Hoe dan? Bedoel je perceptie?quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Rezania het volgende:
Oké, laten we het nu over de relativiteit van tijd hebben.
ja ik zag het al staan sryquote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ging net huilen in topic dat je dood was vraag maar na.
Kan, we kunnen het ook hebben over hoe tijd slomer gaat naarmate massa sneller gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe dan? Bedoel je perceptie?
aahw ben jij mijn fokvriendje?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Boterbartje het volgende:
something borrowed
500 days of summer!!!
life as we know it
meet the spartans
17 agian
forest gump
good will hunting
Airplane
superbad
eternal sunshine of the spotless mind
the notebook
funny people
a walk to remember
dit zijn wel een paar films voor jou die zo in me opkomen pam
xx je mannetje
Relativiteit vindt jij een moeilijk woord?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
Waarom praten jullie over moeilijke woorden
IK EIS NORMALE WOORDEN
Jaa die ga ik nu downloadenquote:
Nee ik vind 'vindt' in verkeerde vorm een moeilijk woord.quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Relativiteit vindt jij een moeilijk woord?
Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik vind 'vindt' in verkeerde vorm een moeilijk woord.
Begint serieus te worden hierquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan, we kunnen het ook hebben over hoe tijd slomer gaat naarmate massa sneller gaat.
Ik was niet eens serieusquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaa die ga ik nu downloaden
En nu?quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Begint serieus te worden hier
KIJK DIT ZEI IK OOK EN TOEN ZEIDEN ZE TEGEN MIJ IS NIET ZOquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan, we kunnen het ook hebben over hoe tijd slomer gaat naarmate massa sneller gaat.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
aahw ben jij mijn fokvriendje?
Ja, mijn zinsconstructie klopt niet, ik weet het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |