Mja, het is nog wachten op andere laboratoria die de theorie van CERN bevestigen. Tot nu toe hebben we eigenlijk niksquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar die neutrino's zijn juist zo interessant.
Morgen heb ik natuurkunde, ik zou het eens vragen, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar ik weet het niet zeker. Misschien eens aan je natuurkundeleraar vragen ofzo
Klopt een beetje. Met chemtrails beinvloeden ze het klimaatquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
COMPLOTTHEORIE KOU EN WARMTE IS DOOR DE OVERHEID OPGEZET OM ONS IN DE ZOMER MEER TE LATEN BETALEN VOOR DRANKJES EN IN DE WINTER VOOR GAS EN LICHT
Jawel, discussiemateriaal.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, het is nog wachten op andere laboratoria die de theorie van CERN bevestigen. Tot nu toe hebben we eigenlijk niks
quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja die heeft ragboer al. Ze zijn getrouwd enzo.
quote:
quote:
Dus:quote:
quote:
Chemtrails zijn een complot van de internetserverproviders om mensen sites op te laten richten over chemtrails zodat zij daar geld mee verdienenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klopt een beetje. Met chemtrails beinvloeden ze het klimaat
Klapjes!quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Haha beachjij mag merel wel.
HEY SPOUWER EN REZ ALS JULLIE NOG DOORGAAN GA IK JULLIE ZO HARD OP SCHOOT NEMEN EN JULLIE ACHTERWERK BEWERKEN MET SLIPPER
Ga nou maar homo worden want dan faalt mijn lijstje niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, alsof je er voor kiest
Nee, tijdreizen zijn er dan echt niet in nee. Dat zijn gewoon wilde verhalen van mensen die er geen zak van snappenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen heb ik natuurkunde, ik zou het eens vragen, ben wel benieuwd.
Maar het klopt toch ook dat zelfs al gingen die neutrino's sneller dan het licht, dat het dan theoretisch nog steeds niet mogelijk is om tijd te versnellen? Dus naar de toekomst reizen kan nog niet of heb ik dat verkeerd begrepen.
Goed plan, dan kan ik coban en jou knuffelenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een udowu meet
In de naaktsauna in zevenhuizen
Ja ik hoef de afdankertjes niet hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
HEY SPOUWER EN REZ ALS JULLIE NOG DOORGAAN GA IK JULLIE ZO HARD OP SCHOOT NEMEN EN JULLIE ACHTERWERK BEWERKEN MET SLIPPER
Jij bent meer van de neukertjes?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een foto van mijn man butters
Eerst dacht ik BBQ te hosselen maja...
opzich houd ik niet zo vastigheid
Wie dan. Dan ga ik dat regelen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik hoef de afdankertjes niet hoor.
Maar tijdreizen naar het verleden kan toch wel, want als je sneller dan het licht gaat dan gaat tijd toch achteruit?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, tijdreizen zijn er dan echt niet in nee. Dat zijn gewoon wilde verhalen van mensen die er geen zak van snappen. Het enige wat je kunt bereiken dan is die neutrino's een heleboel afstand laten leggen en ze de toekomst insturen, maar daar bereik je nog niks mee
quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Chemtrails zijn een complot van de internetserverproviders om mensen sites op te laten richten over chemtrails zodat zij daar geld mee verdienen
okquote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ik coban en jou knuffelen
Neequote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent meer van de neukertjes?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |