Die bedoelde ik.quote:Het absolute nulpunt is de temperatuur van 0 kelvin. Deze temperatuur staat gelijk aan -273,15°C en -459,67°F.
Atomen gaan langzamer trillen naarmate de temperatuur lager wordt. Bij het absolute nulpunt, wordt vaak geleerd, zouden de atomen volledig stilstaan. Vanuit het oogpunt van de klassieke mechanica is dat juist, maar vanuit het oogpunt van de kwantummechanica is dat niet juist: er blijft altijd nog een nulpuntsbeweging over. Deze nulpuntsbeweging wordt verklaard door de onzekerheidsrelatie van Heisenberg, een elementair principe van de kwantummechanica.
Ik ben nog niet eens begonnenquote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
Lullo's het is hier udowu geen fakking lab.
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Niemand die het nieuws zich interesseert. Klootzaks.
ok tot zooquote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee iets meer naar het zuiden. Dus duurt wel even.
Maar de trillingen van moleculen beïnvloed tijd dus niet zoals een vectorkracht?quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat je bedoelt, maar dat zijn moleculen he. Die hebben niks met tijd te maken.
Ja oke. Dan kom je op het gebied van kwantummechanica en daar zijn we nog steeds niet helemaal over uit wat het nou allemaal precies inhoudt. Zie die neutrino's afgelopen week in CERNquote:
Oh wat leukquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
weetje pam RUSSELBRAND SPEELT OOK IN BEDTIME STORIES, DIE KIJK IK NU OK GROETJES XX JE MANNETJEoh god hoe kansloos
COMPLOTTHEORIE KOU EN WARMTE IS DOOR DE OVERHEID OPGEZET OM ONS IN DE ZOMER MEER TE LATEN BETALEN VOOR DRANKJES EN IN DE WINTER VOOR GAS EN LICHTquote:
Ja, maar die neutrino's zijn juist zo interessant.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke. Dan kom je op het gebied van kwantummechanica en daar zijn we nog steeds niet helemaal over uit wat het nou allemaal precies inhoudt. Zie die neutrino's afgelopen in CERN
Ik dacht van niet, maar ik weet het niet zeker. Misschien eens aan je natuurkundeleraar vragen ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar de trillingen van moleculen beïnvloed tijd dus niet zoals een vectorkracht?
HALLO, ik ben geen homoquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Boterbartje heeft pam gehosseld.
Hoeveel koppels hebben we nou.
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Trollscience + consciencenl
Watnogmeer
aight1 + cobanquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Watnogmeer
Ik vind Kippetje eigenlijk wel leukquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Watnogmeer
quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Spouwerranger + rezania
Pam + boterbart
Mk + ragboer
Dimens + plasticzak
Watnogmeer
Tsja die heeft ragboer al. Ze zijn getrouwd enzo.quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind Kippetje eigenlijk wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |