De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Vrolijk Verder!
?quote:
Tja "Tsjoban brofist.png pastte er niet meer bij"quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef coban het volgende:
WAAR STA IK IN OP?
dalando ben teleurgesteld.
eerst "df" posten voor fipo, dan editten tot een redelijke post. niet meer doen.quote:
kookniequote:
Ja.quote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kookniezullen we elkaar troosten ?
Ik heb rode wangen van het huilen. Thanksquote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tja "Tsjoban brofist.png pastte er niet meer bij"
ahhww ik mag jullie allebeiquote:
Sshh niet plagenquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
REZANIA IS GEWOON CHIL ENZO
NIET KUT ZOALS ZAK
Steeds huilerigerquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik merk dat rezania eerst heel lief en braaf was maar steeds stouter wordt.
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb rode wangen van het huilen. Thanks
Komt doordat ik geen klapjes van jou krijg.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik merk dat rezania eerst heel lief en braaf was maar steeds stouter wordt.
je mag toch niet scheiden van je geloof dit dat... ?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
HEY!
We gaan niet pz de grond inboren, hij blijft nog altijd mijn ex-man.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.
Voor dat geld niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze kopen voor ¤132?
Ja maak er smeltende boter van ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier en zo meteen weer daar.
Je moet je UI opvrolijken, nu is die zo saai en hij klopt niet.
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.quote:
Geweid?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.
Hooiquote:
Ja ik dacht al dat je commentaar had op mijn UI, wat kan ik er aan doen dan beste vrind. Hij is inderdaad een beetje troosteloosquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier en zo meteen weer daar.
Je moet je UI opvrolijken, nu is die zo saai en hij klopt niet.
Hahah hoe kom je erbijquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je mag toch niet scheiden van je geloof dit dat... ?
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maak er smeltende boter van ofzo
De grond inboren kan niet, we hoeven alleen maar een gat te maken van 20 meter en dan zijn we in de holle aarde.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
HEY!
We gaan niet pz de grond inboren, hij blijft nog altijd mijn ex-man.
geilquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.
Moet het perse boter zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je commentaar had op mijn UI, wat kan ik er aan doen dan beste vrind. Hij is inderdaad een beetje troosteloos
Ik reageer alleen op jouw haatcampagne tegen mij.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.En met jou?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De grond inboren kan niet, we hoeven alleen maar een gat te maken van 20 meter en dan zijn we in de holle aarde.
Ik weet het niet? Ik ben wel boterbartje hequote:
Ik woonde eens in een opvang en daar zat ook een turkse en een marokkaanse en die kregen allebei hun ex de families voor de deur met pistolen enzo omdat ze niet mochten scheiden. dikke eerwraakquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah hoe kom je erbijscheiden mag altijd gahahhahh. Watdenk je zelf
gedwongen getrouwd blijven
Maar ze zitten wel heel lekkerquote:
In de TT bedoel je? Met mij gaat het wel prima, al wil ik natuurlijk ook wel in de TTquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.En met jou?
Picsquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.
smeltende boter ofzo man! lekker sissende biefstuk erinquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Ik ben wel boterbartje he
Varkenshaas > biefstuk.quote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
smeltende boter ofzo man! lekker sissende biefstuk erin
Ja dat zijn debielenquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik woonde eens in een opvang en daar zat ook een turkse en een marokkaanse en die kregen allebei hun ex de families voor de deur met pistolen enzo omdat ze niet mochten scheiden. dikke eerwraaken zuks
Ja, ik bedoelde de TT. Ze moeten gewoon TT's van 1000 letters toestaan, dan hadden we dit probleem niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel heel lekker![]()
Tenminste, ik heb dezelfde (maar dan andere kleur) jaren geleden gekocht en al die tijd wilde ik ze weer hebben.
[..]
In de TT bedoel je? Met mij gaat het wel prima, al wil ik natuurlijk ook wel in de TT
VENUS PROJECTHOLLOW EARTH LOEMENADIE VRIJMETSELAARMASONS TOY STORY 3 EXTENDED DIRECTORS CUT BLOOD LINESquote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet iemand nog goede complottheorieën ?
ik vind het helemaal niet kunnen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat zijn debielen
Eerwraakdat vind ik pas kunnen als je iets heeeeel ergs gedaan hebt
Of Dalando had niet overalquote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde de TT. Ze moeten gewoon TT's van 1000 letters toestaan, dan hadden we dit probleem niet.
Ik heb nu geen tijd voor een UI maar andere keer wil ik wel iets voor je maken.quote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Ik ben wel boterbartje he
Vids.quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kan je het niet zien smelten.
Venus project is geen complottheorie.quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
VENUS PROJECTHOLLOW EARTH LOEMENADIE VRIJMETSELAARMASONS TOY STORY 3 EXTENDED DIRECTORS CUT BLOOD LINES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Maar zo duur.quote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ze zitten wel heel lekker![]()
Tenminste, ik heb dezelfde (maar dan andere kleur) jaren geleden gekocht en al die tijd wilde ik ze weer hebben.
[..]
In de TT bedoel je? Met mij gaat het wel prima, al wil ik natuurlijk ook wel in de TT
quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tijd voor een UI maar andere keer wil ik wel iets voor je maken.
NINE ELEVEN TIMES FOURTHOUSAND OBAMA BIN LADEN CIA DID PIM FORTUYN JEWS DID WTCquote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Venus project is geen complottheorie.
Dat is anders eerwraak. Ik bedoel eerder van boos zijn enzo omdat bijvoorbeeld de vrouw of man vreemdgaat.quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet kunnen.
Ook niet van die acties dat ze zo'n vrouw de neus afsnijden zodat niemand haar meer wil trouwen
Hoezo 4000?quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
NINE ELEVEN TIMES FOURTHOUSAND OBAMA BIN LADEN CIA DID PIM FORTUYN JEWS DID WTC
Dat is waar, hoe lang is dat andere paar mee gegaan?quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Al zijn alle kwaliteitsschoenen duur.
Arme vrouwtjesquote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is anders eerwraak. Ik bedoel eerder van boos zijn enzo omdat bijvoorbeeld de vrouw of man vreemdgaat.
Maar dat komt net zo goed in NL voor.
Mensen verminken in islam voor zulke acties mag helemaal niethet zijn gewoon debielen.
Oké.quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik je dat vertel moet ik je helaas vermoorden.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dit doe je toch niet kijk dan hoe engDie onderste zou met neus vet knap zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Een paar jaar? Weet het niet precies, op een gegeven moment was de zool doorgesleten.quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is waar, hoe lang is dat andere paar mee gegaan?
Jaquote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef coban het volgende:
[..]
Die onderste zou met neus vet knap zijn
quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dit doe je toch niet kijk dan hoe engIs dat een soort nieuwe mode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijenkorf van die gekke dwaze dagen dingen. alles mooi goedkoop die kwaliteit enzulksquote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een paar jaar? Weet het niet precies, op een gegeven moment was de zool doorgesleten.
Ja maar niet wat ik wil. En ik moet dan werkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bijenkorf van die gekke dwaze dagen dingen. alles mooi goedkoop die kwaliteit enzulks
Bedenk jij in de tussentijd wat je ermee wilt.quote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]![]()
Zou geweldig zijn en zulks !!!
Bijenkorf is complottheorie om de onbewuste medeburger er van te overtuigen dat het spenderen van hun eerlijk verdiende centen niet ten koste gaat van de totale wereldeconomie. Het is een hoax zeg ik je. Klein ondernemingen zwichten onder de macht van de bijenkorf. Amsterdam XXX drie keer X letters van de duivel.quote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bijenkorf van die gekke dwaze dagen dingen. alles mooi goedkoop die kwaliteit enzulks
Kleding... Nigger please.jpgquote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
Mijn schoenen gaan altijd heel snel dood omdat ik niet zo netjes mee omga.
Ik ga trouwens hakken zoeken die ik ga glitteren like a boss. Knalroze of goud of omggg rood
Ja rood
Die kan je ook zelf makenquote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
Mijn schoenen gaan altijd heel snel dood omdat ik niet zo netjes mee omga.
Ik ga trouwens hakken zoeken die ik ga glitteren like a boss. Knalroze of goud of omggg rood
Ja rood
ruim dat bedorven brood naast je dan opquote:
nee van die vliegjes die op licht afkomen en zoemen en prikkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
ruim dat bedorven brood naast je dan op
Hahahhaha daar heb ik het ook vannnnnquote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die kan je ook zelf maken
http://www.girlscene.nl/f(...)er/diy_glitter_pumps
Dat is bestquote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Ik ben weer weg, ik FOK terwijl vriend hier is.
Hahah wat grappigquote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaha daar heb ik het ook vannnnn![]()
Ik ga het doen denk ik, even oude laarsjes of hakjes zoeken
Hoe is dat raar als FOK!kers je enige vrienden zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
Hoiquote:
Daagquote:Op maandag 26 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
Even gamen, waarschijnlijk New Vegas of Oblivion, later.
Ja dat.quote:
Eigenlijk is het geen echte vriend.quote:Op maandag 26 september 2011 19:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe is dat raar als FOK!kers je enige vrienden zijn?
O ok latersquote:Op maandag 26 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
Even gamen, waarschijnlijk New Vegas of Oblivion, later.
Magazijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb een dilemma; wat te doen:
2 banen gekregen
Baan 1:
In magazijn dingen doen enzo van een bedrijf op 10 min fietsen. Heftruckcertificaat is al aangevraagd voor mij en alles terwijl ik nog niet eens op gesprek ben geweest. weet niet hoeveel ik verdien en hoeveel uur, morgen langs gaan
Baan 2
Houtbedrijf, isolatiewandjes in elkaar zetten, verf spuiten en lakken, 40 uur in de week, via randstad 6 euro in het uur. Heeft mij vandaag baan aangeboden na de 2e dag omdat hij vindt dat ik zo goed werkte en omdat ik snel en serieus ben (serieus) Als de baan niet via randstad gaat kan ik wellicht meer per uur krijgen. Wel 45 min fietsen
Wat te doen en zo, soberzo eerst even morgen naar loon en uren informeren
Crackle topcoats zijn zó 25 september 2011.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef 92Merel het volgende:
Vrouwendilemma, wel of geen crackle topcoat over nagellak heendoen?
Magazijn.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
2 banen gekregen
Baan 1:
In magazijn dingen doen enzo van een bedrijf op 10 min fietsen. Heftruckcertificaat is al aangevraagd voor mij en alles terwijl ik nog niet eens op gesprek ben geweest. weet niet hoeveel ik verdien en hoeveel uur, morgen langs gaan
Baan 2
Houtbedrijf, isolatiewandjes in elkaar zetten, verf spuiten en lakken, 40 uur in de week, via randstad 6 euro in het uur. Heeft mij vandaag baan aangeboden na de 2e dag omdat hij vindt dat ik zo goed werkte en omdat ik snel en serieus ben (serieus) Als de baan niet via randstad gaat kan ik wellicht meer per uur krijgen. Wel 45 min fietsen
2!!!! is knutselennnquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
2 banen gekregen
Baan 1:
Baan 2
Arbeidersquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
2 banen gekregen
Baan 1:
Baan 2
Ik gebruik het niet mr ik vind het wel niceequote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef 92Merel het volgende:
Vrouwendilemma, wel of geen crackle topcoat over nagellak heendoen?
Even kijken wat je bij baan 1 gaat verdienen en wat je leuker vind om te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
2 banen gekregen
Baan 1:
Baan 2
Hihiquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef coban het volgende:
Ik heb geen vrienden want iedereen haat mij ze zeggen je bent een domme turk en stinkt en lelijk en snor maar dat weten jullie niet dus lijk ik hier cool, losertjes jullie jullie weten niks over mij
quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Crackle topcoats zijn zó 25 september 2011.
18 jaar zijn met vwo op zak kun je echt neits beters krijgen hoor?quote:
Mensen vinden altijd andere mensen dom.. dus er is geen verschil..quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef coban het volgende:
Ik heb geen vrienden want iedereen haat mij ze zeggen je bent een domme turk en stinkt en lelijk en snor maar dat weten jullie niet dus lijk ik hier cool, losertjes jullie jullie weten niks over mij
Dan zijn er onderhouds mensen nodig same tingquote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Machines kunnen het werk ook doen.
Robots.quote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan zijn er onderhouds mensen nodig same ting
Nu is het zonder zoquote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet mr ik vind het wel nicee
Ligt eraan wat voor magazijn het is.. is het voor transport of een magazijn voor een winkel of ander bedrijfquote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ik denk dat ik ook even ga kijken wat ze bieden bij baan 1 en vooral veel uren als ze zelfde salaris bieden. Als ik bij de ander 300 euro meer verdien per maand weet ik het wel!!
Al is een kwartier fietsen veel chiller natuurlijk. En neem aan dat ze daar 8 uur beginnen.
Dat andere bedrijf is 7:30 beginnen en 45/50 min fietsen
vriendin van mij had dat ook zei ze met twee laagjes qraquele ofzo en het was niet mooi zei zequote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu is het zonder zo
[ afbeelding ]
en met zou het dan met een zwarte crackle zijn, maar twijfel of het leuk gaat staan..
Godverdomme jij gaat ook al naar Australie. Nog een persoon en ik stop met school en boek een reis richting Australiequote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
18 jaar zijn met vwo op zak kun je echt neits beters krijgen hoor?
Voor halfjaar is dit, daarna ga ik naar Afrika, Australië en Nieuw Zeeland. Daarna volgend jaar studeren en daarna krijg ik een dik salaris terwijl jij gewoon een lompe zak van plastic blijft. Stuk zwerfafval
Roze nagels..quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu is het zonder zo
[ afbeelding ]
en met zou het dan met een zwarte crackle zijn, maar twijfel of het leuk gaat staan..
Relatiegeschenken, dus kerstpakketten enzoquote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor magazijn het is.. is het voor transport of een magazijn voor een winkel of ander bedrijf
leuk man doenquote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Relatiegeschenken, dus kerstpakketten enzo
Ziek!, ik zou echt dingetjes rond gaan schieten en experrimenteren waarin die nietjes blijven zittenquote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moest vandaag met zo'n nietmachine schieten, vetgaaf op perslucht. Wel jammerlijk dat daar geen veiligheidsmechanisme op zat dus je kon ook gewoon schieten zonder het tegen voorwerp aan te houden
Ja maar dan wil ik minimaal even veel verdienen als nu en liever nog 7/8 in het uur en dan ga ik er zelfs voor op m'n knieënquote:
Met een ander kleurtje zag het er zo uit, dat vond ik in ieder geval wel mooi.quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vriendin van mij had dat ook zei ze met twee laagjes qraquele ofzo en het was niet mooi zei ze
Flippiequote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme jij gaat ook al naar Australie. Nog een persoon en ik stop met school en boek een reis richting Australie
Danku dankuquote:
Ja ik was zo'n rol van dat folie wat ik moest nieten aan het rollen, perongeluk op de trekker.. net naast mijn hand zat een nietje in de rolquote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziek!, ik zou echt dingetjes rond gaan schieten en experrimenteren waarin die nietjes blijven zitten
okee, ikweet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Relatiegeschenken, dus kerstpakketten enzo
2 dokken voor vrachtwagens dacht ik en ik moet daar morgen op gesprek dus dan weet ik wat ik kan verwachten!quote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
okee, ikweet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Dikke stellingen 50 heftrucks en 30 dokken voor vrachtwagens?
Of 1 magazijn van 40 meter bij 40 en 1 roldeur
Gruwelijk bezigquote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik was zo'n rol van dat folie wat ik moest nieten aan het rollen, perongeluk op de trekker.. net naast mijn hand zat een nietje in de rol
Ja die is leukquote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met een ander kleurtje zag het er zo uit, dat vond ik in ieder geval wel mooi.
[ afbeelding ]
[..]
Flippie
[..]
Danku danku
Mereltjequote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met een ander kleurtje zag het er zo uit, dat vond ik in ieder geval wel mooi.
[ afbeelding ]
[..]
Flippie
[..]
Danku danku
Je kan daar alleen niet teveel kloten want die eigenaar houd je in de gaten via cameraquote:
Ik weet niet, ik twijfel...quote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja die is leukdie roze vast ook wel dan
Wel prima.. beetje verkouden enzo maar verder goed, met jou ?quote:
Oh oke, als je meer verdient in magazijn zou ik zeker daarvoor gaan, dan hoef je alleen maar beetje heftruck te rijden en hooguit doosjes stapelen pallets sealen en orders picken..quote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2 dokken voor vrachtwagens dacht ik en ik moet daar morgen op gesprek dus dan weet ik wat ik kan verwachten!
Dat blijkt.quote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind het leuk om in caps lock hele teksten te raaskallen.
jewellll johquote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik twijfel...
[..]
Wel prima.. beetje verkouden enzo maar verder goed, met jou ?
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kan daar alleen niet teveel kloten want die eigenaar houd je in de gaten via camera
big brother 2
Alles wat op internet staat is waar.quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat was geen raaskallen, dat is de waarheid. Gelezen op het internet.
Wat is armada? De Spaanse vloot?quote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef Intronic het volgende:
14 jarige bazen die op de Universiteit zitten en een contract hebben bij Armada
Ja maar vind ik altijd zo'n gedoe om dat lijntje netjes wit enzo te krijgenquote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
French manicure is ook nice altijd
[ afbeelding ]
Recordlabel van Armin van Buuren.quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat is armada? De Spaanse vloot?
quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar vind ik altijd zo'n gedoe om dat lijntje netjes wit enzo te krijgen
boem tuut muzieklabel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Recordlabel van Armin van Buuren.
WTFFFFFquote:It all started when our hyphen-happy protagonist, Rezania, woke up in a swamp. It was the eighth time it had happened. Feeling alarmingly worried, Rezania poked a ninja star, thinking it would make him feel better (but as usual, it did not). Suddenly inspired by the wise teachings of Confuscious, he realized that his beloved notebook was missing! Immediately he called his lover, Coban. Rezania had known Coban for (plus or minus) half a million years, the majority of which were saucy ones. Coban was unique. She was plucky though sometimes a little... funny-smelling. Rezania called her anyway, for the situation was urgent.
Coban picked up to a very nervous Rezania. Coban calmly assured him that most venomous koalas shudder before mating, yet legless puppies usually flamboyantly cringe *after* mating. She had no idea what that meant; she was only concerned with distracting Rezania. Why was Coban trying to distract Rezania? Because she had snuck out from Rezania's with the notebook only three days prior. It was a electric little notebook... how could she resist?
It didn't take long before Rezania got back to the subject at hand: his notebook. Coban sneezed. Relunctantly, Coban invited him over, assuring him they'd find the notebook. Rezania grabbed his time machine and disembarked immediately. After hanging up the phone, Coban realized that she was in trouble. She had to find a place to hide the notebook and she had to do it fearlessly. She figured that if Rezania took the neighborhood-terrorizing crotch rocket, she had take at least eight minutes before Rezania would get there. But if he took the Mini Cooper? Then Coban would be exceedingly screwed.
Before she could come up with any reasonable ideas, Coban was interrupted by three selfish Pedobears that were lured by her notebook. Coban shuddered; 'Not again', she thought. Feeling relieved, she aimlessly reached for her ninja star and aimlessly poked every last one of them. Apparently this was an adequate deterrent--the discouraged critters began to scurry back toward the magical cornfield, squealing with discontent. She exhaled with relief. That's when she heard the Mini Cooper rolling up. It was Rezania.
----o0o----
As he pulled up, he felt a sense of urgency. He had had to make an unscheduled stop at McDonald's to pick up a 12-pack of carrots, so he knew he was running late. With a quick leap, Rezania was out of the Mini Cooper and went scandalously jaunting toward Coban's front door. Meanwhile inside, Coban was panicking. Not thinking, she tossed the notebook into a box of gerbils and then slid the box behind her rhinocerus. Coban was worried but at least the notebook was concealed. The doorbell rang.
'Come in,' Coban scandalously purred. With a careful push, Rezania opened the door. 'Sorry for being late, but I was being chased by some clueless spite-toting jerk in a homemade car,' he lied. 'It's fine,' Coban assured him. Rezania took a seat excruciatingly close to where Coban had hidden the notebook. Coban belched trying unsuccessfully to hide her nervousness. 'Uhh, can I get you anything?' she blurted. But Rezania was distracted. Like a drunken sailor at happy hour, Coban noticed a abrasive look on Rezania's face. Rezania slowly opened his mouth to speak.
'...What's that smell?'
Coban felt a stabbing pain in her ear when Rezania asked this. In a moment of disbelief, she realized that she had hidden the notebook right by her oscillating fan. 'Wh-what? I don't smell anything..!' A lie. A insensitive look started to form on Rezania's face. He turned to notice a box that seemed clearly out of place. 'Th-th-those are just my grandma's dangerous oil-soaked rags from when she used to have pet South American hissing sloths. She, uh...dropped 'em by here earlier'. Rezania nodded with fake acknowledgement...then, before Coban could react, Rezania recklessly lunged toward the box and opened it. The notebook was plainly in view.
Rezania stared at Coban for what what must've been three days. In a blinding moment of misguided bravado, Coban groped surreptitiously in Rezania's direction, clearly desperate. Rezania grabbed the notebook and bolted for the door. It was locked. Coban let out a exotic chuckle. 'If only you hadn't been so protective of that thing, none of this would have happened, Rezania,' she rebuked. Coban always had been a little funny-smelling, so Rezania knew that reconciliation was not an option; he needed to escape before Coban did something crazy, like... start chucking wolverines at her or something. Giggling like schoolgirl, he gripped his notebook tightly and made a dash toward the window, diving headlong through the glass panels.
Coban looked on, blankly. 'What the hell? That seemed excessive. The other door was open, you know.' Silence from Rezania. 'And to think, I varnished that window frame seven days ago...it never ends!' Suddenly she felt a tinge of concern for Rezania. 'Oh. You ..okay?' Still silence. Coban walked over to the window and looked down. Rezania was gone.
----o0o----
Just yonder, Rezania was struggling to make his way through the fanstic pumpkin patch behind Coban's place. Rezania had severely hurt his double chin during the window incident, and was starting to lose strength. Another pack of feral Pedobears suddenly appeared, having caught wind of the notebook. One by one they latched on to Rezania. Already weakened from his injury, Rezania yielded to the furry onslaught and collapsed. The last thing he saw before losing consciousness was a buzzing horde of Pedobears running off with his notebook.
But then God came down with His clever smile and restored Rezania's notebook. Feeling relieved, God smote the Pedobears for their injustice. Then He got in His pimp fresh, candy-painted 'Lac and blasted away with the fortitude of 200,000 South American hissing sloths running from a teensy pack of 3-legged wallabies. Rezania vomited with joy when he saw this. His notebook was safe. It was a good thing, too, because in six minutes his favorite TV show, Holland in da hood, was going to come on (followed immediately by 'When South American hissing sloths meet unborn fetus'). Rezania was thrilled. And so, everyone except Coban and a few unborn fetus-toting man-eating capybaras lived blissfully happy, forever after.
Hetzelfde op verkouden naquote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik twijfel...
[..]
Wel prima.. beetje verkouden enzo maar verder goed, met jou ?
Ja graagquote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Flips kom we gaan gewoon naar Australië.
Ah okequote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ik doe het gewoon zonder stripjes plakken beetje dr op smeren zo klaar altijd
Waar komt dit vandaan?quote:
maar dit kan alleen in frankrijk ?!quote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
French manicure is ook nice altijd
[ afbeelding ]
Ok zeg maar wanneer dan boeken we ticket.quote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hetzelfde op verkouden na
[..]
Ja graag
Ja, net als French Kissing.quote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar dit kan alleen in frankrijk ?!
6 Januari 2012quote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok zeg maar wanneer dan boeken we ticket.
En franse briequote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Net zoals de Franse stokbrood.
Ok deal.quote:
seker wel xdquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
Australie dat ligt toch in de zee xD?
Als die emo.gif jegens patje of mij was, dan ga ik huilen. En als ik ga huilen dan zijn de rapen gaar.quote:
Nee zo heet dat net als french kiss. Dat doe jij toch ook in nlquote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar dit kan alleen in frankrijk ?!
nee gwn met google maps staat vanself pak jet ski fso xdquote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
lol als juh daar op vekansie wil moet je wel ver swemme xdDD
Natuurlijk niet liefie.quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die emo.gif jegens patje of mij was, dan ga ik huilen. En als ik ga huilen dan zijn de rapen gaar.
iEL wAT iS dAT?quote:
Schrijf ze op een blaadje, scheur alles apart en grabbelen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
Welke film zal ik kijken?
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Harry Potter And The Deathly Hallows deel 1
- Insidious
Waarschijnlijk richting mij.quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die emo.gif jegens patje of mij was, dan ga ik huilen. En als ik ga huilen dan zijn de rapen gaar.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iEL wAT iS dAT?
En Croissant, dat kan ook alleen in La France!
haha coowl moet je dan met jet op skis van de berg af naar sown ramp en dan over de see springeh?quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee gwn met google maps staat vanself pak jet ski fso xd
Teveel moeite, jullie moeten kiezenquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Schrijf ze op een blaadje, scheur alles apart en grabbelen.
Wel uiteenlopende keus, van drama tot een erg goede horrorquote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Insidious
Paul is wel lachen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Insidious
Heb je ze allemaal al gezien dan?quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Insidious
OH ZIET ER WEL LEUK UIT, IK ZIE DAT JE DAAR OOK MEISJE BIJ NODIG HEBT WIL JE EEN KEER MET MIJ DOEN OK?quote:
Wat is dat voor een vraag?quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal al gezien dan?
[..]
OH ZIET ER WEL LEUK UIT, IK ZIE DAT JE DAAR OOK MEISJE BIJ NODIG HEBT WIL JE EEN KEER MET MIJ DOEN OK?
- JApieman.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Schrijf ze op een blaadje, scheur alles apart en grabbelen.
Alle films die ik nog niet op mn schijf heb gezet, omdat ik ze pas heel kort geleden binnen heb gehaald.quote:Op maandag 26 september 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel uiteenlopende keus, van drama tot een erg goede horror
Oke okequote:
Nee nog allemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal al gezien dan?
[..]
OH ZIET ER WEL LEUK UIT, IK ZIE DAT JE DAAR OOK MEISJE BIJ NODIG HEBT WIL JE EEN KEER MET MIJ DOEN OK?
dat is alleen gta wel vet eigenlijk xquote:Op maandag 26 september 2011 20:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha coowl moet je dan met jet op skis van de berg af naar sown ramp en dan over de see springeh?
huh?quote:
Ja maar die heb ik niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; friends with benefits zou ik dan kijken (dankje Pam was leuk)
quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet.
En je kan ook een jongetje zoeken
[ afbeelding ]
Nee dan liever met jou dan een jongentje, leuk is dat! Leuk meisje > jongen vet gaaf!quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alle films die ik nog niet op mn schijf heb gezet, omdat ik ze pas heel kort geleden binnen heb gehaald.
[..]
Oke oke
[..]
Nee nog allemaal niet.
Tuurlijk .
grant teft austreeliaahhquote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat is alleen gta wel vet eigenlijk x
[..]
huh?
Een rat met het gezicht van Sarkozy.quote:
Dat was geen optie, alleen de films die ik net noemde.quote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dan liever met jou dan een jongentje, leuk is dat! Leuk meisje > jongen vet gaaf!
Tevens Arthur met russel brand is ook wel leuk
Waarom krijg je die als resultaat bij french kissing op google?quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een rat met het gezicht van Sarkozy.
Neeee nog nieeetquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heb je het nou al gelezen?
hihih heb je de link nog?quote:Op maandag 26 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Neeee nog nieeetik ga nog echt kijkeeen niet boos wordennnn
Omdat Sarkozy Frans is?quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat was geen optie, alleen de films die ik net noemde.
[..]
Waarom krijg je die als resultaat bij french kissing op google?
En een blondje die daar dan wel aan denkt.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
True, maar hij doet belangrijk in Frankrijk.quote:
Ik heb mn haar geverfd, daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En een blondje die daar dan wel aan denkt.
das ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, maar hij doet belangrijk in Frankrijk.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
Voor vieze filmpjes check spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De peroxide tast je hersens aan. STOP HET VERVEN!quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb mn haar geverfd, daar zal het wel aan liggen.
Teruggeverfd naar eigen kleurquote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De peroxide tast je hersens aan. STOP HET VERVEN!
Ja hij was leuk hequote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; friends with benefits zou ik dan kijken (dankje Pam was leuk)
doeg Mereltjequote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen ofzo.
Daag![]()
jaaaquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij was leuk he![]()
Ja he?quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oh Butters!
Heb jou films ook gezien met russell brand! geniaal die vent!
Heb zijn boeken ook gedownload, hij heeft echt humor
Dag Bietsjequote:
Denk niet dat het Harry Potter wordtquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
Doei mereltje
Je bent mijn wereltje
Ik hoop je snel hier weer te zien
Kijk jij nu maar fijn naar Hermelien
xx gr gr
Oh dat, dat heb ik gewoon laten generen door een programma.quote:
Anders paste het niet in mijn rijmpjequote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dag Bietsje
[..]
Denk niet dat het Harry Potter wordt![]()
Maar daag
Wrm zo'n kloterolquote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh dat, dat heb ik gewoon laten generen door een programma.
Niet janken en gewoon doen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik moet eco leren, heb morgen een proefwerk, maar ik heb geen zin. Wat nu?
Gewoon leren?quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik moet eco leren, heb morgen een proefwerk, maar ik heb geen zin. Wat nu?
quote:
Ik kijk even naar de begrippen, al ik iets niet begrijp lees ik de tekst eromheen wel, ga echt niet alles leren.quote:
voor mobo of gpu?quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
yes nieuwe nvidia drivers ik ben weer helemaal blij
Oh? Even updaten dan maar.quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
yes nieuwe nvidia drivers ik ben weer helemaal blij
een watquote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
YES ik ben in een battle van plek 124 teruggezet naar plek 21.325. Leuk zo een dagje werken.
Maar voor de rest kan je er ook niks mee.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heerlijk een macbook. ben je iig niet bezig met stomme drivers zoeken en hopen dat ze beter en niet slechter werken.
Is niet slim, geloof mijquote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk even naar de begrippen, al ik iets niet begrijp lees ik de tekst eromheen wel, ga echt niet alles leren.
450 grappen zijn zo grappig dat ik moet wenen van het lachen.quote:
een nieuwe of een antiekequote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fiat 500, als ik een auto neem, spaar ik net zolang door tot ik geld heb voor een Fiat 500
Mensen die geen Mercedes kopenquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fiat 500, als ik een auto neem, spaar ik net zolang door tot ik geld heb voor een Fiat 500
fiat 500 abarthquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fiat 500, als ik een auto neem, spaar ik net zolang door tot ik daar geld voor heb
omgquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
fiat 500 abarth
[ afbeelding ]
Een nieuwe denk ik. Die oudjes zijn leuk, maar daar zie ik mijzelf niet inrijden.quote:
Mensen die in een Mercedes rijdenquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die geen Mercedes kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik gezien in de autoraiquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
fiat 500 abarth
[ afbeelding ]Wat een ding
![]()
Echt
![]()
Poepenquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hallooooooolololololoooooo ik verveel mijijijijijjj wie weeeheheheheeet ietttssss vooooor mijjjjj
ik weet wel ietsquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hallooooooolololololoooooo ik verveel mijijijijijjj wie weeeheheheheeet ietttssss vooooor mijjjjj
Mja Radeon hequote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
gpu
http://www.guru3d.com/new(...)d-3-driver-released/
Mensen die dat nodig hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die geen Mercedes kopen
Wat. Niet zulke grappen makenquote:Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
OMG AIGHT IS DOOD HIJ IS NOOIT WEDERGEKEERD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |