Dat ziet er ook niet uit... als dat het geval is moet je ze ook zeker niet aan trekken, gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar als er nou iets niet cool is, dan is het wel mannentenen die zo half door zo'n stuk spandex heen proberen te drukken..

Ik zie toch echt teencontour.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef HAL9000S het volgende:
Dat ziet er ook niet uit... als dat het geval is moet je ze ook zeker niet aan trekken, gelukkig heb ik daar geen last van.
[ link | afbeelding ]
NIKE AIR FLOW RETRO by Cali030, on Flickr

Sjimz?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Zelfs met jouw snoezevoetjes vind ik ze lelijk trainerbeest.

Klopt. Tailwind 92, Mowabbs waren ook wel OK, Pegasus 89 en 92 vind ik ook wel aardig gelukt, alhoewel ik geen van allen heb.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef HAL9000S het volgende:
Maargoed of de flow nou mooi is of lelijk, m'n punt was dat er soms nog wel goede retro's uitkomen

Als jij het mooi vind is het goed toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Nezhi het volgende:
Ik wil wel een collectie beginnen, maar veel van de grails die veel mensen hebben op n-sb vind ik gewoon lelijkDus het zal niet zo een geweldige collectie worden, denk ik...

Het kan voor jou toch wel een geweldige collectie zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Nezhi het volgende:
Ik wil wel een collectie beginnen, maar veel van de grails die veel mensen hebben op n-sb vind ik gewoon lelijkDus het zal niet zo een geweldige collectie worden, denk ik...

Care to share?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef Nezhi het volgende:
Jah, jullie hebben gelijk
Ik heb een Nederlandse site gevonden voor de Reebok pump omni'shopelijk krijgen ze binnenkort nog wat andere cws binnen.

http://www.fahrenheitstore.nl/quote:

Die kans lijkt me niet bijster groot. Waarom niet PYS?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef Nezhi het volgende:
Jah, jullie hebben gelijk
Ik heb een Nederlandse site gevonden voor de Reebok pump omni'shopelijk krijgen ze binnenkort nog wat andere cws binnen.

Dat zijn idd best rape prijzenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil mf dooms. Alleen niet voor die rape prijzen van croatianstyle.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef Eltonno het volgende:
Was in berlijn en kwam langs Nike town, de vans store, en de adidas store dus kon het niet laten..
van dittum;
[ afbeelding ]
Voor de winter.
en deze
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop gekocht voor lange stukken longboarden, want daarmee verrag je schoenen binnen een paar maanden. Wel even felblauwe veters ingedaan omdat ik ze toch een beetje saai vond..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Welke maat zoek je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil mf dooms. Alleen niet voor die rape prijzen van croatianstyle.

Grijze is erg nice. Misschien maar even halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Witte koston met gumsoleDie grijze ziet er ook erg nice uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |