oh daar bedoelen ze patrick lodier meequote:Op donderdag 29 september 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dus Patrick is sowieso elke avond om half 9 live te zien? Benny niet?
Hihi. Nou op 101tv niks, alleen een programma. Zo maar bed uit en achter de pc kruipen
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar bedoelen ze patrick lodier meezal even zijn achternaam erachter zetten......
Ja dat, of die meisjes maar is niet zo erg.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nou laat ze zien
Je ziet steeds dezelfde
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat, of die meisjes maar is niet zo erg.
Ja die is wel mooi ja, maar ik kijk ook omdat Benny en Patquote:Op donderdag 29 september 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat meisje met dat bruine haar
Wel een knap meisje. Maar wij willen Benny en Pat zien
hihi
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:39 schreef Liyu het volgende:
Tita thanks voor de link, mannen succes
lekker potje voetballenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef Type-R het volgende:
EK 88 Finale, epische beelden maar beetje vroeg nog
ja beetje jammer. Laat op 101tv gewoon de finale zien, en dan op de internetstream de kandidatenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Krijgen we nu heel de finale te zien en niet de deelnemers? Deze finale heb ik al 10x gezien namelijk
Geniaalquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef Renesite het volgende:
"Benny kapot te krijgen". Dat shirt kreeg Benny rond 8;00 van 101tv
Ik nu ook, try before you diequote:
Echt he?quote:
Jaaa, Bennyquote:Op donderdag 29 september 2011 09:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)c60ad8e7e68bb09ffeb/ Hier in dit filmpje zie je Benny![]()
Ah, dan zat ik dus goedquote:
Dat hoofd wat eruit ploptequote:
Ik heb het vrij snel weggeklikt, geen Benny of Patrique, nah dan zeker geen puffende doos heurquote:
Oh nee ze hadden een pop die zwanger was, althans een gedeelte pop, en daar plopte een hoofdje uit zodat filemon wist hoe het werktequote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het vrij snel weggeklikt, geen Benny of Patrique, nah dan zeker geen puffende doos heur
Het ging inderdaad snelquote:
quote:
verschrikkelijk he Rene, dacht echt leuk praatje met de deelnemers etc. kijk ik naar outbollige fragmenten die al 48856762552348895005837236627834 voorbij zijn gekomen.quote:
Jaja, vanochtend om 8:00 - 9:00.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet naast elkaar zitten, Pat en Benny.
Al wat van Pat gehoord Rene?
echtquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny dus een gele kaart gehad omdat hij twitterde op een moment dat het niet mocht.
Oh zie hem nu pas, wat gaaf!quote:
Zelfs met die cupcakes niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie het
Ik twitter niet zo veel meer
Pat twitterde dat er 22 uit lagen al..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kunnen we nou weten hoeveel er nog zitten en hoeveel er afgehaakt zijn?
Ik vind het zo raar dat dat verder nergens staat. Gewoon geen updates of iets.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Pat twitterde dat er 22 uit lagen al..
Waar zie je dit?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Voor Benny was ik te laat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schakelde net te laat inquote:
Tussen de programma's door, interviewen ze de kandidaten. En toevallig nu Benny en Patrickquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar zie je dit?
Ik zie alleen de programma's die uitgezonden worden via de link in de OP.
Awwwquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in
Zag nog net even Benny, dus was wel op tijd voor Patrick.
Wel grappig, hij zei dat hij Benny wel al kent, en toen vroeg die pipo, is Benny altijd zo stil.
En toen zei Patrick, ja, maar Benny is Benny
Zo grappig
Misschien volop airco aan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
Maar is het zo koud daar, ik ga dood hier van de warmte, met zijn spencer aan
Ja zou kunnen, ik heb trouwens nog niks gehoord van die xboxquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien volop airco aan?
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, ik heb trouwens nog niks gehoord van die xbox
Ik mag het hopen ja, stelletje sukkels daarquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Nou ja er zal wel wat tijd over heen gaan toch?
Echt he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
Verdomme ik zit zo af en toe te kijken maar mis het telkens, haters!
Ik vind hem er wel goed uitzienquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
Gaat wel okay met 'm? Of werd dt niet gevraagd?
Oh misschien net weer 1 wegquote:
Jawel, het ging goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
Gaat wel okay met 'm? Of werd dt niet gevraagd?
Allebei nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
Mam net ook: 'Die ziet er nog fris bij/uit!'
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch patquote:
150 uur? Nou ja, dan mogen ze best samen naar LA medunkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Over een paar dagen en Benny en Pat zitten met z'n 2en. Na 150 uur schudden ze elkaar de hand en vinden ze het mooi geweest.
en als er dan nog 10 over zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
150 uur? Nou ja, dan mogen ze best samen naar LA medunkt.
Ze stoppen na 87 uur.
Laatste over wordt geselecteerd door shoot-out vragen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als er dan nog 10 over zijn
Ik ben weer weggezaptquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
Respect als je hierbij wakker kan blijven, echt waar...
Wat een oersaai programma
Best een leuk meisje trouwensquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En een meisje geeft op, live op tv. Dus nog 22 neem ik aan.
dus die andere 20 moeten maar afhaken en wel NUquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
Verder nog 22 deelnemers met Benny en Patje
Zullen we nu naar Hilversum gaan dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus die andere 20 moeten maar afhaken en wel NU
we kunnen wel een kijkje gaan nemen morgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we nu naar Hilversum gaan dan?
neem ik mijn pijl en boog mee en schiet die andere 20 deelnemers zo het rooie hokje uitquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we nu naar Hilversum gaan dan?
Ik zat daar serieus over na te denken maar ik kan niet morgen en heb die avond ook nog een feestje dus zondag durf ik ook niet te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kunnen wel een kijkje gaan nemen morgen
lan morgen niet, maar als jullie wel gaan neem een groot kartonnen bord mee en zet daar op Toverheks steunt jullie in gedachte en op afstandquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kunnen wel een kijkje gaan nemen morgen
En Kally ook en die stroomstootjes vind niet dat dat magquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lan morgen niet, maar als jullie wel gaan neem een groot kartonnen bord mee en zet daar op Toverheks steunt jullie in gedachte en op afstand
dat is jammerquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zat daar serieus over na te denken maar ik kan niet morgen en heb die avond ook nog een feestje dus zondag durf ik ook niet te zeggen
trekken ze het nog een beetje Rene, heb alleen Benny vanmorgen gelezen op FB heb jij nog Pat gesproken, hij ziet er goed uit op de foto`squote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef Renesite het volgende:
OMG nicotinepillen en stroomstoot apparaatjes...
vind dat belachelijk echt, dat ze zulke dingen doen maar ja dat is BNN hequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
En Kally ook en die stroomstootjes vind niet dat dat mag
Het is echt te fout en ik vind dat het echt niet kan, maar stiekem moest ik wel lachen bij sommige stukjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
zie nu die irritante gozer die hitler speelt echt dat vind ik geen humor heb er ook niet om kunnen lachen
fout of niet kan niet om zulk humor lachen, net als andre van duin echt geen glimlach krijgt zulke humor van mequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is echt te fout en ik vind dat het echt niet kan, maar stiekem moest ik wel lachen bij sommige stukjes
Mee eens daar kan ik ook niet om lachen, sowieso niet om Nederlandse humor. Zo moet ik ook niet lachen om de lama's enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fout of niet kan niet om zulk humor lachen, net als andre van duin echt geen glimlach krijgt zulke humor van me
Njah is ook, maar onze schatjes zijn die hards en hebben die onzin niet nodig, ik ben echt fucking trots op zequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat belachelijk echt, dat ze zulke dingen doen maar ja dat is BNN he
Ik heb ze ook niet meer gesproken na 9:00... maar in de interviews lijkt het wel okay te gaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trekken ze het nog een beetje Rene, heb alleen Benny vanmorgen gelezen op FB heb jij nog Pat gesproken, hij ziet er goed uit op de foto`s
soms de Lama`s maar niet vaak, Najib Amhali, herman finkers en natuurlijk Hans Libregt maar die heb ik in het echt gezien in Carre dat is me een vakmanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens daar kan ik ook niet om lachen, sowieso niet om Nederlandse humor. Zo moet ik ook niet lachen om de lama's enzo
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet meer gesproken na 9:00... maar in de interviews lijkt het wel okay te gaan!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens een gekneusde middelvinger, ik droeg een vuilniszak aan die vinger en knak
Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]je moet ook geen vuilniszak aan 1 vinger doen.......
dag scattie en kus ook aan je mannetjequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik liep met nog meer te zeulen en dacht o dat kan wel, beetje blond haha.
Ik ga voor de tv hangen en lekker wijn slobberen met mijn mannetje, tot later
vooral door de grielen mompelde Eric nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
De Gulden was een soort Euro die niet verpest kon worden door andere landen
Ja continu nu omdat ze interview hebben met de buurman.quote:
thx internet loopt achterquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja continu nu omdat ze interview hebben met de buurman.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx internet loopt achter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx internet loopt achter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zoek een programma waar ik mee kan opnemen
Als hij antwoordt dan krijgt ie een gele kaartquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet je mij niet vragen he,
vraag het Benny die weet dat wel
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als hij antwoordt dan krijgt ie een gele kaart
Waanzinnig gedroomd en op een onbewoond eiland. Wat ik nu hoor ken ik niet.quote:
zag je Pat staan klein beetje bewegenquote:
Gewoon even naar Geraldine kijken, krijg je energie van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny zit na 41 uur in een dip!
Maar hij mag niet opgeven! Kom op Benny je kan het
Benny is een rauwe bankzitter. Ken-ie best wellllquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon even naar Geraldine kijken, krijg je energie van.
Wel gemeen dat ze dergelijke 'saaie' beelden uitzendenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny zit na 41 uur in een dip!
Maar hij mag niet opgeven! Kom op Benny je kan het
Ik twijfelde. Maar naar het schijnt mag je maar 5 minuten naar de verlaging (tegenover de hal dus)... Je kan wel eten/drinken achterlaten. Maar voor 5 minuten is 2 uur reizen heen en terug in de trein á 26 euro óf met de auto á 40 euro niet bepaald relaxt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Toch jammer dat er morgen niemand mee kan naar Benny en Patrick
Hmzzzz ik ga kijken wat ik kan doen, sleur anders wel gewoon een vriendin mee
Iddquote:
Je keek al niet echt fris gisteravond toen ik ging slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:20 schreef iBenny het volgende:
Ik scheen te hebben gehallicuneerd... zag overal stickers
als je keek wat voor ouwe meuk (en vooral lange en slechte...) we voorgeschoteld kregen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je keek al niet echt fris gisteravond toen ik ging slapen
Dat kunnen we zien op 101tv inderdaad. Ik had nog een whatsappje naar Patrick gestuurd: 'sterkte met villa felderhof en voetbal'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je keek wat voor ouwe meuk (en vooral lange en slechte...) we voorgeschoteld kregen...
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:11 schreef Renesite het volgende:
Sliep in opgespaarde tijd. Hoorde zijn wekker niet...
Hij kijkt na het douchen of hij blijft. Als hij deze dag af kan maken, dan de ander ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 06:32 schreef Renesite het volgende:
Kreeg net een WhatsApp. Patrick voelt zich nu wel zwaar verkrackt. Nu even douchen.
Jezus wat een naaihond die René..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....
'Dan de ander ook' ? Las dat-ie het tot 15:00 wil aanzien. Hij belt maar, dan haal ik 'm wel opquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kijkt na het douchen of hij blijft. Als hij deze dag af kan maken, dan de ander ook
Geef hem een schop onder zn hol en dat-ie lekker blijft zitten!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:39 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als jij daar nu zou staan, hij met je meegaat
brbquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef hem een schop onder zn hol en dat-ie lekker blijft zitten!!!!
Snap ik snap ik. Ik zit al leuk met hem te WhatsAppenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
brb
Nee maar, om maar aan te geven...
wat een matennaaierquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....
als alleen Benny afgevallen is??? de tussenstand was gisteravond nog 22 man, dus 21 zijn er dan nog over.quote:
Is Benny dan als enigste nog afgevallen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als alleen Benny afgevallen is??? de tussenstand was gisteravond nog 22 man, dus 21 zijn er dan nog over.
dat weet ik niet, misschien straks een up-date van Rene of Bennyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is Benny dan als enigste nog afgevallen?
Lijkt me sterk though.
dank je wel...las niks op 101 tv ga even kijken op de site van BNNquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:33 schreef Miniem het volgende:
Zijn er wel meer afgevallen
Sowieso nog 1 las ik op Twitter.
En denk heus wel meerdere mensen.
Dattumquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:42 schreef Kally het volgende:
Benny lieverd jammer, maar jezus je hebt het toch maar even gedaan
Rene weet jij hoeveel mensen er nog over zijn, kan het nergens vinden ook niet op de BNN site?????quote:
Echt, die stoel die hangt en saaie meuk voorgeschoteld, instant slaapquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
Jammer Benny maar wel respect, ik zou na 10 minuten al in slaap zijn gevallen. En dat is gewoon ook serieus
Echt 100x beter dan de editie van nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Dit waren pas opdrachten
Fort Boyard van vroeger
Inderdaad, ik heb de eerste aflevering gezien, en dacht WTF wat een makkelijke opdrachtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Echt 100x beter dan de editie van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |