Mensen vinden altijd andere mensen dom.. dus er is geen verschil..quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef coban het volgende:
Ik heb geen vrienden want iedereen haat mij ze zeggen je bent een domme turk en stinkt en lelijk en snor maar dat weten jullie niet dus lijk ik hier cool, losertjes jullie jullie weten niks over mij
Dan zijn er onderhouds mensen nodig same tingquote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Machines kunnen het werk ook doen.
Robots.quote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan zijn er onderhouds mensen nodig same ting
Nu is het zonder zoquote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet mr ik vind het wel nicee
Ligt eraan wat voor magazijn het is.. is het voor transport of een magazijn voor een winkel of ander bedrijfquote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ik denk dat ik ook even ga kijken wat ze bieden bij baan 1 en vooral veel uren als ze zelfde salaris bieden. Als ik bij de ander 300 euro meer verdien per maand weet ik het wel!!
Al is een kwartier fietsen veel chiller natuurlijk. En neem aan dat ze daar 8 uur beginnen.
Dat andere bedrijf is 7:30 beginnen en 45/50 min fietsen
vriendin van mij had dat ook zei ze met twee laagjes qraquele ofzo en het was niet mooi zei zequote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu is het zonder zo
[ afbeelding ]
en met zou het dan met een zwarte crackle zijn, maar twijfel of het leuk gaat staan..
Godverdomme jij gaat ook al naar Australie. Nog een persoon en ik stop met school en boek een reis richting Australiequote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
18 jaar zijn met vwo op zak kun je echt neits beters krijgen hoor?
Voor halfjaar is dit, daarna ga ik naar Afrika, Australië en Nieuw Zeeland. Daarna volgend jaar studeren en daarna krijg ik een dik salaris terwijl jij gewoon een lompe zak van plastic blijft. Stuk zwerfafval
Roze nagels..quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu is het zonder zo
[ afbeelding ]
en met zou het dan met een zwarte crackle zijn, maar twijfel of het leuk gaat staan..
Relatiegeschenken, dus kerstpakketten enzoquote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor magazijn het is.. is het voor transport of een magazijn voor een winkel of ander bedrijf
leuk man doenquote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Relatiegeschenken, dus kerstpakketten enzo
Ziek!, ik zou echt dingetjes rond gaan schieten en experrimenteren waarin die nietjes blijven zittenquote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moest vandaag met zo'n nietmachine schieten, vetgaaf op perslucht. Wel jammerlijk dat daar geen veiligheidsmechanisme op zat dus je kon ook gewoon schieten zonder het tegen voorwerp aan te houden
Ja maar dan wil ik minimaal even veel verdienen als nu en liever nog 7/8 in het uur en dan ga ik er zelfs voor op m'n knieënquote:
Met een ander kleurtje zag het er zo uit, dat vond ik in ieder geval wel mooi.quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vriendin van mij had dat ook zei ze met twee laagjes qraquele ofzo en het was niet mooi zei ze
Flippiequote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme jij gaat ook al naar Australie. Nog een persoon en ik stop met school en boek een reis richting Australie
Danku dankuquote:
Ja ik was zo'n rol van dat folie wat ik moest nieten aan het rollen, perongeluk op de trekker.. net naast mijn hand zat een nietje in de rolquote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziek!, ik zou echt dingetjes rond gaan schieten en experrimenteren waarin die nietjes blijven zitten
okee, ikweet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Relatiegeschenken, dus kerstpakketten enzo
2 dokken voor vrachtwagens dacht ik en ik moet daar morgen op gesprek dus dan weet ik wat ik kan verwachten!quote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
okee, ikweet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Dikke stellingen 50 heftrucks en 30 dokken voor vrachtwagens?
Of 1 magazijn van 40 meter bij 40 en 1 roldeur
Gruwelijk bezigquote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik was zo'n rol van dat folie wat ik moest nieten aan het rollen, perongeluk op de trekker.. net naast mijn hand zat een nietje in de rol
Ja die is leukquote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met een ander kleurtje zag het er zo uit, dat vond ik in ieder geval wel mooi.
[ afbeelding ]
[..]
Flippie
[..]
Danku danku
Mereltjequote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met een ander kleurtje zag het er zo uit, dat vond ik in ieder geval wel mooi.
[ afbeelding ]
[..]
Flippie
[..]
Danku danku
Je kan daar alleen niet teveel kloten want die eigenaar houd je in de gaten via cameraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |