Dat is al achterhaald sinds Captain Kirk op tv was, johquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:58 schreef Symer het volgende:
Goeie aflevering wederom![]()
Waar ik me wel aan stoor is dat Taylor zichzelf met elke gevaarlijke missie meestuurt. De CO moet toch te allen tijde veilig in het kamp zitten om leiding te kunnen geven?
Het verbaast me al dat de wekelijks extra die het loodje legt geen rood shirt aan heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat is al achterhaald sinds Captain Kirk op tv was, joh
Ha, dus ik heb geen slechte keuze gemaakt om na 20minuten van Terra Nova ep1 te stoppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:10 schreef Bot13 het volgende:
Wat een aflevering zeg. Ik heb me echt kapot zitten ergeren. Zoals hierboven al staat: filler, geen enkele échte vooruitgang in het verhaal. De connecties tussen mensen zijn kinderlijk simpel, etc etc.
Misschien dat er mensen zijn die dit leuk vinden om naar te kijken, maar ik vond er niks aan. Denk dat ik Terra Nova maar laat zitten.Zou zeggen: veel plezier aan de mensen die wél willen blijven kijken.
Falling Skies was een zomer serie, dus minder concurrentie, hoe het precies met de ratings van die show zat weet ik echter niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef angel008 het volgende:
wat ik dus niet snap is hoe falling skies zo hoog kan scoren met zulk slecht acteerwerk en dat de eerste ep van terra nova redelijk goed was (niet super) en dan zo slecht scoren.
die amerikanen zijn ook maar maf.
Ratings zijn niet echt te vergelijken omdat FS op een kleine basic cable-zender zat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Falling Skies was een zomer serie, dus minder concurrentie, hoe het precies met de ratings van die show zat weet ik echter niet.
Exact dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:55 schreef yavanna het volgende:
Arme Jim, ontsnap je na jaren uit de gevangenis, gaat miljoenen jaren terug in de tijd en dan kun je nog niet te bed met je vrouw omdat ze aldoor smoesjes heeft waaronder hinder van dierlijke geluiden buiten ( so strange, midden in de natuur ).
Enfin, 15 minuten in en ik zet het maar uit. Jason O'Mara is nice, helaas de rest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ssssttt... Niet te hard, de kinderen slapen hiernaast"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:55 schreef yavanna het volgende:
Arme Jim, ontsnap je na jaren uit de gevangenis, gaat miljoenen jaren terug in de tijd en dan kun je nog niet te bed met je vrouw omdat ze aldoor smoesjes heeft waaronder hinder van dierlijke geluiden buiten ( so strange, midden in de natuur ).
Enfin, 15 minuten in en ik zet het maar uit. Jason O'Mara is nice, helaas de rest niet.
De tijdmachine blijkt dus te werken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
Gewoon een soap van 85 miljoen jaar geleden, doorspekt met een Spielberg-smaakje. Niets meer, niets minder. Bijzonder jaren 90-gevoel krijg ik ervan.Nog een stuk of 10 episodes tot december en dan is de koek op. Ik vind het best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
En hij gaat voor het meisje uit de toekomst, want zijn ware liefde. Meisje van eerdere pilgrimage wordt rancuneus en zet de poort open voor dino's. Place your bets!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Demure het volgende:
Die zoon en dat meisje worden verliefd, net als ze willen zoenen, komt het oude vriendinnetje uit de toekomst binnen lopen. Wedden?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben nu bezig met episode drie, en ik hou weer een kort logboekje bij:
-
- Een gitaar. "You play pretty good."![]()
![]()
Als dat mokkeltje die gitaar voor 'm koopt, kap ik met deze serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
Ze wachten tot de stroeve dialoog voorbij is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kwaliteitsscène ook als dat kereltje met z'n vriendinnetje zit te eten en kletsen op een druk marktplein terwijl er tientallen van die horrorbeesten op het hek zitten, gelukkig wachten ze even met aanvallen.
Oh ja er moest nog even overduidelijk gemaakt worden dat zij elkaar wel zien zitten, maar dat hij een vriendin heeft in de toekomst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze wachten tot de stroeve dialoog voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |