Anton Mussert met zijn tante.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, over Stephen Hawking en relativiteit gesproken.
PS: Einstein was met zijn nicht getrouwd.
Your loss.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
als het zo moet ga ik wel met butters![]()
zucht konden dromen maar waar zijnquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Praat normaal
Houd je fantasie voor je weetje.
Vrijheid van meningsuiting. Daar strijdt Geert voor.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
zucht konden dromen maar waar zijn
Einstein was niet eens in staat tot normale dingen. Hij wist bijvoorbeeld niet hoe hij boodschappen moest doenquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, over Stephen Hawking en relativiteit gesproken.
PS: Einstein was met zijn nicht getrouwd.
ik heb zijn ping:quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Daar strijdt Geert voor.
Ik denk niet dat dat ooit gebeuren, er zal vast wel een deel van de mens zijn die voor eeuwig door de ruimte gaat reizen, maar er zal ook wel een deel zijn dat gewoon op Aarde blijft.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, qua andere werelden ontdekken enzo. Hij denkt dat wij uiteindelijk aarde zullen verlaten en een soort van nomaden in de ruimte worden zoals in star trek.
Dude als je dit meent ben je best sickquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
zucht konden dromen maar waar zijn
daarom meen ik het ook nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dude als je dit meent ben je best sick
Ik heb gehoord dat hij waarschijnlijk asperger had, dat verklaard waarom hij briljant was maar niet gewoon even boodschappen kon doen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Einstein was niet eens in staat tot normale dingen. Hij wist bijvoorbeeld niet hoe hij boodschappen moest doen
oeps, ik keek bij die van murp. ik stuur je Geert's ping wel via dmquote:
Ja, dat moet haast wel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij waarschijnlijk asperger had, dat verklaard waarom hij briljant was maar niet gewoon even boodschappen kon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |