Dat is toch mooi.quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend bij mij, ik zie overal wel wat moois in
noik jij videos? in die kleine gaatjes?quote:
Nee, zo noem jij dat. Iedereen ziet het anders, dus discussieren hierover is een beetje nutteloosquote:
quote:
19, die jongen dacht dat ik 15 was.quote:
ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, zo noem jij dat. Iedereen ziet het anders, dus discussieren hierover is een beetje nutteloos
Tss jij bent voor mij de enigequote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
noik jij videos? in die kleine gaatjes?
Ik moest meteen hieraan denkenquote:
relativiTIJDquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Rezania het volgende:
Oké, laten we het nu over de relativiteit van tijd hebben.
Baas!quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tss jij bent voor mij de enige
Maarik moet nu kijken want ik wil voor 12 uur slapen want morgen half 8 weer werken
MAAR MAG DE AUTO MEE DUS GEEN UUR FIETSEN
Ik ging net huilen in topic dat je dood was vraag maar na.quote:
Haha, goeie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
21-12-12quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
wanneer denken jullie dat de neppe alien aanval komt?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een film zien. Welke moet ik zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |