer het volgende:

[..]

Dan ben ik nog steeds benieuwd waar het over moet gaan om geen filler te zijn. De 6'ers? Die zijn gewoon onderdeel van de beproeving die de kolonisten moeten doorstaan, net als de vogels dat deze week waren. Het enige verschil is dat die verhaallijn wat langer doorloopt.

Of over die zoon van Taylor die een paar cryptische tekeningen heeft gemaakt over 'the real reason behind Terra Nova' misschien? Ik kan toch niet de enige zijn die dat maar een geforceerd mysterie vindt dat nog lang niet interessant genoeg is om alle afleveringen tot de terugkeer van dat plot af te doen als filler?
Kijk, zoals bij Who's The Boss? bijvoorbeeld. Er is altijd een standaardsituatie, dan gebeurd er wat wat die standaardsituatie veranderd en op het einde van de aflevering is alles weer koek en ei wanneer er terug wordt gegaan naar de standaardsituatie.

Ik wil graag series zien waar er geen gebruik wordt gemaakt van dergelijke structuren. In eerste instantie dacht ik dat er een groots verhaal zou zijn die over de 12 afleveringen verteld zou worden, maar helaas wordt er een nieuwe setting gecreeerd en krijgen de hoofdrolspelers daar (blijkbaar) iedere aflevering een beproeving en kunnen ze dan weer terug gaan naar een standaarsituatie. Is gewoon jammer.
pi_102728233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef robertwilson het volgende:

[..]

Kijk, zoals bij Who's The Boss? bijvoorbeeld. Er is altijd een standaardsituatie, dan gebeurd er wat wat die standaardsituatie veranderd en op het einde van de aflevering is alles weer koek en ei wanneer er terug wordt gegaan naar de standaardsituatie.

Ik wil graag series zien waar er geen gebruik wordt gemaakt van dergelijke structuren. In eerste instantie dacht ik dat er een groots verhaal zou zijn die over de 12 afleveringen verteld zou worden, maar helaas wordt er een nieuwe setting gecreeerd en krijgen de hoofdrolspelers daar (blijkbaar) iedere aflevering een beproeving en kunnen ze dan weer terug gaan naar een standaarsituatie. Is gewoon jammer.
Helaas halen series met een doorlopend verhaal standaard lage kijkcijfers. TV-bazen nemen die gok dus zelden meer en willen dat de kijker er makkelijk in kan stappen. Neem een serie als Lost: die scoorde in het begin goed omdat het toen nog een beetje een Castaway verhaallijntje had met ook veel opvulafleveringen. Direct toen ze volledig op het verhaal gingen focussen zakten de kijkcijfers. Met Fringe is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Daar komt nog bij dat het hier om Sci-fi gaat, staat ook vaak garant voor weinig kijkertjes.

Gelukkig zijn er nog zenders als AMC, FX, HBO en Showtime.
Amen.
pi_102729344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nou noem ze dan op
Breaking Bad
Sons of Anarchy
Mad Men
House
Fringe
Justified

Om er maar een paar te noemen :).
Amen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:21:55 #130
32402 s0k
..............................
pi_102729625
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:

En afgaande op de promo komt er ook volgende week een filler episode, alleen worden de vliegende monstertjes ingewisseld voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort stargate rerun in dino-land :')
..................................................................................................................................................
pi_102729874
ach ik vind het nog steeds vermakelijk. Lekkere no-brainer voor 1 keer in de week. Jammer dat het opeens wel erg makkelijk ging met die vogels, dat kon ook best over 2 afleveringen uitgesmeerd worden met wat meer diepgang.

En de belachelijk slechte en standaard verhaaltjes van de zoon met vriendinnetje, dochter met vriendje en mama met vriendje.

maar hoe dan ook: ik blijf het wel kijken, ik vermaak me wel met dit concept. Het is iig een stuk beter dan Falling Skies, al is dat niet zo moeilijk
pi_102730594
die Spielberg troep heeft me nog nooit kunnen bekoren.
Ik blijf overigens wel kijken.

pi_102730653
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef Pinzon het volgende:

[ afbeelding ]
Vind die moeder er nòg beter uitzien eerlijk gezegd :P. Ook een beetje ongeloofwaardig dat zij zo'n oude zoon heeft.
Amen.
pi_102730839
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Vind die moeder er nòg beter uitzien eerlijk gezegd :P. Ook een beetje ongeloofwaardig dat zij zo'n oude zoon heeft.
Klopt, die ma is beter.
pi_102731391
Overigens moet ik wel bekennen dat veel series filler-materiaal bevatten maar het is alleen niet zo duidelijk als in Terra Nova. Dit was pas de 2e aflevering (ik tel de promo als 1 aflevering) en deze vogelplaag was volkomen irrelevant. Ik moest ook constant aan Hitchcock's "The Birds" denken, vooral toen ze met z'n allen zo op het hek zaten. En dan komt daarbij nog dat ik de spanning en angst in The Birds beter vond neergezet dan in Terra Nova.

Maar goed, Fringe had ook enorm veel filler-materiaal, alleen wist je dat aan het begin nog niet precies, omdat de verhaallijn pas later een andere kant opging waardoor alles daarvoor irrelevant is geworden. Al die "events" in het begin zijn vrijwel irrelevant, om nog maar te zwijgen over de "events" in sommige episodes waarbij het team zelf ontdekt dat er geen connectie bestaat. Pure filler. Maar het overkoepelende verhaal is interessant en onvoorspelbaar genoeg, en de filler is niet vervelend om naar te kijken.

Wat ik gewoon mis, is een gevoel van onbehagen van de personages in de wereld. Je bent 85 miljoen jaar terug in de tijd, er is al een aanvaring geweest met 6-ers, twee aanvallen van vleeseters, nu weer een aanval van vliegende reptielen. Wanneer gaan ze zich onveilig voelen in plaats van een beetje rondhangen op de markt? Ik had meer slapeloze nachten verwacht, mensen die het niet meer trekken. Ik bedoel, ze komen uit 2149 waar alles is geregeld, betegeld en volgestort met beton en ze hebben waarschijnlijk nog nooit een beest levend gezien. Dan komen ze opeens in een junglewereld met dino's en niemand heeft psychiatrische hulp nodig? Ik ken mensen die op vakantie voor twee weken in Frankrijk al heimwee krijgen. :') Ze hebben ook nog eens familie moeten achterlaten in 2149, waarvan ze weten dat die dood zullen gaan daar. Als ze toch filler episodes willen maken, laat ze dan maar eens goed neerzetten hoe de mensen daar gebukt gaan onder dit nieuwe leven. Ik wil zien dat dit voor de mensen iets anders is dan een camping met ongemakken. Het is een fucking break met de mensenwereld, aan je lot overgelaten in plaats van de halve 1984-wereld van 2149. Ik proef het nog niet, tot nu toe.
pi_102731534
quote:
bedankt dat je dingen over Fringe verteld!!! pfff
pi_102732613
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef Pinzon het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is het enige dat ik mis aan deze serie volgens mij :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:12:12 #138
32402 s0k
..............................
pi_102733356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

bedankt dat je dingen over Fringe verteld!!! pfff
Je moet ook echt een klap van de molen gehad hebben als je seizoen 1 kan door komen.
..................................................................................................................................................
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:06:55 #139
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102735323
Dit is echt een pijnlijk slechte serie. Vogeltjes? Echt.

Dat hek ook, dat houdt lekker beesten tegen. :')

Dan reis je helemaal terug naar de wereld van de dino's en dan krijg je dit te zien. Zonde van het geld dat erin is gaan zitten.

[ Bericht 25% gewijzigd door DenWauwelaar op 05-10-2011 15:13:08 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102736461
Kan me niet helemaal vinden in de harde kritiek hier.
Tuurlijk is dit een aflevering die wat rustiger verloopt dan de pilot, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

Mijn mening: de dino's waren een stuk minder indrukwekkend deze aflevering, maar dat zal wel budgetmatige redenen hebben. Kritiek dat dit puur een dino-show zou zijn kan ik me ook niet helemaal in vinden. Dat zou prima werken in een film, maar op TV is er veel meer character development nodig, en dus zal het gezin centraal moeten staan. Hopelijk kunnen de producers een betere balans vinden tussen gezinstijd en actie/dino's. Daarnaast niet heel logisch om meteen na de pilot een soort driehoeksverhouding te introduceren, terwijl je nog niet bepaald invested bent in het hele gezinsgebeuren. Die recommendation van Malcolm geeft wel aan dat er communicatie mogelijk is tussen Terra Nova en de toekomst, dus dat zet wel een mogelijke mythology verhaallijn op, naast die van de Sixes en de drawings.
Voor de rest keek de aflevering prima weg en ben ik benieuwd naar die van volgende week. Hopelijk kunnen de schrijvers wat meer hun draai vinden en minder dino's showen omdat het moet en in plaats daarvan het gezin en de mythology van Terra Nova voorop stellen.
pi_102736889
Ik denk dat Terra Nova voor domme mensen inderdaad wel leuk is.
pi_102739300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef kevin_ het volgende:
Ik denk dat Terra Nova voor domme mensen inderdaad wel leuk is.
Wat een domme opmerking...
pi_102739435
Hij bedoelt waarschijnlijk "minder slim " ;)
  Moderator woensdag 5 oktober 2011 @ 17:31:07 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_102740647
Ik heb het net gekeken. Ik denk ook dat het geen filler was, waarschijnlijk zijn alle afleveringen aparte, afgeronde verhaaltjes (wat Jivis al zei) met een beetje een rode draad: the Sixers en de vreemde tekens op de rotsen.

Verder wat al gezegd is: het exvriendje van moeder, moet dat nou weer? Die "vogels" die met duizenden aan komen vliegen, wat normaal dat hele dorpje plat zou hebben gelegd, er lag alleen wat rommel hier en daar.

En ze waren ook totaal niet ongerust over de duizenden vogels die er laten bij zouden komen: oh ze gaan naar de kust.

Het meisje onder de tafel zat ook gewoon te lachen :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 05-10-2011 17:54:13 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102741499
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:31 schreef Karina het volgende:
Het meisje onder de tafel zat ook gewoon te lachen :')
Inderdaad :')
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_102749545
Die Malcolm zal de mol wel zijn. Prima mogelijkheden om als onderzoeker op een field trip zo nu en dan contact te hebben met de sixers.
Vader komt erachter.
Moeder vertrouwt hem toch en dat zorgt weer voor spanning binnen het gezin.... :O
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_102752024
De volgende episode lijkt mij echt heel kut worden.
pi_102752415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Gremen het volgende:
Die Malcolm zal de mol wel zijn. Prima mogelijkheden om als onderzoeker op een field trip zo nu en dan contact te hebben met de sixers.
Vader komt erachter.
Moeder vertrouwt hem toch en dat zorgt weer voor spanning binnen het gezin.... :O
Als dat echt zo is stop ik direct.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:07:59 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_102752719
matig hoor, mooie beelden (behalve de dino's :')) en een flinterdunne verhaallijn :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:44:18 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102754678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:

Het uitgangspunt van de serie (aarde is op -> nieuwe kans om iets op te bouwen) biedt imo voldoende potentie, ongeacht de tijdsperiode waarin het geplaatst wordt.
Maar daar houdt de potentie voor mij op het moment ook wel op.

Alles wat volgt is tot nu toe vrij dramatisch, van het gebrek aan (geloofwaardige en likeable) personages, karakterontwikkeling en intermenselijke relaties tot beroerd geschreven dialogen, waardeloze one-liners en een weinig orgineel startplot.
Maar dat heb ik op de vorige pagina ook al gepost.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 03:47 schreef Seam het volgende:
Inderdaad wat een debiele haters hier zeg/
Ja, mensen die met een onderbouwde mening komen waarom iets niet geweldig is, wat een stel debiele haters zijn dat zeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Gremen het volgende:
Vader komt erachter.
Ik heb zo'n gevoel dat je theorie niet ver van de werkelijkheid zal zitten. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')