Je bedoelt groterquote:Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb nu een eindje gelopen met de Janoskis, alleen ze snijden in mijn hiel (die nu ook allebei een schaafwondje hebben) en de zijkant steekt in mijn enkel. Thuis had ik er geen last van dus merkte ik het niet :/ moet ik ze terugsturen en een maat kleiner proberen?
Je moet het ook instore regelen, FL online is ruk.quote:Op zondag 25 september 2011 12:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou dat werken denk je? Hun assortiment online is de laatste maanden ook verre van uptodate.
Ik ben altijd de leukste thuisquote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Modus het volgende:
Bedoel je dat je er nu dan ook al uitziet als een clown?
Ja echt he heb hier mooie nike airmax 90`s blauw liggen maat 46quote:Op maandag 26 september 2011 13:42 schreef iRemco het volgende:
Had gewild dat ik die maat had, met m'n 47,5-48
Het spijt me!quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Jadusable het volgende:
[..]
die sokken zijn echt not done
verder mooie stijl
Lang geleden dat ik een Adidas heb gezien in dit topic.quote:
Vorige topic heb ik nog 2 paar adivahs gepostquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een Adidas heb gezien in dit topic.
Opzich zich wel mooie schoenen maar houd niet zo van die kleur.
Moest even zoeken maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vorige topic heb ik nog 2 paar adivahs gepost
Deze vind ik wel vet, doen mij op een bepaalde manier denken aan de Powerrangers en een Panda,quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:39 schreef Miniem het volgende:
Ik heb ook nog steeds mijn Adidasjes
Elation ST.
Binnenkort ze in een andere kleur aanschaffen.
[ afbeelding ]
Grijs of zwart volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:38 schreef Atta-boy het volgende:
Zie tegenwoordig heel veel mensen op janoski's lopen dus de kans dat het iemand van lacebag of fok is is dan niet heel groot lijkt me.
Of was het geen general release?
De nieuwe Vans Era alleen dan onder de sneakerfans... je ziet af en toe wat hipsters er op lopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:06 schreef Modus het volgende:
Die Janoski's zijn dus eik een beetje de Eèèèr Meks Klessik van de sneakerhipsterscene zeg maar?.
Moet je vaker in Drenthe komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef omelette het volgende:
Ik zie hier in het hoge noorden nooit janoski's. We lopen hier over het algemeen dan ook wat achter, zeker als het om sneakers gaat.
Gewoon dragen wat je zelf wilt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Gemaskerde het volgende:
Janoski's vind ik opzich wel vet, maar jammer dat iedereen elkaar nadoet omdat bepaalde 'sneakerfans' ze ook dragen.
Maakt ze meteen gaar.
Vault_tec is world famous met z'n krullenbol!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Nezhi het volgende:
Zijn er dan een soort celebrity sneaker fans? Dat zijn toch degene die altijd Jordans dragen?
Ja, daar woon ik dus. Misschien had ik "het niet zo hoge noorden" moeten zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je vaker in Drenthe komen.![]()
Ik ga mijn beige/zand kleurige met gumsole van het weekend in de verkoop doen. Draag ze gewoon niet.
Ik ook vandaar de opmerking. Ik draag m'n zwarte zo nu en dan nog steeds, maar koston's hebben de voorkeur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik dus. Misschien had ik "het niet zo hoge noorden" moeten zeggen.
Nu ben je niet hip.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb geen Janoski's, Jordans (meer) of era's
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Gemaskerde het volgende:
Janoski's vind ik opzich wel vet, maar jammer dat iedereen elkaar nadoet omdat bepaalde 'sneakerfans' ze ook dragen.
Maakt ze meteen gaar.
Ya know what I'm saying.quote:
Ja, maar het is echt een mooi simpel schoentje dat overal bij past...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ya know what I'm saying.
Er zullen meerdere mensen zijn die uiteindelijk Janoski's gekocht hebben, omdat ze zagen dat jij ze bijv. ook hebt gekocht en er positief over was.
Jordan's zie ik op elke straathoek wanneer ik door het centrum van Rotterdam loop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt een mooi simpel schoentje dat overal bij past...Jordan is sowieso nu meer in dan nike sb volgens mij.
Nofi maar dat zijn gemiddeld ook best wel kleine maatjes, zijn jullie allemaal 12 ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 06:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik moest ook een beetje huilen toen ik zag dat die nieuwe new balance collabo niet in een us7 te krijgen was.
Rotterdam = Jordan city. Zelfs de meeste foei lelijke Jordans worden gekocht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jordan's zie ik op elke straathoek wanneer ik door het centrum van Rotterdam loop.
Zelfs je Mars 4s? Of zijn die helemaal afgetrapt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb geen Janoski's, Jordans (meer) of era's
Word. En het lijkt er op dat de neon laces hype ook langzaam aan weer terug aan het komen is maar nu icm. Jordan ipv. Air Max.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Rotterdam = Jordan city. Zelfs de meeste foei lelijke Jordans worden gekocht.
20 hier Gquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar dat zijn gemiddeld ook best wel kleine maatjes, zijn jullie allemaal 12 ofzo?
21 hier G.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar dat zijn gemiddeld ook best wel kleine maatjes, zijn jullie allemaal 12 ofzo?
Voor die prijs waar jij ze voor hebt gekocht kan je ze toch wel weer weg doenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
21 hier G.
Heb vandaag die new balance die ik van vault tec overgekocht heb aan en moet toegeven dat die us7 misschien zelfs te ruim zitten.
babydoekjes voor de midsoles.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:17 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik heb onlangs deze vette Nikes gekocht bij de Bristol voor ¤50,- maar na een keer gedragen te hebben tijdens het werken zijn ze een beetje vies geworden. Weet iemand met wat voor spul ik dat schoon kan krijgen?
[ afbeelding ]
Probeer de brittain mischien SB kan je DENK ik kopen in de sneaker winkel of NIKE shop in eindhovenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand een winkel in Eindhoven (centrum) met een Nike SB licentie, of sowieso met Janoski's? Wil toch ook maar een paartje gaan kopen.
http://www.100procentskateshop.nl/quote:Op woensdag 28 september 2011 15:00 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand een winkel in Eindhoven (centrum) met een Nike SB licentie, of sowieso met Janoski's? Wil toch ook maar een paartje gaan kopen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:10 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Probeer de brittain mischien SB kan je DENK ik kopen in de sneaker winkel of NIKE shop in eindhoven
zoek maar op google voor de nike winkel ik weet alleen dat ie aan de rand van de snelweg ligt.
nee, SB ligt alleen in skateboardwinkels. Probeer eens 100% Skateboardshop of Kingdom Skateshop (wel in Tilburg)quote:Op woensdag 28 september 2011 15:10 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Probeer de brittain mischien SB kan je DENK ik kopen in de sneaker winkel of NIKE shop in eindhoven
zoek maar op google voor de nike winkel ik weet alleen dat ie aan de rand van de snelweg ligt.
Ben je mij of vault nou aan het na-apen?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nee, SB ligt alleen in skateboardwinkels. Probeer eens 100% Skateboardshop of Kingdom Skateshop
Maar wel mee skate boarden he!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik was het ook al op aan het zoeken maar ben blij dat ik eerst gekeken heb of er nieuwe berichten waren.anders was het helemaal een overkill geweest.
Beide.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Ben je mij of vault nou aan het na-apen?
bel anders dat ga ik nu ook doen:Pquote:Op woensdag 28 september 2011 15:29 schreef Darkzell het volgende:
100%skateshop had ik idd al gevonden ondertussen, dan ga ik daar maar eens langs deze week.
Nou en?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:31 schreef Nezhi het volgende:
Jadusable, er is een edit knop :p hoef je niet zoveel achter elkaar te posten
New Balancequote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah: met dank aan vault tec
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah: met dank aan vault tec
[ afbeelding ]
quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Atta-boy het volgende:
Ja echt een pauper merknike the best!
Thanks @ omelette
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Nee
Al mag ik dat eigenlijk niet zeggen!!!
Everybody got`s his style![]()
Dacht het op te maken uit je denigrerendequote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Nee
Al mag ik dat eigenlijk niet zeggen!!!
Everybody got`s his style![]()
Dat was ook zo ik had het alleen over het feit dat je zei dat Nike alles is.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:32 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dacht het op te maken uit je denigrerenderichting new balance schoenen.
Kan zijn dat je het bepaalde schoenen van nb niks vind maar er zitten er genoeg bij die goed te dragen zijn.
Zeg ik niet, maar als hij nou wat interessants gaat posten ipv 5 posts achterelkaar enzeauquote:Op woensdag 28 september 2011 19:20 schreef Cpt. het volgende:
Je mag hier namelijk alleen posten als je verstand hebt van sneakers!!!!!!!1
Je mag hier best posten als je geen verstand van schoenen hebt maar die gast komt over alsof hij denkt dat hij er verstand van heeft. Dit heeft hij niet dus wordt het irritant gevonden, denk ik. Ik kan mij er niet aan ergeren, lach er eerder om.quote:
Bovenste > onderste.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:29 schreef GNT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel over wat mijn eerste Janoski's gaan worden
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je mag hier best posten als je geen verstand van schoenen hebt maar die gast komt over alsof hij denkt dat hij er verstand van heeft. Dit heeft hij niet dus wordt het irritant gevonden, denk ik. Ik kan mij er niet aan ergeren, lach er eerder om.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Cpt. het volgende:
Ik vond die witte in het echt enorm tegenvallen.
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 02:25 schreef Jadusable het volgende:
Britain heeft WEL SB lappo
Boe Boe jankerds hier! Begrijpend lezen nooit gehad op school?
quote:Op donderdag 29 september 2011 02:25 schreef Jadusable het volgende:
Britain heeft WEL SB lappo
Boe Boe jankerds hier! Begrijpend lezen nooit gehad op school?
hypehype die p rods hoor!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:54 schreef vault_tec het volgende:
Je hebt gelijk, ze krijgen alleen de p rod tyfus zooi die niemand wil hebben. Nu blij
Bij mij reageerde die ook niet toen ik die advertentie, na ons gesprek, twee weken later nog zag staan... FFUUUUquote:Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef Atta-boy het volgende:
Die gast reageerde niet eens op mijn vraag dus vond het de moeite niet meer om er op te biedenwaren voor dat geld wel leuke schoenen.
Als ze op LB te koop staan moeten ze legit zijn volgens mij... FFUUUU Als die gast nou gewoon gereageerd had toenquote:
Omdat ze keilelijk zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb eig. nog nooit iemand op p-rod's gezien als ik er aan denk.
Het is ontopicquote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Mirjam het volgende:
hou's op met dat geneuzel en ga lekker ontopic
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe kan dat nou weer, het is fragment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die witte fragement dunks nog een beetje verkrijgbaar, SHOOTO?Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Rotterdamquote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ link | afbeelding ]
Nike x Hiroshi Fujiwara polka dot dunks [2nd round HDR] by Tsewang K., on Flickr
(foto gejat van chickenp0w.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die woven chukka is wel erg mooi.
[ Bericht 15% gewijzigd door Nezhi op 29-09-2011 23:30:12 ]
Ik ook wel. Hadden we er hier stoer mee kunnen doen op fok. Nu is alles verpestquote:Op donderdag 29 september 2011 20:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als ze op LB te koop staan moeten ze legit zijn volgens mij... FFUUUU Als die gast nou gewoon gereageerd had toenHad wel 1 van die 2 willen hebben voor 40 euro
Het is dat ik niks mag kopen van mezelf. Anders had ik ze beide misschien genomen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:57 schreef HAL9000S het volgende:
Te koop US9,5:
[ link | afbeelding ]
nike dunk low pro b co.jp ceramic by Cali030, on Flickr
100 euro
[ link | afbeelding ]
Nike air trainer III white-gumsole by Cali030, on Flickr
70 euro
Eerste paar dat ik zie als iets mooisquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef vault_tec het volgende:
Vind het zwarte op de voorkant van de zool niet zo D_D maar zwart met witte schoenen zijn nooit fout voor de rest
[ afbeelding ]
Denk dat dit mijn eerste paartje asics gaat worden![]()
Het lastige eraan is dat het zwarte stripje ook van suede is. Maar het materiaal is erg nice en de schoen is gewoon vrij clean. Zou dan ook alleen een mooi weer schoen worden (zoals wel meer).quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef vault_tec het volgende:
Vind het zwarte op de voorkant van de zool niet zo D_D maar zwart met witte schoenen zijn nooit fout voor de rest
[ afbeelding ]
Damn, je moet wel heel scheel zijn he? Of kom je aandacht tekort?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:00 schreef Mirjam het volgende:
kan dat kinderachtige gemiep hier over zijn?
dat geldt ook voor topicreports, het is nu gewoon klaar.
dank u.
Waar woon je ook al weer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:57 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Damn, je moet wel heel scheel zijn he? Of kom je aandacht tekort?
ben aan het twijfelen over de Janoskis, heb geen mogelijkheid tot passen hier en anders moet ik ze weer terugsturen waar ik geen zin in heb. Maar wachten totdat die griptapes met strap hier komen denk ik, aangezien ik wel weet welke maat ik moet hebben met dunks
[ afbeelding ]
Dit is ook een mooie. Pic unrelated
Hebben ze geen britain in alkmaar? *gniffel* Nee dan weet ik het ook niet. Mocht je ooit in amsterdam zijn, Ben Gquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Nezhi het volgende:
Alkmaar, ben naar Unknown geweest (hadden ze niet) en de Rollin vind ik een kutwinkel.
Edit: zie dat Rollin nu ook een webshop heeft.. ziet er groter uit dan ik me herinner, toen ik er was hadden ze maar iets van 20-25 sneakers in totaal. Vooral Dc's en Vans. Misschien kan deze wel in OP bij de lijst van winkels
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:57 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Damn, je moet wel heel scheel zijn he? Of kom je aandacht tekort?
ben aan het twijfelen over de Janoskis, heb geen mogelijkheid tot passen hier en anders moet ik ze weer terugsturen waar ik geen zin in heb. Maar wachten totdat die griptapes met strap hier komen denk ik, aangezien ik wel weet welke maat ik moet hebben met dunks
[ afbeelding ]
Dit is ook een mooie. Pic unrelated
Dan liever deze:quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:26 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Ben paar maanden geleden in Alkmaar geweest en ook ff Rollin gechecked.. prima winkeltje, ze hebben ook wel wat Janoski's / Koston1's e.d.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Nezhi het volgende:
Alkmaar, ben naar Unknown geweest (hadden ze niet) en de Rollin vind ik een kutwinkel.
Edit: zie dat Rollin nu ook een webshop heeft.. ziet er groter uit dan ik me herinner, toen ik er was hadden ze maar iets van 20-25 sneakers in totaal. Vooral Dc's en Vans. Misschien kan deze wel in OP bij de lijst van winkels
Ben nu op N-SB die collecties aan het bekijken. Het lijkt me zo vet om zelf een echte collectie te hebben.
Als die niet zo moeilijk was om te krijgen had ik die gekocht, samen met veel andere RF collabs maar dat gaat helaas niet. Sowieso altijd een zwak voor roze icm zwart gehadquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:45 schreef vault_tec het volgende:
Als die niet zo moeilijk was om te krijgen had ik die gekocht, samen met veel andere RF collabs maar dat gaat helaas niet. Sowieso altijd een zwak voor roze icm zwart gehad
meh...quote:
Was niet zozeer de collectie maar de mensen die er rondliepenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:32 schreef iRemco het volgende:
[..]
Ben paar maanden geleden in Alkmaar geweest en ook ff Rollin gechecked.. prima winkeltje, ze hebben ook wel wat Janoski's / Koston1's e.d.
Nou en?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Was niet zozeer de collectie maar de mensen die er rondliepen
Die New Balance 1500 is zo nice.
Zijn ze zo vies of hoort het bij het model?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Meer fapvoer http://only-sneakers.ru/category/nike-vintage/
Die schoenen zijn 20 jaar oudquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zijn ze zo vies of hoort het bij het model?
Ik zou ze alleen kopen om door te verkopen. Ik vind de 1500 echt lelijk. Hoe vaak ik er ook naar kijk en hoe vaak ik het model in m'n handen heb gehad, ik blijf ze lelijk vinden. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
meh...dan liever zoiets
[ afbeelding ]
maar liever:
[ link | afbeelding ]
New Balance x LAMJC / Colette 1500's by Ouwe Paparazzi, on Flickr
helaas alleen maar van die vreselijke rape prijzen
Denk ook niet dat je veel winst kan maken met die 1500's want de prijzen die gevraagd wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen kopen om door te verkopen. Ik vind de 1500 echt lelijk. Hoe vaak ik er ook naar kijk en hoe vaak ik het model in m'n handen heb gehad, ik blijf ze lelijk vinden. Smaken verschillen nou eenmaal.
Deze blijven wel echt mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap niet dat je zoiets lelijk kan vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1500 met de oude shape vind ik de mooiste schoen die er is.... met de nieuwe shape een van de lelijkste btw.
Dat toepushquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap niet dat je zoiets lelijk kan vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1500 met de oude shape vind ik de mooiste schoen die er is.... met de nieuwe shape een van de lelijkste btw.
En dan met providers komen (las ergens dat hier de shape al begonnen te veranderen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:25 schreef Chase_Utley het volgende:
oude shape van de 1500's
[ afbeelding ]
De shape van de providers is iig heel anders dan de shape van de 1500's die nu uitgebracht zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
En dan met providers komen (las ergens dat hier de shape al begonnen te veranderen)
Eng he? mensen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Iets kopen bij een winkel waar de bediening kut is terwijl je ook het internet hebt![]()
.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:31 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Eng he? mensen...
Bij de britain in eindhoven word je zodra je de winkel inloopt al aangesmeerd met van alles ze zijn erg opdringerig maar wel aardig en doen alles voor je daar.
Kom je wel eens elders dan de Britain?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:31 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Eng he? mensen...
Bij de britain in eindhoven word je zodra je de winkel inloopt al aangesmeerd met van alles ze zijn erg opdringerig maar wel aardig en doen alles voor je daar.
Waar baseer jij op dat ik alleen maar daar kom? lees is een beetje beter waar wij het over hebben s.v.pquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:52 schreef nexusje het volgende:
[..]
Kom je wel eens elders dan de Britain?!
per model is het anders..voor 1500, tts.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik alleen maar daar kom? lees is een beetje beter waar wij het over hebben s.v.p
Wtf! Dit model heb ik echt nog nooit ergens gezien. Waar heb je die gehaald?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:41 schreef nexusje het volgende:
Bij mijn autoforce 180's, komen er wat lijmresten bij de stiching van de zool aan de schoen. Iemand enige idee wat ik kan doen? Lijmresten verwijderen en opnieuw lijmen?!
ik heb het over deze schoen:
[ afbeelding ]
Wat je kan proberen tenminste wat een vriend van mij doet met Stefan`s schoenenquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:42 schreef Analoog het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik nieuwe veters voor m'n Janoski 's (sport red) kan halen? De leren zijn gebroken, en ik ben niet zo'n fan van de replacements..
dat was zijn vraag niet, weet niet of je deze bedoeld? http://store.nike.com/us/(...)d-307448/pgid-307448quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:15 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Wat je kan proberen tenminste wat een vriend van mij doet met Stefan`s schoenen
Ulace`s gebruiken die hebben ze denk ik ook wel in sneaker winkels zelfs mijn schoenmaker die nooit klanten krijgt heeft ze![]()
en jij beweert dat die Janoski schoenen geen hype zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef HAL9000S het volgende:
Is een tijdje terug tijdens de vulc hype een redelijk groot ding geweest die schoen. Anderhalf jaar geleden ofzo?
Deze gastquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:24 schreef Jadusable het volgende:
[..]
en jij beweert dat die Janoski schoenen geen hype zijn?
oh trouwens reageer normaal en niet zo aanvallend.
Ben Gquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:18 schreef T3rr0r het volgende:
Waar kan ik in Amsterdam terecht als ik een redelijke grote en diverse voorraad aan Janoski's zoek?
Ik vind het ook kut dat ze zo moeilijk te krijgen zijn (en voor een redelijke prijs) terwijl ze veelal gaaf zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:56 schreef vault_tec het volgende:
Begin een hekel te krijgen aan die ronnie fieg collabs, zijn nice maar onmogelijk om te krijgen.
Nee dank je, ik vind het eerlijk gezegd best lelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:15 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Wat je kan proberen tenminste wat een vriend van mij doet met Stefan`s schoenen
Ulace`s gebruiken die hebben ze denk ik ook wel in sneaker winkels zelfs mijn schoenmaker die nooit klanten krijgt heeft ze![]()
Nee, het zijn leren bootschoen-stijl veters. Iemand anders nog een idee?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:21 schreef thethoryd het volgende:
[..]
dat was zijn vraag niet, weet niet of je deze bedoeld? http://store.nike.com/us/(...)d-307448/pgid-307448
Ik snap de vraag niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:16 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie of Reebok Omni Pump Lite of Omni Zone in GS maatjes zijn, zonder de regenboogkleurtjes die GS schoenen vaak hebben?
Gnome size ;Dquote:
GS is grade school, dus maat 40 en daaronder.quote:
Kijk dan bij een sneaker shop/schoen maker bij jou in de buurt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:20 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nee dank je, ik vind het eerlijk gezegd best lelijk.
[..]
Nee, het zijn leren bootschoen-stijl veters. Iemand anders nog een idee?
Bedankt!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef Modus het volgende:
Ja okee, beetje raar geformuleerd alleen.
http://www.pickyourshoes.(...)mp-Omni-Lite/size-7/
http://www.pickyourshoes.(...)-Omni-Lite/size-6.5/
http://www.pickyourshoes.(...)mp-Omni-Zone/size-7/
LA Gears met lampjes kun je sowieso wel in die maat krijgen..
Ik heb ze gekocht hmm.. januari 2010 op dope-factory.comquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Wtf! Dit model heb ik echt nog nooit ergens gezien. Waar heb je die gehaald?
Ik snap t. Lets give it a try!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef vault_tec het volgende:
Aceton verwijdert lijmresten, zou het wel voorzichtig doen, kan de upper verneuken...
Vind wel ronde rode, zou misschien ook nog wel kunnen. Bedankt voor het idee iig!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:28 schreef vault_tec het volgende:
http://www.creawerk.nl/contents/nl/d2330.html
Hier wat kleuren, alleen geen rood...
Zou ook nog kunnen, danku!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Kijk dan bij een sneaker shop/schoen maker bij jou in de buurt.
Nou het model komt uit 1991, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat een lelijke Nike's hierboven, zien er nogal klunzig en ouderwets uit.
Gewoon hippe Dunkjes en Janoski's blijven kopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat een lelijke Nike's hierboven, zien er nogal klunzig en ouderwets uit.
Die zijn ook nice iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die met de rode accenten persoonlijk wat toffer.
Dunk is ouder dan die ACG modellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon hippe Dunkjes en Janoski's blijven kopen..
Nah, meer van de Adidas, Converse.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
niks mis met janoski's en dunks maar indeed erg mooi die escapes!. waar te koop iemand info?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Door de lacelock en niet veteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:42 schreef Atta-boy het volgende:
Heb vandaag m'n wolf grey V's maar eens aangedaan. Heb alleen geen idee wat ik met die lacelocks moet. Het ziet er meestal raar uit wat ik ook probeer. Heb de veters nu maar niet gestrikt en achter m'n tong gestopt dat ziet er nog wel normaal uit.
Iemand een idee om ze te dragen met lacelocks? Zie vaak wivahs voorbij komen waar ik die lacelocks er niet zo raar uit vind zienof stoppen die hun veters ook achter de tong?
Edit: tering wat een lang verhaal om een stomme vraag![]()
Dat ziet er ook niet uit... als dat het geval is moet je ze ook zeker niet aan trekken, gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar als er nou iets niet cool is, dan is het wel mannentenen die zo half door zo'n stuk spandex heen proberen te drukken..
Ik zie toch echt teencontour.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef HAL9000S het volgende:
Dat ziet er ook niet uit... als dat het geval is moet je ze ook zeker niet aan trekken, gelukkig heb ik daar geen last van.
[ link | afbeelding ]
NIKE AIR FLOW RETRO by Cali030, on Flickr
Sjimz?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Zelfs met jouw snoezevoetjes vind ik ze lelijk trainerbeest.
Klopt. Tailwind 92, Mowabbs waren ook wel OK, Pegasus 89 en 92 vind ik ook wel aardig gelukt, alhoewel ik geen van allen heb.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef HAL9000S het volgende:
Maargoed of de flow nou mooi is of lelijk, m'n punt was dat er soms nog wel goede retro's uitkomen
Als jij het mooi vind is het goed toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Nezhi het volgende:
Ik wil wel een collectie beginnen, maar veel van de grails die veel mensen hebben op n-sb vind ik gewoon lelijkDus het zal niet zo een geweldige collectie worden, denk ik...
Het kan voor jou toch wel een geweldige collectie zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Nezhi het volgende:
Ik wil wel een collectie beginnen, maar veel van de grails die veel mensen hebben op n-sb vind ik gewoon lelijkDus het zal niet zo een geweldige collectie worden, denk ik...
Care to share?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef Nezhi het volgende:
Jah, jullie hebben gelijk
Ik heb een Nederlandse site gevonden voor de Reebok pump omni'shopelijk krijgen ze binnenkort nog wat andere cws binnen.
http://www.fahrenheitstore.nl/quote:
Die kans lijkt me niet bijster groot. Waarom niet PYS?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef Nezhi het volgende:
Jah, jullie hebben gelijk
Ik heb een Nederlandse site gevonden voor de Reebok pump omni'shopelijk krijgen ze binnenkort nog wat andere cws binnen.
Dat zijn idd best rape prijzenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil mf dooms. Alleen niet voor die rape prijzen van croatianstyle.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef Eltonno het volgende:
Was in berlijn en kwam langs Nike town, de vans store, en de adidas store dus kon het niet laten..
van dittum;
[ afbeelding ]
Voor de winter.
en deze
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop gekocht voor lange stukken longboarden, want daarmee verrag je schoenen binnen een paar maanden. Wel even felblauwe veters ingedaan omdat ik ze toch een beetje saai vond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke maat zoek je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil mf dooms. Alleen niet voor die rape prijzen van croatianstyle.
Grijze is erg nice. Misschien maar even halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Witte koston met gumsoleDie grijze ziet er ook erg nice uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |