Jij kijkt gewoon geen kwaliteitsseries als Breaking Bad en dergelijke.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jullie kijken nooit Amerikaanse series?
Al die series zijn zo, doe nou niet extra je best om standaard dingen belachelijk te maken
Alleen HBO series zijn anders maar die kunnen het dan ook volpompen met sex en drugs
Breaking Badquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij kijkt gewoon geen kwaliteitsseries als Breaking Bad en dergelijke.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Breaking Bad
Vader maakt fouten, moeder verbeterd ze, zoon is boos.
Vader maakt fouten, moeder is bitch volgens zoon.
Moeder is jaloers/boos op vader vanwege zoon
Standaard shit
Of Walt die toevallig net z'n zwager red enzo____________!
Ik ben er blij om, want de actie die ik heb gezien was fucking slecht gedaan met CGI. Maar dan verwacht ik in plaats van actie wel een boeiend verhaal. En dat is niet GTST met dino's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Symer het volgende:
Ik had trouwens verwacht hier een hele klaagzang aan te treffen over alle actie die buiten beeld plaats vond. Die pa die even snel twee van die vogels levend gevangen neemt en het weglokken van die zwerm bijvoorbeeld.
Maar blijkbaar is dat niet als storend ervaren? Da's wel knap opgelost van de schrijvers dan
Spijker op z'n kop, de afleveringen tot nu toe zijn doorspekt van dat soort momenten waardoor de dialoog onnatuurlijk aanvoelt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben nu bezig met episode drie, en ik hou weer een kort logboekje bij:
- Acteurs "leggen te veel uit", de dialoog is te verklarend, zeg maar. "Outpost is expecting these supplies in the morning." Duh! Dat weet die ander ook wel, daarom zitten ze al een tijd op die truck ver van Terra Nova. Ik heb 'm daar nu gepauzeerd maar het is te obvious dat die gasten zo worden genakt door een dino.
Deze serie maakt het wel heel erg bont hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die series zijn zo, doe nou niet extra je best om standaard dingen belachelijk te maken
Nee, het kon gewoon niemand iets schelen hoe ze van die vliegende monstertjes afkwamen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Symer het volgende:
Maar blijkbaar is dat niet als storend ervaren? Da's wel knap opgelost van de schrijvers dan
Of men was al gestopt met kijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Symer het volgende:
Nee, ik lees gewoon overal dat men minder drama wil en meer actie, maar als die actie dan in een halve seconde buiten beeld afgehandeld wordt is dat blijkbaar prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef Smeich het volgende:
[..]
Of men was al gestopt met kijken?Of doelde je op mensen in de serie die iets storend zouden moeten vinden?
Ik vond het storender toen in de eerste aflevering niet te zien was hoe hij uit de gevangenis ontsnapte. Nu viel het me wel op dat ze ineens blijkbaar die twee vogels hadden gevangen, maar dat stoorde me toch minder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik lees gewoon overal dat men minder drama wil en meer actie, maar als die actie dan in een halve seconde buiten beeld afgehandeld wordt is dat blijkbaar prima.
Wat wordt er bedoeld met filler trouwens? Terra Nova gaat toch over een familie die zich aan moet passen aan een nieuwe wereld (met dino's), wat dat betreft ging deze aflevering over de hoofdverhaallijn. Waar moet een aflevering over gaan om geen filler te zijn?
Ik weet niet welk topic jij hebt gelezen? De kritiek gaat hier namelijk niet over de hoeveelheid drama, maar over de manier waarop menselijke relatie's worden neergezet in de serie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, ik lees gewoon overal dat men minder drama wil en meer actie, maar als die actie dan in een halve seconde buiten beeld afgehandeld wordt is dat blijkbaar prima.
Een 'filler episode' is een naam die gegeven wordt aan een aflevering waarin vrijwel geen plot ontwikkeling en karakter ontwikkeling plaatsvindt.quote:Wat wordt er bedoeld met filler trouwens? Terra Nova gaat toch over een familie die zich aan moet passen aan een nieuwe wereld (met dino's), wat dat betreft ging deze aflevering over de hoofdverhaallijn. Waar moet een aflevering over gaan om geen filler te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 05-10-2011 01:03:50 ]
Ja want AMC, Showtime enz. kunnen dat niet. Het is leuk dat je uit de hoogte wil doen, maar ook op de grotere netwerken zijn er goede series te vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alleen HBO series zijn anders maar die kunnen het dan ook volpompen met sex en drugs
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef robertwilson het volgende:
Tja, aflevering 3 ook gekeken. Ik zie zo veel potentie in het verhaal maar dan moet je niet aankomen met een 'filler episode', zoals het hierboven werd genoemd.
Waar zien jullie precies die potentie in? De oude wereld met dino's? Want daar valt nou eigenlijk weinig boeiends mee te doen. En personages in het kamp zijn nou ook nog niet echt ingrediënten tot iets interessants.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Introduceer Terra Nova nou eens fatsoenlijk, er valt zoveel te vertellen!
Inderdaad wat een debiele haters hier zeg. Aflevering was niet best, maar zoals sommige mensen het hier doen overkomen is dit nog erger dan Nederlandse rommel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier kan ik me ook wel enigszins in vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik deel jullie mening niet. Nee, het is niet diepgaand, daar ben ik het mee eens. Wel vind ik het gewoon spannend, ik vind het jammer als de episode ten einde is en het kijkt heerlijk weg. Ik ben hooked.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Breaking Bad
Vader maakt fouten, moeder verbeterd ze, zoon is boos.
Vader maakt fouten, moeder is bitch volgens zoon.
Moeder is jaloers/boos op vader vanwege zoon
Standaard shit
Of Walt die toevallig net z'n zwager red enzo____________!
Dan ben ik nog steeds benieuwd waar het over moet gaan om geen filler te zijn. De 6'ers? Die zijn gewoon onderdeel van de beproeving die de kolonisten moeten doorstaan, net als de vogels dat deze week waren. Het enige verschil is dat die verhaallijn wat langer doorloopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een 'filler episode' is een naam die gegeven wordt aan een aflevering waarin vrijwel geen plot ontwikkeling en karakter ontwikkeling plaatsvindt.
Vaak wordt zo'n aflevering gekenmerkt door een verhaallijn die binnen één aflevering afgehandeld wordt en bovendien geen invloed heeft op het verdere verloop van de serie.
Afleveringen met een grote rode 'reset-button' dus.
Dan kijk jij echt niet de goede seriesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou noem ze dan opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan kijk jij echt niet de goede series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |