Jaja, vanochtend om 8:00 - 9:00.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet naast elkaar zitten, Pat en Benny.
Al wat van Pat gehoord Rene?
echtquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny dus een gele kaart gehad omdat hij twitterde op een moment dat het niet mocht.
Oh zie hem nu pas, wat gaaf!quote:
Zelfs met die cupcakes niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie het
Ik twitter niet zo veel meer
Pat twitterde dat er 22 uit lagen al..quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kunnen we nou weten hoeveel er nog zitten en hoeveel er afgehaakt zijn?
Ik vind het zo raar dat dat verder nergens staat. Gewoon geen updates of iets.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Pat twitterde dat er 22 uit lagen al..
Waar zie je dit?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Voor Benny was ik te laat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schakelde net te laat inquote:
Tussen de programma's door, interviewen ze de kandidaten. En toevallig nu Benny en Patrickquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar zie je dit?
Ik zie alleen de programma's die uitgezonden worden via de link in de OP.
Awwwquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in
Zag nog net even Benny, dus was wel op tijd voor Patrick.
Wel grappig, hij zei dat hij Benny wel al kent, en toen vroeg die pipo, is Benny altijd zo stil.
En toen zei Patrick, ja, maar Benny is Benny
Zo grappig
Misschien volop airco aan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
Maar is het zo koud daar, ik ga dood hier van de warmte, met zijn spencer aan
Ja zou kunnen, ik heb trouwens nog niks gehoord van die xboxquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien volop airco aan?
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, ik heb trouwens nog niks gehoord van die xbox
Ik mag het hopen ja, stelletje sukkels daarquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Nou ja er zal wel wat tijd over heen gaan toch?
Echt he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
Verdomme ik zit zo af en toe te kijken maar mis het telkens, haters!
Ik vind hem er wel goed uitzienquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
Gaat wel okay met 'm? Of werd dt niet gevraagd?
Oh misschien net weer 1 wegquote:
Jawel, het ging goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
Gaat wel okay met 'm? Of werd dt niet gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |