6 Januari 2012quote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok zeg maar wanneer dan boeken we ticket.
En franse briequote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Net zoals de Franse stokbrood.
Ok deal.quote:
seker wel xdquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
Australie dat ligt toch in de zee xD?
Als die emo.gif jegens patje of mij was, dan ga ik huilen. En als ik ga huilen dan zijn de rapen gaar.quote:
Nee zo heet dat net als french kiss. Dat doe jij toch ook in nlquote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar dit kan alleen in frankrijk ?!
nee gwn met google maps staat vanself pak jet ski fso xdquote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
lol als juh daar op vekansie wil moet je wel ver swemme xdDD
Natuurlijk niet liefie.quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die emo.gif jegens patje of mij was, dan ga ik huilen. En als ik ga huilen dan zijn de rapen gaar.
iEL wAT iS dAT?quote:
Schrijf ze op een blaadje, scheur alles apart en grabbelen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
Welke film zal ik kijken?
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Harry Potter And The Deathly Hallows deel 1
- Insidious
Waarschijnlijk richting mij.quote:Op maandag 26 september 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die emo.gif jegens patje of mij was, dan ga ik huilen. En als ik ga huilen dan zijn de rapen gaar.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iEL wAT iS dAT?
En Croissant, dat kan ook alleen in La France!
haha coowl moet je dan met jet op skis van de berg af naar sown ramp en dan over de see springeh?quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee gwn met google maps staat vanself pak jet ski fso xd
Teveel moeite, jullie moeten kiezenquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Schrijf ze op een blaadje, scheur alles apart en grabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |