Neeee nog nieeetquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heb je het nou al gelezen?
hihih heb je de link nog?quote:Op maandag 26 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Neeee nog nieeetik ga nog echt kijkeeen niet boos wordennnn
Omdat Sarkozy Frans is?quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat was geen optie, alleen de films die ik net noemde.
[..]
Waarom krijg je die als resultaat bij french kissing op google?
En een blondje die daar dan wel aan denkt.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
True, maar hij doet belangrijk in Frankrijk.quote:
Ik heb mn haar geverfd, daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En een blondje die daar dan wel aan denkt.
das ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, maar hij doet belangrijk in Frankrijk.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
Voor vieze filmpjes check spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De peroxide tast je hersens aan. STOP HET VERVEN!quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb mn haar geverfd, daar zal het wel aan liggen.
Teruggeverfd naar eigen kleurquote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De peroxide tast je hersens aan. STOP HET VERVEN!
Ja hij was leuk hequote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens; friends with benefits zou ik dan kijken (dankje Pam was leuk)
doeg Mereltjequote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar weer eens wat anders doen ofzo.
Daag![]()
jaaaquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij was leuk he![]()
Ja he?quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oh Butters!
Heb jou films ook gezien met russell brand! geniaal die vent!
Heb zijn boeken ook gedownload, hij heeft echt humor
Dag Bietsjequote:
Denk niet dat het Harry Potter wordtquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
Doei mereltje
Je bent mijn wereltje
Ik hoop je snel hier weer te zien
Kijk jij nu maar fijn naar Hermelien
xx gr gr
Oh dat, dat heb ik gewoon laten generen door een programma.quote:
Anders paste het niet in mijn rijmpjequote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dag Bietsje
[..]
Denk niet dat het Harry Potter wordt![]()
Maar daag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |