De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil wel jaquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
135 pk in zo'n klein autootje. Dat gast wel
maar het blijft een fiat. en met een auto wil je vooral kunnen rijden en niet met pech langs de weg staan.quote:
Mee eens, daarom rij ik Duitse degelijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar het blijft een fiat. en met een auto wil je vooral kunnen rijden en niet met pech langs de weg staan.
Ik moet het hoofdstuk inhalen, omdat ik van havo naar vwo ben gegaan. Mijn economieleraar wil er zeker van zijn dat ik de juiste kennis wel heb. Maar ik moet nu een proefwerk over hoofdstuk 1 doen, wat gewoon de basis van economie is, dus met behoeften en productiefactoren en zo.quote:
Dankquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
was er al gezegd dat het een geniaal verzonnen topic titel is?
dan moet je wel een antieke rijden want de nieuwere generaties zijn niet meer super.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens, daarom rij ik Duitse degelijkheid.
Sorryquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef coban het volgende:
OMGGGGGG DEZE TTT EN OMGGG IEDEFEEN LEEST DIT KUTSPOUWERRRR DAT MAAK JIJ ERVANNNN
Ik rij in een redelijk nieuwe, nooit iets mee gehad ook niet met de boordcomputer wat je wel vaak ziet bij die auto's.quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan moet je wel een antieke rijden want de nieuwere generaties zijn niet meer super.
ok je geeft zelf al toe dat de kwaliteit niet meer is wat het was. prima, je zit al bijna in de acceptatiefasequote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik rij in een redelijk nieuwe, nooit iets mee gehad ook niet met de boordcomputer wat je wel vaak ziet bij die auto's.
zorg alvast voor een goede tt voor de volgende rondequote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Spouwerranger, ik dacht dat we beste buddies waren
Ik voel me genaaid
Ja mr dan worden mods boos en gaan ze mijn tt enzo bewerkenquote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou een topic openen en dat in de TT zetten. Dan lezen meerdere mensen het
Hihi grapjen, jwt. Boeit toch niet?quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef coban het volgende:
Spouwerranger, ik dacht dat we beste buddies waren
Ik voel me genaaid
ik durf het statement wel aan dat iedereen in dit topic een burgerlijke auto rijdt of geen auto.quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die geen burgerlijke auto rijden
Uit eigen ervaring weet ik dat MB een mindere fase had tussen 2000 en 2004, daarna is het motorisch weer uitstekend rechtgetrokken alleen ja boordcomputer kan bij elke auto zijn gebreken hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok je geeft zelf al toe dat de kwaliteit niet meer is wat het was. prima, je zit al bijna in de acceptatiefase
Ohjaquote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mr dan worden mods boos en gaan ze mijn tt enzo bewerken
roest is ook een naar probleem. maar ok als je snel genoeg inruilt heb je er sowieso weinig last van.quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring weet ik dat MB een mindere fase had tussen 2000 en 2004, daarna is het motorisch weer uitstekend rechtgetrokken alleen ja boordcomputer kan bij elke auto zijn gebreken hebben.
Nee boeit me geen fuck eigenlijk mr overdrijven is leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hihi grapjen, jwt. Boeit toch niet?
Dat accent is niet dom.quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja he?
Hij heeft dat domme engelse accent met die humor ook, geweldig
Get him to the greek ook al gezien?
Ik doe niet langer dan 2 jaar met een auto, tenzij lease maar heb liever eigen autoquote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
roest is ook een naar probleem. maar ok als je snel genoeg inruilt heb je er sowieso weinig last van.
Ah.. op die manier. Ja, das kudtquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet het hoofdstuk inhalen, omdat ik van havo naar vwo ben gegaan. Mijn economieleraar wil er zeker van zijn dat ik de juiste kennis wel heb. Maar ik moet nu een proefwerk over hoofdstuk 1 doen, wat gewoon de basis van economie is, dus met behoeften en productiefactoren en zo.
Ik hou van Engelse humor, ik heb Brits accentquote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat accent is niet dom.
Ik wil engels studeren en ik praat ook zo engels.
Engelse humor is baas
Arthur was het leukste
Jep, ookal de link gepostquote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was oorspronkelijk voor Haifish.
Sniley art
Oh wacht, jij bent al aanwezig in dat topic.
Zelf gemaakt.quote:
Alleen vrouwen poepen niet, dus vandaarquote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef FreezePop het volgende:
Waarom schamen voor TT? Iedereen poept. Obama poept, Osama poept, zelfs JApieman poept.
ik zou bewijs posten van het tegendeel maar dat gaat in tegen de policy. google zelf maarquote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen vrouwen poepen niet, dus vandaar
Fixedquote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen mooie vrouwen poepen niet, dus vandaar
JA DAT BEDOEL IK TOCH SCHATTEPATAT ENZO!quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat accent is niet dom.
Ik wil engels studeren en ik praat ook zo engels.
Engelse humor is baas
Arthur was het leukste
Spouwer zegt wat anders hmmmmmquote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelf gemaakt.Kostte me wel 2 minuten of zo!
![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Romana is eigenlijk niet lelijk vind ik.
Romana poept dus niet?quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Romana is eigenlijk niet lelijk vind ik.
Je vindt me lelijk?quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde coban niet beledigen
Begrijpelijkquote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde coban niet beledigen
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 21:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou van Engelse humor, ik heb Brits accent
quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef coban het volgende:
[..]
Je vindt me lelijk?
IK STUUR NOOIT MEER NAAKTPICS
En uitlokken tot happen en dergelijke. Jaja.quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Deze grap was zo makkelijk, Flippiee snapt zelf ook wel dat ik die moreel gezien moest maken.
ow ik denk dat is hier de versiermanier!quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Deze grap was zo makkelijk, Flippiee snapt zelf ook wel dat ik die moreel gezien moest maken.
Niet lelijk? LOOOOLquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef coban het volgende:
Nee even serieus, ik troll niet, ze is best knap. Naja niet knap mr zeker niet lelijk.
Flippiee versieren watquote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ik denk dat is hier de versiermanier!ik neem het terug coban , ik neem het terug!
damned
Ohhquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spouwer linkt naar het topic waar ik hem voor het eerst heb gepost.
Kijk maar: Sniley art
Ook al gezienquote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA DAT BEDOEL IK TOCH SCHATTEPATAT ENZO!
Get him to the greek is dan een aanrader voor u
xx gr gr
Wat ken je mij toch goed.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En uitlokken tot happen en dergelijke. Jaja.
watquote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ik denk dat is hier de versiermanier!ik neem het terug coban , ik neem het terug!
damned
watquote:
Ja.quote:
Met jou kan ik pratenquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ook al gezien![]()
kjoetie
Ik ben ook lief.quote:
Huh watquote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
damned
Jawel, op een schaal van 1 tot 10, toch zeker in de diepere onvoldoendesquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Wel dan. Ik meen het ze is echt niet zo lelijk.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ware liefde is elkaars gedachten kennen en toch van elkaar houden
quote:
Jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Snap je hem?
Lolzzzquote:
Ik werd vanmiddag nog gehosseld door een 17 jarige collega. Een FOK!ker voor de liefde is hierbij een no go geworden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ware liefde is elkaars gedachten kennen en toch van elkaar houden
Nja niet echt door mr ik begrijp het nu welquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ook lief.Had je dat nog niet door of zo!
Jij hebt veel te hoge verwachtingen van mensenquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, op een schaal van 1 tot 10, toch zeker in de diepere onvoldoendes
Nooitquote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Is Tsjooobie al uitgepoept?
Ga huiswerk maken joh haas.quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Intronic het volgende:
Flippie niet haten hoor, niets aantrekken van deze fakers.
Ja, of jij te laagquote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt veel te hoge verwachtingen van mensen
Oké.quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nja niet echt door mr ik begrijp het nu wel
quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Is Tsjooobie al uitgepoept?
Hoe bedoel je fakers?quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Intronic het volgende:
Oke skype aan en goan.quote:
Nee want dan moet ik Patje weer en jou verlaten. En dat bespaar ik julliequote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Intronic het volgende:
Echte liefdequote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik Patje weer en jou verlaten. En dat bespaar ik jullie
Ja dat is algemeen bekend bij mij, ik zie overal wel wat moois inquote:
17? Hoe oud ben jij danquote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag nog gehosseld door een 17 jarige collega. Een FOK!ker voor de liefde is hierbij een no go geworden.
Dat is toch mooi.quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend bij mij, ik zie overal wel wat moois in
noik jij videos? in die kleine gaatjes?quote:
Nee, zo noem jij dat. Iedereen ziet het anders, dus discussieren hierover is een beetje nutteloosquote:
quote:
19, die jongen dacht dat ik 15 was.quote:
ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, zo noem jij dat. Iedereen ziet het anders, dus discussieren hierover is een beetje nutteloos
Tss jij bent voor mij de enigequote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
noik jij videos? in die kleine gaatjes?
Ik moest meteen hieraan denkenquote:
relativiTIJDquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Rezania het volgende:
Oké, laten we het nu over de relativiteit van tijd hebben.
Baas!quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss jij bent voor mij de enige
Maarik moet nu kijken want ik wil voor 12 uur slapen want morgen half 8 weer werken
MAAR MAG DE AUTO MEE DUS GEEN UUR FIETSEN
Ik ging net huilen in topic dat je dood was vraag maar na.quote:
Haha, goeie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
21-12-12quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
wanneer denken jullie dat de neppe alien aanval komt?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een film zien. Welke moet ik zien?
Hoe dan? Bedoel je perceptie?quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Rezania het volgende:
Oké, laten we het nu over de relativiteit van tijd hebben.
ja ik zag het al staan sryquote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ging net huilen in topic dat je dood was vraag maar na.
Kan, we kunnen het ook hebben over hoe tijd slomer gaat naarmate massa sneller gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe dan? Bedoel je perceptie?
aahw ben jij mijn fokvriendje?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Boterbartje het volgende:
something borrowed
500 days of summer!!!
life as we know it
meet the spartans
17 agian
forest gump
good will hunting
Airplane
superbad
eternal sunshine of the spotless mind
the notebook
funny people
a walk to remember
dit zijn wel een paar films voor jou die zo in me opkomen pam
xx je mannetje
Relativiteit vindt jij een moeilijk woord?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Waarom praten jullie over moeilijke woorden
IK EIS NORMALE WOORDEN
Jaa die ga ik nu downloadenquote:
Nee ik vind 'vindt' in verkeerde vorm een moeilijk woord.quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Relativiteit vindt jij een moeilijk woord?
Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik vind 'vindt' in verkeerde vorm een moeilijk woord.
Begint serieus te worden hierquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan, we kunnen het ook hebben over hoe tijd slomer gaat naarmate massa sneller gaat.
Ik was niet eens serieusquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaa die ga ik nu downloaden
En nu?quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Begint serieus te worden hier
KIJK DIT ZEI IK OOK EN TOEN ZEIDEN ZE TEGEN MIJ IS NIET ZOquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan, we kunnen het ook hebben over hoe tijd slomer gaat naarmate massa sneller gaat.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
aahw ben jij mijn fokvriendje?
Ja, mijn zinsconstructie klopt niet, ik weet het.quote:
ik geloof erinquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe denken.jullie over chemtrails ?
Ja, dat klopt gewoon. En bij lichtsnelheid staat tijd stil. Maar hoe snel zou tijd dan bewegen als je echt compleet stil staat bij nul graden kelvin?quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
KIJK DIT ZEI IK OOK EN TOEN ZEIDEN ZE TEGEN MIJ IS NIET ZO
is wel zo
Jaa.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zij is toch een Nederlandse/Britse model?
streepje is gezien die ene doe ik al downloadenquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Boterbartje het volgende:
something borrowed - downing
500 days of summer!!!
life as we know it
meet the spartans
17 agian
forest gump
good will hunting
Airplane
superbad
eternal sunshine of the spotless mind
the notebook
funny people
a walk to remember
dit zijn wel een paar films voor jou die zo in me opkomen pam
xx je mannetje
ik hallon! haal mij opquote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Beach het volgende:
wie wil filmpje pakken met mij
alleen dames graag gr gr
ok ik kom eraanquote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik hallon! haal mij op
Niet echt iets. Heb wel een kijktip voor jequote:
Bullshitquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe denken.jullie over chemtrails ?
Nee iets meer naar het zuiden. Dus duurt wel even.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
woon jij ook in grunn ?
Rapservicequote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef FreezePop het volgende:
Als het niet rijmt hoef jij het niet te weten
Was dat die documantaire op NGC? Ik heb wel reclame gezien maar ben de naam kwijt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt iets. Heb wel een kijktip voor jeDie documentaire van Stephen Hawking over dit onderwerp, echt tof. Zo laat ie zien dat tijdreizen eigenlijk alleen mogelijk zou zijn in het centrum van een sterrenstelsel, omdat daar de meeste massa zit.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat klopt gewoon. En bij lichtsnelheid staat tijd stil. Maar hoe snel zou tijd dan bewegen als je echt compleet stil staat bij nul graden kelvin?
Nee, op discovery channel, het heet Stephen Hawking's Universe. Ik heb hier ook een exemplaar liggenquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was dat die documantaire op NGC? Ik heb wel reclame gezien maar ben de naam kwijt.
En ik stelde trouwens nog een interessante vraag:
[..]
Nee ik schop vrouwen alleen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
[..]
Gelukkig dacht dat je mij zou slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Oké, even downloaden dan maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, op discovery channel, het heet Stephen Hawking's Universe. Ik heb hier ook een exemplaar liggen
Temperatuur heeft geen effect op tijd, volgens mij.
Ja, is ook zo. Die mensen die dat van niet beweren, moet gewoon hun mond dicht houden, want ze weten duidelijk niet waar ze over pratenquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
KIJK DIT ZEI IK OOK EN TOEN ZEIDEN ZE TEGEN MIJ IS NIET ZO
is wel zo
Ja, ik weet wat je bedoelt, maar dat zijn moleculen he. Die hebben niks met tijd te maken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, even downloaden dan maar.
Warmte is toch eigenlijk beweging? Bij nul graden kelvin staan moleculen pas echt stil. Nou, er is nog wel beweging, maar ik ben de term kwijt.
Die bedoelde ik.quote:Het absolute nulpunt is de temperatuur van 0 kelvin. Deze temperatuur staat gelijk aan -273,15°C en -459,67°F.
Atomen gaan langzamer trillen naarmate de temperatuur lager wordt. Bij het absolute nulpunt, wordt vaak geleerd, zouden de atomen volledig stilstaan. Vanuit het oogpunt van de klassieke mechanica is dat juist, maar vanuit het oogpunt van de kwantummechanica is dat niet juist: er blijft altijd nog een nulpuntsbeweging over. Deze nulpuntsbeweging wordt verklaard door de onzekerheidsrelatie van Heisenberg, een elementair principe van de kwantummechanica.
Ik ben nog niet eens begonnenquote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
Lullo's het is hier udowu geen fakking lab.
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Niemand die het nieuws zich interesseert. Klootzaks.
ok tot zooquote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee iets meer naar het zuiden. Dus duurt wel even.
Maar de trillingen van moleculen beïnvloed tijd dus niet zoals een vectorkracht?quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat je bedoelt, maar dat zijn moleculen he. Die hebben niks met tijd te maken.
Ja oke. Dan kom je op het gebied van kwantummechanica en daar zijn we nog steeds niet helemaal over uit wat het nou allemaal precies inhoudt. Zie die neutrino's afgelopen week in CERNquote:
Oh wat leukquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
weetje pam RUSSELBRAND SPEELT OOK IN BEDTIME STORIES, DIE KIJK IK NU OK GROETJES XX JE MANNETJEoh god hoe kansloos
COMPLOTTHEORIE KOU EN WARMTE IS DOOR DE OVERHEID OPGEZET OM ONS IN DE ZOMER MEER TE LATEN BETALEN VOOR DRANKJES EN IN DE WINTER VOOR GAS EN LICHTquote:
Ja, maar die neutrino's zijn juist zo interessant.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke. Dan kom je op het gebied van kwantummechanica en daar zijn we nog steeds niet helemaal over uit wat het nou allemaal precies inhoudt. Zie die neutrino's afgelopen in CERN
Ik dacht van niet, maar ik weet het niet zeker. Misschien eens aan je natuurkundeleraar vragen ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar de trillingen van moleculen beïnvloed tijd dus niet zoals een vectorkracht?
HALLO, ik ben geen homoquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Boterbartje heeft pam gehosseld.
Hoeveel koppels hebben we nou.
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Trollscience + consciencenl
Watnogmeer
aight1 + cobanquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Watnogmeer
Ik vind Kippetje eigenlijk wel leukquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Watnogmeer
quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Watnogmeer
Tsja die heeft ragboer al. Ze zijn getrouwd enzo.quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind Kippetje eigenlijk wel leuk
Mja, het is nog wachten op andere laboratoria die de theorie van CERN bevestigen. Tot nu toe hebben we eigenlijk niksquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar die neutrino's zijn juist zo interessant.
Morgen heb ik natuurkunde, ik zou het eens vragen, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar ik weet het niet zeker. Misschien eens aan je natuurkundeleraar vragen ofzo
Klopt een beetje. Met chemtrails beinvloeden ze het klimaatquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
COMPLOTTHEORIE KOU EN WARMTE IS DOOR DE OVERHEID OPGEZET OM ONS IN DE ZOMER MEER TE LATEN BETALEN VOOR DRANKJES EN IN DE WINTER VOOR GAS EN LICHT
Jawel, discussiemateriaal.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, het is nog wachten op andere laboratoria die de theorie van CERN bevestigen. Tot nu toe hebben we eigenlijk niks
quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja die heeft ragboer al. Ze zijn getrouwd enzo.
quote:
quote:
Dus:quote:
quote:
Chemtrails zijn een complot van de internetserverproviders om mensen sites op te laten richten over chemtrails zodat zij daar geld mee verdienenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klopt een beetje. Met chemtrails beinvloeden ze het klimaat
Klapjes!quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Haha beachjij mag merel wel.
HEY SPOUWER EN REZ ALS JULLIE NOG DOORGAAN GA IK JULLIE ZO HARD OP SCHOOT NEMEN EN JULLIE ACHTERWERK BEWERKEN MET SLIPPER
Ga nou maar homo worden want dan faalt mijn lijstje niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, alsof je er voor kiest
Nee, tijdreizen zijn er dan echt niet in nee. Dat zijn gewoon wilde verhalen van mensen die er geen zak van snappenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen heb ik natuurkunde, ik zou het eens vragen, ben wel benieuwd.
Maar het klopt toch ook dat zelfs al gingen die neutrino's sneller dan het licht, dat het dan theoretisch nog steeds niet mogelijk is om tijd te versnellen? Dus naar de toekomst reizen kan nog niet of heb ik dat verkeerd begrepen.
Goed plan, dan kan ik coban en jou knuffelenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een udowu meet
In de naaktsauna in zevenhuizen
Ja ik hoef de afdankertjes niet hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
HEY SPOUWER EN REZ ALS JULLIE NOG DOORGAAN GA IK JULLIE ZO HARD OP SCHOOT NEMEN EN JULLIE ACHTERWERK BEWERKEN MET SLIPPER
Jij bent meer van de neukertjes?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een foto van mijn man butters
Eerst dacht ik BBQ te hosselen maja...
opzich houd ik niet zo vastigheid
Wie dan. Dan ga ik dat regelen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik hoef de afdankertjes niet hoor.
Maar tijdreizen naar het verleden kan toch wel, want als je sneller dan het licht gaat dan gaat tijd toch achteruit?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, tijdreizen zijn er dan echt niet in nee. Dat zijn gewoon wilde verhalen van mensen die er geen zak van snappen. Het enige wat je kunt bereiken dan is die neutrino's een heleboel afstand laten leggen en ze de toekomst insturen, maar daar bereik je nog niks mee
quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Chemtrails zijn een complot van de internetserverproviders om mensen sites op te laten richten over chemtrails zodat zij daar geld mee verdienen
okquote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ik coban en jou knuffelen
Neequote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent meer van de neukertjes?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Ja nja zij blijkt wel van meerdere te houdn dus kanwelquote:
Top. Dat wordt een leuke combinatie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja zij blijkt wel van meerdere te houdn dus kanwel
Theoretisch wel ja. Maar dan moet je wel een intergalactisch ruimteschip bouwen die snel genoeg kanquote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar tijdreizen naar het verleden kan toch wel, want als je sneller dan het licht gaat dan gaat tijd toch achteruit?
Theoretisch hè.
Ja nja ik ben een meisje. Je weet wel, met meisjesuiterlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
coban in actie
jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik ben een meisje. Je weet wel, met meisjesuiterlijk.
Ja, oke, maar dan met een meisje, maar wel met dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik ben een meisje. Je weet wel, met meisjesuiterlijk.
Of, maar dit is wel een heel ambitieus plan, je moet je massa eerst omzetten in neutrino's en na de tijdreis weer omzetten in massa. We kunnen massa al omzetten in energie en energie geloof ik ook al in massa, dus misschien is dit wel de oplossing. Van die teleporters van Star Trek krijgen we dan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja. Maar dan moet je wel een intergalactisch ruimteschip bouwen die snel genoeg kan
Ja oke, maar jullie hoeven niet halfbloot hoor. Mag ook met kleding aan, dat prefereer ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dan met een meisje, maar wel met dezelfde gezichtsuitdrukking![]()
veel plezier mag ik nog een foto zien dan weet ik met wie ik nu fokverkering heb.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Boterbartje het volgende:
schatje (pam) ik kijk film groeten
Ik zou ze doen en hardquote:
hey wat is ditquote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
veel plezier mag ik nog een foto zien dan weet ik met wie ik nu fokverkering heb.
Misschien in de toekomst ooit. Zeg nooit nooitquote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of, maar dit is wel een heel ambitieus plan, je moet je massa eerst omzetten in neutrino's en na de tijdreis weer omzetten in massa. We kunnen massa al omzetten in energie en energie geloof ik ook al in massa, dus misschien is dit wel de oplossing. Van die teleporters van Star Trek krijgen we dan.
Ja dat zei Coban ik wist van niksquote:
Ja ik ga nu wel weer terug naar huis maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dat zei Coban ik wist van niks
Ik denk dat dit wel mogelijk wordt in de toekomst. Het lukt ons nu al, alleen is de laatste stap nou niet echt rendabel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst ooit. Zeg nooit nooit
Nee, ik wil het liefst op mijn blote billetjes gespankt worden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, maar jullie hoeven niet halfbloot hoor. Mag ook met kleding aan, dat prefereer ik.
Nee nee wij gaan naar den fillemquote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik ga nu wel weer terug naar huis maar.
Daarvoor heb je rezania toch? Mooi koppel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik wil het liefst op mijn blote billetjes gespankt worden.
Dat komt ook aan bod in de documentaire van Hawking. En daar zegtie precies wat jij nou zegtquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel mogelijk wordt in de toekomst. Het lukt ons nu al, alleen is de laatste stap nou niet echt rendabel.Toch wel knap dat Star Trek zoveel technologieën heeft verzonnen die uiteindelijk gewoon mogelijk bleken te zijn.
Ik WTFe een beetje. Japanse muziek is raar maar heb er wel wat van. Wel jappen indie dus iets minder girly j-popquote:
Maar af en toe heb je een vrouwenhand nodig bij dit soort dingen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Daarvoor heb je rezania toch? Mooi koppel.
Zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
Coban is nog steeds pissig, omdat er een discussie op niveau wordt gevoerd.![]()
welke jij haalt kaartjes en betaaltquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee nee wij gaan naar den fillem
Oh, daar heb ik niet eens opgelet. Gewoon muten en fappen maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik WTFe een beetje. Japanse muziek is raar maar heb er wel wat van. Wel jappen indie dus iets minder girly j-pop
Ik heb mannelijke handen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar af en toe heb je een vrouwenhand nodig bij dit soort dingen.
Ja daarom luister ik meer naar Koreaansequote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik WTFe een beetje. Japanse muziek is raar maar heb er wel wat van. Wel jappen indie dus iets minder girly j-pop
Zeg hoe weet jij dat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Coban d'r snorharen gaan omhoog staan als ze een beetje boos is.
Koreaans japans allemaal hetzelfde allemaal cheeky cute girly girlyquote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daarom luister ik meer naar Koreaanse
dan gaan we niet ik heb geen centenquote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
welke jij haalt kaartjes en betaalt
Echt waar?quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat komt ook aan bod in de documentaire van Hawking. En daar zegtie precies wat jij nou zegt
Dat schreeuwde Marokip tijdens de seksquote:
Andere keer dan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dan gaan we niet ik heb geen centen
Nou, qua andere werelden ontdekken enzo. Hij denkt dat wij uiteindelijk aarde zullen verlaten en een soort van nomaden in de ruimte worden zoals in star trek.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar?Ik ben gewoon Stephen Hawking biches.
Praat normaalquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat schreeuwde Marokip tijdens de seks
als het zo moet ga ik wel met buttersquote:
Anton Mussert met zijn tante.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, over Stephen Hawking en relativiteit gesproken.
PS: Einstein was met zijn nicht getrouwd.
Your loss.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
als het zo moet ga ik wel met butters![]()
zucht konden dromen maar waar zijnquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Praat normaal
Houd je fantasie voor je weetje.
Vrijheid van meningsuiting. Daar strijdt Geert voor.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
zucht konden dromen maar waar zijn
Einstein was niet eens in staat tot normale dingen. Hij wist bijvoorbeeld niet hoe hij boodschappen moest doenquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, over Stephen Hawking en relativiteit gesproken.
PS: Einstein was met zijn nicht getrouwd.
ik heb zijn ping:quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Daar strijdt Geert voor.
Ik denk niet dat dat ooit gebeuren, er zal vast wel een deel van de mens zijn die voor eeuwig door de ruimte gaat reizen, maar er zal ook wel een deel zijn dat gewoon op Aarde blijft.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, qua andere werelden ontdekken enzo. Hij denkt dat wij uiteindelijk aarde zullen verlaten en een soort van nomaden in de ruimte worden zoals in star trek.
Dude als je dit meent ben je best sickquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
zucht konden dromen maar waar zijn
daarom meen ik het ook nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dude als je dit meent ben je best sick
Ik heb gehoord dat hij waarschijnlijk asperger had, dat verklaard waarom hij briljant was maar niet gewoon even boodschappen kon doen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Einstein was niet eens in staat tot normale dingen. Hij wist bijvoorbeeld niet hoe hij boodschappen moest doen
oeps, ik keek bij die van murp. ik stuur je Geert's ping wel via dmquote:
Ja, dat moet haast wel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij waarschijnlijk asperger had, dat verklaard waarom hij briljant was maar niet gewoon even boodschappen kon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |