Ga nou maar homo worden want dan faalt mijn lijstje niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, alsof je er voor kiest
Nee, tijdreizen zijn er dan echt niet in nee. Dat zijn gewoon wilde verhalen van mensen die er geen zak van snappenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen heb ik natuurkunde, ik zou het eens vragen, ben wel benieuwd.
Maar het klopt toch ook dat zelfs al gingen die neutrino's sneller dan het licht, dat het dan theoretisch nog steeds niet mogelijk is om tijd te versnellen? Dus naar de toekomst reizen kan nog niet of heb ik dat verkeerd begrepen.
Goed plan, dan kan ik coban en jou knuffelenquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een udowu meet
In de naaktsauna in zevenhuizen
Ja ik hoef de afdankertjes niet hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Haha beachjij mag merel wel.
HEY SPOUWER EN REZ ALS JULLIE NOG DOORGAAN GA IK JULLIE ZO HARD OP SCHOOT NEMEN EN JULLIE ACHTERWERK BEWERKEN MET SLIPPER
Jij bent meer van de neukertjes?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil een foto van mijn man butters
Eerst dacht ik BBQ te hosselen maja...
opzich houd ik niet zo vastigheid
Wie dan. Dan ga ik dat regelen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik hoef de afdankertjes niet hoor.
Maar tijdreizen naar het verleden kan toch wel, want als je sneller dan het licht gaat dan gaat tijd toch achteruit?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, tijdreizen zijn er dan echt niet in nee. Dat zijn gewoon wilde verhalen van mensen die er geen zak van snappen. Het enige wat je kunt bereiken dan is die neutrino's een heleboel afstand laten leggen en ze de toekomst insturen, maar daar bereik je nog niks mee
quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Chemtrails zijn een complot van de internetserverproviders om mensen sites op te laten richten over chemtrails zodat zij daar geld mee verdienen
okquote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ik coban en jou knuffelen
Neequote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent meer van de neukertjes?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Haha beachjij mag merel wel.
HEY SPOUWER EN REZ ALS JULLIE NOG DOORGAAN GA IK JULLIE ZO HARD OP SCHOOT NEMEN EN JULLIE ACHTERWERK BEWERKEN MET SLIPPER
Ja nja zij blijkt wel van meerdere te houdn dus kanwelquote:
Top. Dat wordt een leuke combinatie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja zij blijkt wel van meerdere te houdn dus kanwel
Theoretisch wel ja. Maar dan moet je wel een intergalactisch ruimteschip bouwen die snel genoeg kanquote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar tijdreizen naar het verleden kan toch wel, want als je sneller dan het licht gaat dan gaat tijd toch achteruit?
Theoretisch h.
Ja nja ik ben een meisje. Je weet wel, met meisjesuiterlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
coban in actie
jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik ben een meisje. Je weet wel, met meisjesuiterlijk.
Ja, oke, maar dan met een meisje, maar wel met dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik ben een meisje. Je weet wel, met meisjesuiterlijk.
Of, maar dit is wel een heel ambitieus plan, je moet je massa eerst omzetten in neutrino's en na de tijdreis weer omzetten in massa. We kunnen massa al omzetten in energie en energie geloof ik ook al in massa, dus misschien is dit wel de oplossing. Van die teleporters van Star Trek krijgen we dan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja. Maar dan moet je wel een intergalactisch ruimteschip bouwen die snel genoeg kan
Ja oke, maar jullie hoeven niet halfbloot hoor. Mag ook met kleding aan, dat prefereer ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dan met een meisje, maar wel met dezelfde gezichtsuitdrukking![]()
veel plezier mag ik nog een foto zien dan weet ik met wie ik nu fokverkering heb.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Boterbartje het volgende:
schatje (pam) ik kijk film groeten
Ik zou ze doen en hardquote:
hey wat is ditquote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
veel plezier mag ik nog een foto zien dan weet ik met wie ik nu fokverkering heb.
Misschien in de toekomst ooit. Zeg nooit nooitquote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of, maar dit is wel een heel ambitieus plan, je moet je massa eerst omzetten in neutrino's en na de tijdreis weer omzetten in massa. We kunnen massa al omzetten in energie en energie geloof ik ook al in massa, dus misschien is dit wel de oplossing. Van die teleporters van Star Trek krijgen we dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |