De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Vrolijk Verder!
?quote:
Tja "Tsjoban brofist.png pastte er niet meer bij"quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef coban het volgende:
WAAR STA IK IN OP?
dalando ben teleurgesteld.
eerst "df" posten voor fipo, dan editten tot een redelijke post. niet meer doen.quote:
kookniequote:
Ja.quote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kookniezullen we elkaar troosten ?
Ik heb rode wangen van het huilen. Thanksquote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tja "Tsjoban brofist.png pastte er niet meer bij"
ahhww ik mag jullie allebeiquote:
Sshh niet plagenquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
REZANIA IS GEWOON CHIL ENZO
NIET KUT ZOALS ZAK
Steeds huilerigerquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik merk dat rezania eerst heel lief en braaf was maar steeds stouter wordt.
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb rode wangen van het huilen. Thanks
Komt doordat ik geen klapjes van jou krijg.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik merk dat rezania eerst heel lief en braaf was maar steeds stouter wordt.
je mag toch niet scheiden van je geloof dit dat... ?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
HEY!
We gaan niet pz de grond inboren, hij blijft nog altijd mijn ex-man.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.
Voor dat geld niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze kopen voor ¤132?
Ja maak er smeltende boter van ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier en zo meteen weer daar.
Je moet je UI opvrolijken, nu is die zo saai en hij klopt niet.
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.quote:
Geweid?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.
Hooiquote:
Ja ik dacht al dat je commentaar had op mijn UI, wat kan ik er aan doen dan beste vrind. Hij is inderdaad een beetje troosteloosquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier en zo meteen weer daar.
Je moet je UI opvrolijken, nu is die zo saai en hij klopt niet.
Hahah hoe kom je erbijquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je mag toch niet scheiden van je geloof dit dat... ?
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maak er smeltende boter van ofzo
De grond inboren kan niet, we hoeven alleen maar een gat te maken van 20 meter en dan zijn we in de holle aarde.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
HEY!
We gaan niet pz de grond inboren, hij blijft nog altijd mijn ex-man.
geilquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |