Het interressante lijkt mij juist die time-portal, met een 'different time-stream'. Hoe communiceren ze? Wie zijn die verraders? Wat is the real reason, enz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Waar zien jullie precies die potentie in? De oude wereld met dino's? Want daar valt nou eigenlijk weinig boeiends mee te doen. En personages in het kamp zijn nou ook nog niet echt ingrediënten tot iets interessants.
Het kijkt redelijk weg hoor, maar ik zie juist weinig potentie.
Kijk, zoals bij Who's The Boss? bijvoorbeeld. Er is altijd een standaardsituatie, dan gebeurd er wat wat die standaardsituatie veranderd en op het einde van de aflevering is alles weer koek en ei wanneer er terug wordt gegaan naar de standaardsituatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds benieuwd waar het over moet gaan om geen filler te zijn. De 6'ers? Die zijn gewoon onderdeel van de beproeving die de kolonisten moeten doorstaan, net als de vogels dat deze week waren. Het enige verschil is dat die verhaallijn wat langer doorloopt.
Of over die zoon van Taylor die een paar cryptische tekeningen heeft gemaakt over 'the real reason behind Terra Nova' misschien? Ik kan toch niet de enige zijn die dat maar een geforceerd mysterie vindt dat nog lang niet interessant genoeg is om alle afleveringen tot de terugkeer van dat plot af te doen als filler?
Helaas halen series met een doorlopend verhaal standaard lage kijkcijfers. TV-bazen nemen die gok dus zelden meer en willen dat de kijker er makkelijk in kan stappen. Neem een serie als Lost: die scoorde in het begin goed omdat het toen nog een beetje een Castaway verhaallijntje had met ook veel opvulafleveringen. Direct toen ze volledig op het verhaal gingen focussen zakten de kijkcijfers. Met Fringe is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Daar komt nog bij dat het hier om Sci-fi gaat, staat ook vaak garant voor weinig kijkertjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef robertwilson het volgende:
[..]
Kijk, zoals bij Who's The Boss? bijvoorbeeld. Er is altijd een standaardsituatie, dan gebeurd er wat wat die standaardsituatie veranderd en op het einde van de aflevering is alles weer koek en ei wanneer er terug wordt gegaan naar de standaardsituatie.
Ik wil graag series zien waar er geen gebruik wordt gemaakt van dergelijke structuren. In eerste instantie dacht ik dat er een groots verhaal zou zijn die over de 12 afleveringen verteld zou worden, maar helaas wordt er een nieuwe setting gecreeerd en krijgen de hoofdrolspelers daar (blijkbaar) iedere aflevering een beproeving en kunnen ze dan weer terug gaan naar een standaarsituatie. Is gewoon jammer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En afgaande op de promo komt er ook volgende week een filler episode, alleen worden de vliegende monstertjes ingewisseld voor:Soort stargate rerun in dino-landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
Vind die moeder er nòg beter uitzien eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef Pinzon het volgende:
die Spielberg troep heeft me nog nooit kunnen bekoren.
Ik blijf overigens wel kijken.
[ afbeelding ]
Klopt, die ma is beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind die moeder er nòg beter uitzien eerlijk gezegd. Ook een beetje ongeloofwaardig dat zij zo'n oude zoon heeft.
Dat is het enige dat ik mis aan deze serie volgens mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef Pinzon het volgende:
die Spielberg troep heeft me nog nooit kunnen bekoren.
Ik blijf overigens wel kijken.
[ afbeelding ]
Je moet ook echt een klap van de molen gehad hebben als je seizoen 1 kan door komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
bedankt dat je dingen over Fringe verteld!!! pfff
Wat een domme opmerking...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef kevin_ het volgende:
Ik denk dat Terra Nova voor domme mensen inderdaad wel leuk is.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:31 schreef Karina het volgende:
Het meisje onder de tafel zat ook gewoon te lachen
Als dat echt zo is stop ik direct.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Gremen het volgende:
Die Malcolm zal de mol wel zijn. Prima mogelijkheden om als onderzoeker op een field trip zo nu en dan contact te hebben met de sixers.
Vader komt erachter.
Moeder vertrouwt hem toch en dat zorgt weer voor spanning binnen het gezin....
Het uitgangspunt van de serie (aarde is op -> nieuwe kans om iets op te bouwen) biedt imo voldoende potentie, ongeacht de tijdsperiode waarin het geplaatst wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:
Waar zien jullie precies die potentie in? De oude wereld met dino's? Want daar valt nou eigenlijk weinig boeiends mee te doen. En personages in het kamp zijn nou ook nog niet echt ingrediënten tot iets interessants.
Ja, mensen die met een onderbouwde mening komen waarom iets niet geweldig is, wat een stel debiele haters zijn dat zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:47 schreef Seam het volgende:
Inderdaad wat een debiele haters hier zeg/
Ik heb zo'n gevoel dat je theorie niet ver van de werkelijkheid zal zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Gremen het volgende:
Die Malcolm zal de mol wel zijn. Prima mogelijkheden om als onderzoeker op een field trip zo nu en dan contact te hebben met de sixers.
Vader komt erachter.
Moeder vertrouwt hem toch en dat zorgt weer voor spanning binnen het gezin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |