Ja dat zei Coban ik wist van niksquote:
Ja ik ga nu wel weer terug naar huis maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dat zei Coban ik wist van niks
Ik denk dat dit wel mogelijk wordt in de toekomst. Het lukt ons nu al, alleen is de laatste stap nou niet echt rendabel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst ooit. Zeg nooit nooit
Nee, ik wil het liefst op mijn blote billetjes gespankt worden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, maar jullie hoeven niet halfbloot hoor. Mag ook met kleding aan, dat prefereer ik.
Nee nee wij gaan naar den fillemquote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik ga nu wel weer terug naar huis maar.
Daarvoor heb je rezania toch? Mooi koppel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik wil het liefst op mijn blote billetjes gespankt worden.
Dat komt ook aan bod in de documentaire van Hawking. En daar zegtie precies wat jij nou zegtquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel mogelijk wordt in de toekomst. Het lukt ons nu al, alleen is de laatste stap nou niet echt rendabel.Toch wel knap dat Star Trek zoveel technologien heeft verzonnen die uiteindelijk gewoon mogelijk bleken te zijn.
Ik WTFe een beetje. Japanse muziek is raar maar heb er wel wat van. Wel jappen indie dus iets minder girly j-popquote:
Maar af en toe heb je een vrouwenhand nodig bij dit soort dingen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Daarvoor heb je rezania toch? Mooi koppel.
Zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
Coban is nog steeds pissig, omdat er een discussie op niveau wordt gevoerd.![]()
welke jij haalt kaartjes en betaaltquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee nee wij gaan naar den fillem
Oh, daar heb ik niet eens opgelet. Gewoon muten en fappen maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik WTFe een beetje. Japanse muziek is raar maar heb er wel wat van. Wel jappen indie dus iets minder girly j-pop
Ik heb mannelijke handen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar af en toe heb je een vrouwenhand nodig bij dit soort dingen.
Ja daarom luister ik meer naar Koreaansequote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik WTFe een beetje. Japanse muziek is raar maar heb er wel wat van. Wel jappen indie dus iets minder girly j-pop
Zeg hoe weet jij dat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Coban d'r snorharen gaan omhoog staan als ze een beetje boos is.
Koreaans japans allemaal hetzelfde allemaal cheeky cute girly girlyquote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daarom luister ik meer naar Koreaanse
dan gaan we niet ik heb geen centenquote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
welke jij haalt kaartjes en betaalt
Echt waar?quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat komt ook aan bod in de documentaire van Hawking. En daar zegtie precies wat jij nou zegt
Dat schreeuwde Marokip tijdens de seksquote:
Andere keer dan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dan gaan we niet ik heb geen centen
Nou, qua andere werelden ontdekken enzo. Hij denkt dat wij uiteindelijk aarde zullen verlaten en een soort van nomaden in de ruimte worden zoals in star trek.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar?Ik ben gewoon Stephen Hawking biches.
Praat normaalquote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat schreeuwde Marokip tijdens de seks
als het zo moet ga ik wel met buttersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |