fout of niet kan niet om zulk humor lachen, net als andre van duin echt geen glimlach krijgt zulke humor van mequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is echt te fout en ik vind dat het echt niet kan, maar stiekem moest ik wel lachen bij sommige stukjes
Mee eens daar kan ik ook niet om lachen, sowieso niet om Nederlandse humor. Zo moet ik ook niet lachen om de lama's enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fout of niet kan niet om zulk humor lachen, net als andre van duin echt geen glimlach krijgt zulke humor van me
Njah is ook, maar onze schatjes zijn die hards en hebben die onzin niet nodig, ik ben echt fucking trots op zequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat belachelijk echt, dat ze zulke dingen doen maar ja dat is BNN he
Ik heb ze ook niet meer gesproken na 9:00... maar in de interviews lijkt het wel okay te gaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trekken ze het nog een beetje Rene, heb alleen Benny vanmorgen gelezen op FB heb jij nog Pat gesproken, hij ziet er goed uit op de foto`s
soms de Lama`s maar niet vaak, Najib Amhali, herman finkers en natuurlijk Hans Libregt maar die heb ik in het echt gezien in Carre dat is me een vakmanquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens daar kan ik ook niet om lachen, sowieso niet om Nederlandse humor. Zo moet ik ook niet lachen om de lama's enzo
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet meer gesproken na 9:00... maar in de interviews lijkt het wel okay te gaan!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens een gekneusde middelvinger, ik droeg een vuilniszak aan die vinger en knak
Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]je moet ook geen vuilniszak aan 1 vinger doen.......
dag scattie en kus ook aan je mannetjequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik liep met nog meer te zeulen en dacht o dat kan wel, beetje blond haha.
Ik ga voor de tv hangen en lekker wijn slobberen met mijn mannetje, tot later
vooral door de grielen mompelde Eric nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
De Gulden was een soort Euro die niet verpest kon worden door andere landen
Ja continu nu omdat ze interview hebben met de buurman.quote:
thx internet loopt achterquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja continu nu omdat ze interview hebben met de buurman.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx internet loopt achter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx internet loopt achter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zoek een programma waar ik mee kan opnemen
Als hij antwoordt dan krijgt ie een gele kaartquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet je mij niet vragen he,
vraag het Benny die weet dat wel
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als hij antwoordt dan krijgt ie een gele kaart
Waanzinnig gedroomd en op een onbewoond eiland. Wat ik nu hoor ken ik niet.quote:
zag je Pat staan klein beetje bewegenquote:
Gewoon even naar Geraldine kijken, krijg je energie van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny zit na 41 uur in een dip!
Maar hij mag niet opgeven! Kom op Benny je kan het
Benny is een rauwe bankzitter. Ken-ie best wellllquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon even naar Geraldine kijken, krijg je energie van.
Wel gemeen dat ze dergelijke 'saaie' beelden uitzendenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny zit na 41 uur in een dip!
Maar hij mag niet opgeven! Kom op Benny je kan het
Ik twijfelde. Maar naar het schijnt mag je maar 5 minuten naar de verlaging (tegenover de hal dus)... Je kan wel eten/drinken achterlaten. Maar voor 5 minuten is 2 uur reizen heen en terug in de trein á 26 euro óf met de auto á 40 euro niet bepaald relaxt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
Toch jammer dat er morgen niemand mee kan naar Benny en Patrick
Hmzzzz ik ga kijken wat ik kan doen, sleur anders wel gewoon een vriendin mee
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |