Wat je kan proberen tenminste wat een vriend van mij doet met Stefan`s schoenenquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:42 schreef Analoog het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik nieuwe veters voor m'n Janoski 's (sport red) kan halen? De leren zijn gebroken, en ik ben niet zo'n fan van de replacements..

dat was zijn vraag niet, weet niet of je deze bedoeld? http://store.nike.com/us/(...)d-307448/pgid-307448quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:15 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Wat je kan proberen tenminste wat een vriend van mij doet met Stefan`s schoenen
Ulace`s gebruiken die hebben ze denk ik ook wel in sneaker winkels zelfs mijn schoenmaker die nooit klanten krijgt heeft ze![]()

en jij beweert dat die Janoski schoenen geen hype zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef HAL9000S het volgende:
Is een tijdje terug tijdens de vulc hype een redelijk groot ding geweest die schoen. Anderhalf jaar geleden ofzo?

Deze gastquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:24 schreef Jadusable het volgende:
[..]
en jij beweert dat die Janoski schoenen geen hype zijn?
oh trouwens reageer normaal en niet zo aanvallend.
Ben Gquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:18 schreef T3rr0r het volgende:
Waar kan ik in Amsterdam terecht als ik een redelijke grote en diverse voorraad aan Janoski's zoek?

Ik vind het ook kut dat ze zo moeilijk te krijgen zijn (en voor een redelijke prijs) terwijl ze veelal gaaf zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:56 schreef vault_tec het volgende:
Begin een hekel te krijgen aan die ronnie fieg collabs, zijn nice maar onmogelijk om te krijgen.

Nee dank je, ik vind het eerlijk gezegd best lelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:15 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Wat je kan proberen tenminste wat een vriend van mij doet met Stefan`s schoenen
Ulace`s gebruiken die hebben ze denk ik ook wel in sneaker winkels zelfs mijn schoenmaker die nooit klanten krijgt heeft ze![]()
Nee, het zijn leren bootschoen-stijl veters. Iemand anders nog een idee?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:21 schreef thethoryd het volgende:
[..]
dat was zijn vraag niet, weet niet of je deze bedoeld? http://store.nike.com/us/(...)d-307448/pgid-307448

Ik snap de vraag niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:16 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie of Reebok Omni Pump Lite of Omni Zone in GS maatjes zijn, zonder de regenboogkleurtjes die GS schoenen vaak hebben?

Gnome size ;Dquote:

GS is grade school, dus maat 40 en daaronder.quote:

Kijk dan bij een sneaker shop/schoen maker bij jou in de buurt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:20 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nee dank je, ik vind het eerlijk gezegd best lelijk.
[..]
Nee, het zijn leren bootschoen-stijl veters. Iemand anders nog een idee?

Bedankt!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef Modus het volgende:
Ja okee, beetje raar geformuleerd alleen.
http://www.pickyourshoes.(...)mp-Omni-Lite/size-7/
http://www.pickyourshoes.(...)-Omni-Lite/size-6.5/
http://www.pickyourshoes.(...)mp-Omni-Zone/size-7/
LA Gears met lampjes kun je sowieso wel in die maat krijgen..

Ik heb ze gekocht hmm.. januari 2010 op dope-factory.comquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Wtf! Dit model heb ik echt nog nooit ergens gezien. Waar heb je die gehaald?

Ik snap t. Lets give it a try!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:46 schreef vault_tec het volgende:
Aceton verwijdert lijmresten, zou het wel voorzichtig doen, kan de upper verneuken...

Vind wel ronde rode, zou misschien ook nog wel kunnen. Bedankt voor het idee iig!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:28 schreef vault_tec het volgende:
http://www.creawerk.nl/contents/nl/d2330.html
Hier wat kleuren, alleen geen rood...
Zou ook nog kunnen, danku!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Kijk dan bij een sneaker shop/schoen maker bij jou in de buurt.

Nou het model komt uit 1991, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat een lelijke Nike's hierboven, zien er nogal klunzig en ouderwets uit.

Gewoon hippe Dunkjes en Janoski's blijven kopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat een lelijke Nike's hierboven, zien er nogal klunzig en ouderwets uit.

Die zijn ook nice iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die met de rode accenten persoonlijk wat toffer.

Dunk is ouder dan die ACG modellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon hippe Dunkjes en Janoski's blijven kopen..

Nah, meer van de Adidas, Converse.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]

niks mis met janoski's en dunks maar indeed erg mooi die escapes!. waar te koop iemand info?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]

Door de lacelock en niet veteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:42 schreef Atta-boy het volgende:
Heb vandaag m'n wolf grey V's maar eens aangedaan. Heb alleen geen idee wat ik met die lacelocks moet. Het ziet er meestal raar uit wat ik ook probeer. Heb de veters nu maar niet gestrikt en achter m'n tong gestopt dat ziet er nog wel normaal uit.
Iemand een idee om ze te dragen met lacelocks? Zie vaak wivahs voorbij komen waar ik die lacelocks er niet zo raar uit vind zienof stoppen die hun veters ook achter de tong?
Edit: tering wat een lang verhaal om een stomme vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |