Steeds huilerigerquote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik merk dat rezania eerst heel lief en braaf was maar steeds stouter wordt.
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb rode wangen van het huilen. Thanks
Komt doordat ik geen klapjes van jou krijg.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef coban het volgende:
Ik merk dat rezania eerst heel lief en braaf was maar steeds stouter wordt.
je mag toch niet scheiden van je geloof dit dat... ?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
HEY!
We gaan niet pz de grond inboren, hij blijft nog altijd mijn ex-man.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.
Voor dat geld niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze kopen voor ¤132?
Ja maak er smeltende boter van ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier en zo meteen weer daar.
Je moet je UI opvrolijken, nu is die zo saai en hij klopt niet.
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.quote:
Geweid?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe ik wel bij de volgende TT. Een TT, helemaal geweid aan jou.
Hooiquote:
Ja ik dacht al dat je commentaar had op mijn UI, wat kan ik er aan doen dan beste vrind. Hij is inderdaad een beetje troosteloosquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier en zo meteen weer daar.
Je moet je UI opvrolijken, nu is die zo saai en hij klopt niet.
Hahah hoe kom je erbijquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je mag toch niet scheiden van je geloof dit dat... ?
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maak er smeltende boter van ofzo
De grond inboren kan niet, we hoeven alleen maar een gat te maken van 20 meter en dan zijn we in de holle aarde.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
HEY!
We gaan niet pz de grond inboren, hij blijft nog altijd mijn ex-man.
geilquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.
Moet het perse boter zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je commentaar had op mijn UI, wat kan ik er aan doen dan beste vrind. Hij is inderdaad een beetje troosteloos
Ik reageer alleen op jouw haatcampagne tegen mij.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.En met jou?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De grond inboren kan niet, we hoeven alleen maar een gat te maken van 20 meter en dan zijn we in de holle aarde.
Ik weet het niet? Ik ben wel boterbartje hequote:
Ik woonde eens in een opvang en daar zat ook een turkse en een marokkaanse en die kregen allebei hun ex de families voor de deur met pistolen enzo omdat ze niet mochten scheiden. dikke eerwraakquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah hoe kom je erbijscheiden mag altijd gahahhahh. Watdenk je zelf
gedwongen getrouwd blijven
Maar ze zitten wel heel lekkerquote:
In de TT bedoel je? Met mij gaat het wel prima, al wil ik natuurlijk ook wel in de TTquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, behalve dat ik niet in de OP sta en P_z een haatcampagne tegen mij voert, gaat het wel goed.En met jou?
Picsquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben heet, een keer aanraken en het smelt.
smeltende boter ofzo man! lekker sissende biefstuk erinquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Ik ben wel boterbartje he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |