Dat zijn idd best rape prijzenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil mf dooms. Alleen niet voor die rape prijzen van croatianstyle.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef Eltonno het volgende:
Was in berlijn en kwam langs Nike town, de vans store, en de adidas store dus kon het niet laten..
van dittum;
[ afbeelding ]
Voor de winter.
en deze
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop gekocht voor lange stukken longboarden, want daarmee verrag je schoenen binnen een paar maanden. Wel even felblauwe veters ingedaan omdat ik ze toch een beetje saai vond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke maat zoek je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil mf dooms. Alleen niet voor die rape prijzen van croatianstyle.
Grijze is erg nice. Misschien maar even halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Witte koston met gumsoleDie grijze ziet er ook erg nice uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |