Wel uiteenlopende keus, van drama tot een erg goede horrorquote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
Welke film zal ik kijken?
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Harry Potter And The Deathly Hallows deel 1
- Insidious
Paul is wel lachen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Insidious
Heb je ze allemaal al gezien dan?quote:Op maandag 26 september 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
- Jane Eyre
- Paul
- Water For Elephants
- Win Win
- Hanna
- Insidious
OH ZIET ER WEL LEUK UIT, IK ZIE DAT JE DAAR OOK MEISJE BIJ NODIG HEBT WIL JE EEN KEER MET MIJ DOEN OK?quote:
Wat is dat voor een vraag?quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal al gezien dan?
[..]
OH ZIET ER WEL LEUK UIT, IK ZIE DAT JE DAAR OOK MEISJE BIJ NODIG HEBT WIL JE EEN KEER MET MIJ DOEN OK?
- JApieman.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Schrijf ze op een blaadje, scheur alles apart en grabbelen.
Alle films die ik nog niet op mn schijf heb gezet, omdat ik ze pas heel kort geleden binnen heb gehaald.quote:Op maandag 26 september 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel uiteenlopende keus, van drama tot een erg goede horror
Oke okequote:
Nee nog allemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal al gezien dan?
[..]
OH ZIET ER WEL LEUK UIT, IK ZIE DAT JE DAAR OOK MEISJE BIJ NODIG HEBT WIL JE EEN KEER MET MIJ DOEN OK?
dat is alleen gta wel vet eigenlijk xquote:Op maandag 26 september 2011 20:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha coowl moet je dan met jet op skis van de berg af naar sown ramp en dan over de see springeh?
huh?quote:
Ja maar die heb ik niet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; friends with benefits zou ik dan kijken (dankje Pam was leuk)
quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet.
En je kan ook een jongetje zoeken
[ afbeelding ]
Nee dan liever met jou dan een jongentje, leuk is dat! Leuk meisje > jongen vet gaaf!quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alle films die ik nog niet op mn schijf heb gezet, omdat ik ze pas heel kort geleden binnen heb gehaald.
[..]
Oke oke
[..]
Nee nog allemaal niet.
Tuurlijk .
grant teft austreeliaahhquote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat is alleen gta wel vet eigenlijk x
[..]
huh?
Een rat met het gezicht van Sarkozy.quote:
Dat was geen optie, alleen de films die ik net noemde.quote:Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dan liever met jou dan een jongentje, leuk is dat! Leuk meisje > jongen vet gaaf!
Tevens Arthur met russel brand is ook wel leuk
Waarom krijg je die als resultaat bij french kissing op google?quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een rat met het gezicht van Sarkozy.
Neeee nog nieeetquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heb je het nou al gelezen?
hihih heb je de link nog?quote:Op maandag 26 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Neeee nog nieeetik ga nog echt kijkeeen niet boos wordennnn
Omdat Sarkozy Frans is?quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat was geen optie, alleen de films die ik net noemde.
[..]
Waarom krijg je die als resultaat bij french kissing op google?
En een blondje die daar dan wel aan denkt.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
True, maar hij doet belangrijk in Frankrijk.quote:
Ik heb mn haar geverfd, daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En een blondje die daar dan wel aan denkt.
das ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, maar hij doet belangrijk in Frankrijk.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
Voor vieze filmpjes check spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De peroxide tast je hersens aan. STOP HET VERVEN!quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb mn haar geverfd, daar zal het wel aan liggen.
Teruggeverfd naar eigen kleurquote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De peroxide tast je hersens aan. STOP HET VERVEN!
Ja hij was leuk hequote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; friends with benefits zou ik dan kijken (dankje Pam was leuk)
doeg Mereltjequote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen ofzo.
Daag![]()
jaaaquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij was leuk he![]()
Ja he?quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oh Butters!
Heb jou films ook gezien met russell brand! geniaal die vent!
Heb zijn boeken ook gedownload, hij heeft echt humor
Dag Bietsjequote:
Denk niet dat het Harry Potter wordtquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
Doei mereltje
Je bent mijn wereltje
Ik hoop je snel hier weer te zien
Kijk jij nu maar fijn naar Hermelien
xx gr gr
Oh dat, dat heb ik gewoon laten generen door een programma.quote:
Anders paste het niet in mijn rijmpjequote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dag Bietsje
[..]
Denk niet dat het Harry Potter wordt![]()
Maar daag
Wrm zo'n kloterolquote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh dat, dat heb ik gewoon laten generen door een programma.
Niet janken en gewoon doen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik moet eco leren, heb morgen een proefwerk, maar ik heb geen zin. Wat nu?
Gewoon leren?quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
Ik moet eco leren, heb morgen een proefwerk, maar ik heb geen zin. Wat nu?
quote:
Ik kijk even naar de begrippen, al ik iets niet begrijp lees ik de tekst eromheen wel, ga echt niet alles leren.quote:
voor mobo of gpu?quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
yes nieuwe nvidia drivers ik ben weer helemaal blij
Oh? Even updaten dan maar.quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
yes nieuwe nvidia drivers ik ben weer helemaal blij
een watquote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
YES ik ben in een battle van plek 124 teruggezet naar plek 21.325. Leuk zo een dagje werken.
Maar voor de rest kan je er ook niks mee.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heerlijk een macbook. ben je iig niet bezig met stomme drivers zoeken en hopen dat ze beter en niet slechter werken.
Is niet slim, geloof mijquote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk even naar de begrippen, al ik iets niet begrijp lees ik de tekst eromheen wel, ga echt niet alles leren.
450 grappen zijn zo grappig dat ik moet wenen van het lachen.quote:
een nieuwe of een antiekequote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fiat 500, als ik een auto neem, spaar ik net zolang door tot ik geld heb voor een Fiat 500
Mensen die geen Mercedes kopenquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fiat 500, als ik een auto neem, spaar ik net zolang door tot ik geld heb voor een Fiat 500
fiat 500 abarthquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fiat 500, als ik een auto neem, spaar ik net zolang door tot ik daar geld voor heb
omgquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
fiat 500 abarth
[ afbeelding ]
Een nieuwe denk ik. Die oudjes zijn leuk, maar daar zie ik mijzelf niet inrijden.quote:
Mensen die in een Mercedes rijdenquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die geen Mercedes kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik gezien in de autoraiquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
fiat 500 abarth
[ afbeelding ]Wat een ding
![]()
Echt
![]()
Poepenquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hallooooooolololololoooooo ik verveel mijijijijijjj wie weeeheheheheeet ietttssss vooooor mijjjjj
ik weet wel ietsquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef coban het volgende:
Hallooooooolololololoooooo ik verveel mijijijijijjj wie weeeheheheheeet ietttssss vooooor mijjjjj
Mja Radeon hequote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
gpu
http://www.guru3d.com/new(...)d-3-driver-released/
Mensen die dat nodig hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die geen Mercedes kopen
Wat. Niet zulke grappen makenquote:Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
OMG AIGHT IS DOOD HIJ IS NOOIT WEDERGEKEERD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |